eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublinsprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie, w Obwodzie drogowym Łuków oraz budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodach Drogowych Kock, Niemce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-09

Lublin: sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie, w Obwodzie drogowym Łuków oraz budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodach Drogowych Kock, Niemce
Numer ogłoszenia: 506812 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 534 92 39, faks 81 5349239, 5324467.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie, w Obwodzie drogowym Łuków oraz budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodach Drogowych Kock, Niemce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie, w Obwodzie drogowym Łuków oraz budynkach administracyjno-warsztatowych w Obwodach Drogowych Kock, Niemce Część 1- sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie Część 2 - sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjno-warsztatowym w Obwodzie Drogowym Kock Część 3 - sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjno-warsztatowym w Obwodzie Drogowym Niemce Część 4 - sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym w Obwodzie Drogowym Łuków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunków Zamawiający dokona oceny spełniania warunków w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 6 , tel.(81) 8552458 fax.(81) 8552458.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 09:45, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie Rejon w Lubartowie 21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 6 , pokój nr 4 w godz. 7:00 do 15:00 tel.(81) 8552458 fax.(81) 8552458.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: sprzątanie, pomieszczeń biurowych w budynku administracyjnym przy ulicy Krańcowej 6 w Lubartowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjny parter, piętro w Lubartowie ul. Krańcowa 6 - pow. 412m2 - pomieszczenia biurowe glazura pow. 181m2 - pomieszczenia biurowe terakota, wykładzina PCV pow. 60 m2 - świetlica panele pow. 57m2 - klatka schodowa i korytarze glazura pow. 105m2 - pomieszczenia sanitarne glazura pow. 9m2 Sprzątanie codzienne !..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budynek administracyjno-warsztatowy w Obwodzie Drogowym w Kocku ul. Kleeberga 79.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno-warsztatowy parter w Obwodzie Drogowym w Kocku - pow. 184m2 - pomieszczenia biurowe wykładzina PCV pow. 82m2 - korytarze lastryko pow. 35m2 - pomieszczenia sanitarne glazura pow. 67m2 Sprzątanie 3x w tygodniu !..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: budynek administracyjno-warsztatowy w Obwodzie Drogowym w Niemcach ul. Przemysłowa 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjno-warsztatowy parter w Obwodzie Drogowym w Niemcach - pow. 144m2 - pomieszczenia biurowe wykładzina PCV+terakota pow. 70,0m2 - korytarze terakota pow. 36,0m2 - pomieszczenia sanitarne terakota pow. 38,0m2 Sprzątanie w m-c listopad - kwiecień 3x w tygodniu Sprzątanie w m-c maj - październik 1x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: budynek administracyjny w Obwodzie Drogowym w Łukowie ul. Łapiguz 112.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Budynek administracyjny parter w Obwodzie Drogowym w Łukowie - pow. 53,00m2 - pomieszczenia biurowe, sanitarne gumoleum, dywan pow. 53,00m2 Sprzątanie w m-c listopad - kwiecień 3x w tygodniu Sprzątanie w m-c maj - październik 1x w tygodniu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 48.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.