eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych



Ogłoszenie z dnia 2006-01-26

POZYCJA 5067

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Lublin: usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział, do kontaktów: Jerzy Budzyński, ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax 081 5349239, e-mail: zam_publ@lublin.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych, zainstalowanych na drogach krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie. Zamówienie podzielone jest na 2 części i obejmuje wykonanie prac konserwacyjnych i naprawczych znaków aktywnych, zasilanych energią z baterii słonecznych (część nr 1) oraz zasilanych z sieci energetycznej (część nr 2). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe na terenie woj. lubelskiego. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów Kod CPV wg słownika 2008: 50.23.20.00 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonywanie na bieżąco przez 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, prac konserwacyjnych i naprawczych znaków aktywnych, zasilanych energią z baterii słonecznych (część nr 1)- 64 punkty zasilające znaki aktywne oraz zasilanych z sieci energetycznej (część nr 2) - 41 punktów zasilających znaki aktywne. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: część nr 1 - 9000 PLN, część nr 2 - 6000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp), wymaga się złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 - ustawy Pzp. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Wykonawca musi mieć średnioroczny przychód z ostatnich trzech lat obrotowych w wysokości nie mniejszej niż 600 000 zł. Wymagane dokumenty: Sprawozdanie finansowe za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wystarczającym będzie złożenie jedynie tego dokumentu spośród składających się na sprawozdanie finansowe, z którego wynikać będzie spełnienie warunku, o którym mowa wyżej, np. Rachunek zysków i strat lub inny dokument określający przychód netto - dla Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego. Przez ostatnie lata obrotowe należy rozumieć lata obrachunkowe, zamknięte finansowo tj. dla Wykonawców zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ostatnim rokiem obrotowym (z przedziału ostatnich 3 lat obrotowych) będzie ten rok, za który mają sporządzone i zbadane sprawozdanie finansowe, a dla Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego ostatnim rokiem obrotowym będzie rok rozliczony z Urzędem Skarbowym. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca poda informacje dotyczące kandydatów na n/w stanowiska: a) kierownik prac: wykształcenie - wyższe, minimalne doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku - 2 lata, minimalna liczba personelu - 1; b) majster: wykształcenie - średnie elektroniczne z uprawnieniami elektrycznymi SEP, minimalne doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku - 2 lata, minimalna liczba personelu - 1; c) konserwator: wykształcenie - zawodowe elektroniczne z uprawnieniami elektrycznymi SEP, minimalne doświadczenie zawodowe na proponowanym stanowisku - 1 rok, minimalna liczba personelu - 2; Przez minimalne doświadczenie zawodowe, dla w/w stanowisk, rozumie się lata czynne zawodowo (lata przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie). Osoby (poz. b i c) winny posiadać wymagane obwiązującymi przepisami uprawnienia w danej specjalności do wykonywania czynności związanych z konserwacją znaków aktywnych oraz niezbędne szkolenie z zakresu BHP do pracy na drodze pod ruchem. Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać potencjał techniczny do świadczenia tego typu prac. Wymaga się, aby Wykonawca posiadał lub miał zapewniony dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do sprawnych jednostek transportowo-sprzętowych: a) samochód osobowy typu Van lub dostawczy: minimalna ilość - 1 szt.; b) samochód z podnośnikiem koszowym: minimalna ilość - 1 szt.; c) przyczepka sygnalizacyjna z oznakowaniem U-26 lub analogiczne oznakowanie, montowane na pojeździe: minimalna ilość - 1 szt.; d) środki łączności dostępne całodobowo: minimalna ilość - 4 szt.; e) stacja prostownikowa do ładowania akumulatorów: minimalna ilość - 1 szt.; f) sprzęt diagnostyczny do wykrywania uszkodzeń aparatury elektronicznej: minimalna ilość - 1 szt.; g) sprzęt diagnostyczny do wykrywania uszkodzeń aparatury elektrycznej: minimalna ilość - 1 szt.; h) zestaw do lakierowania proszkowego: minimalna ilość - 1 szt.; i) przyrząd do badania odblaskowości folii: minimalna ilość - 1 szt.; j) walce aplikacyjne: minimalna ilość - 2 szt.; k) zestaw do obróbki mechanicznej tarcz znaków: minimalna ilość - 1 szt.; l) komputer z oprogramowaniem i ploterem: minimalna ilość - 1 szt. Wykonawca może także zaproponować dla wykonania przedmiotu zamówienia sprzęt alternatywny, porównywalny technicznie z w/w, dołączając uzasadnienie swoich propozycji. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat wykonywał z należytą starannością prace związane z konserwacją, naprawą znaków aktywnych. Wykonanie zamówienia: Dopuszcza się wykonanie zamówienia przy udziale podwykonawców, jednakże pod warunkiem, że podwykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat wykonali z należytą starannością prace w zakresie nie mniejszym niż powierzony im do wykonania w niniejszym zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że w/w warunki spełniają łącznie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.03.2006, cena - 20 PLN. Warunki i sposób płatności: Na pisemny wniosek Wykonawcy odbiór z siedziby Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.03.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.03.2006, godzina 12:10, Siedziba GDDKiA Oddział w Lublinie, ul. Ogrodowa 21, pok. 124.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.01.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych, zasilanych energią z baterii słonecznych (część nr 1). 3) Zakres lub wartość: Zamówienie obejmuje wykonywanie na bieżąco przez 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, prac konserwacyjnych i naprawczych znaków aktywnych, zasilanych energią z baterii słonecznych (część nr 1)- łącznie 64 punkty zasilające znaki. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Usługi w zakresie konserwacji i naprawy znaków aktywnych, zasilanych energią z sieci energetycznej(część nr 2). 3) Zakres lub wartość: Zamówienie obejmuje wykonywanie na bieżąco przez 36 miesięcy od daty udzielenia zamówienia, prac konserwacyjnych i naprawczych znaków aktywnych, zasilanych energią z sieci energetycznej(część nr 2)- łącznie 41 punktów zasilających znaki. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.