Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-02
Zawiercie: przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społeczno-zawodowych na rzecz zawierciańskiej społeczności romskiej uczestników projektu Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno- zawodową grupy zawierciańskich Romów, nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-02.
Numer ogłoszenia: 50683 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Piłsudskiego 47, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722134, faks 032 6727701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społeczno-zawodowych na rzecz zawierciańskiej społeczności romskiej uczestników projektu Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno- zawodową grupy zawierciańskich Romów, nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-02..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie treningów kompetencji i umiejętności społeczno-zawodowych na rzecz zawierciańskiej społeczności romskiej - uczestników projektu Integracja poprzez edukację i aktywizację społeczno-zawodową zawierciańskich Romów nr projektu POKL 01.03.01-00-231/10-02.Szkolenie zostanie sfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Do przeszkolenia przewidziano grupę 17 osób pochodzenia romskiego. Szkolenie odbywać się będzie cyklicznie w formie 2 dniowych warsztatów po 16 godzin łącznie w terminach :I trening - 24.03 - 25.03.2012 r. II trening - 29.03 - 30.03.2012 r. III trening - 12.04 - 13.04.2012 r. IV trening - 27.04 - 28.04.2012 r.V trening- 18.05 - 19.05.2012 r.VI trening - 01.06. - 02.06.2012 r. VII trening - 08.06 - 09.06.2012 r. Łącznie planuje się przeprowadzenie siedmiu - dwudniowych treningów w liczbie 112 godzin dydaktycznych. Miejsce organizacji szkoleń: Treningi odbywać się będą w miejscu wskazanym przez Zamawiającego - w obiekcie hotelowo - restauracyjnym na terenie Jury Krakowsko - Częstochowskiej, w odległości nie większej niż 50 km od Zawiercia. Szczegóły dotyczące miejsca i organizacji szkoleń zostaną przedstawione Wykonawcy wyłonionemu w postępowaniu. Zamawiający zapewnia: noclegi, wyżywienie, wynajem sal konferencyjnych na potrzeby szkolenia.Liczba godzin i program szkolenia.Program zajęć obejmować winien 16 godzin dydaktycznych łącznie w ciągu dwóch dni (godzina dydaktyczna 45 minut) dla całej grupy uczestniczącej w szkoleniu. Zajęcia odbywać się będą zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ. Minimalny zakres tematyczny szkolenia. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji społeczno-zawodowych grupy zawierciańskich Romów poprzez:- podniesienie umiejętności interpersonalnych, społecznych i zawodowych,- zwiększenie aktywności zawodowej,- podniesienie wiary w możliwości zmiany swojej sytuacji osobistej i społecznej,- nabycie wiedzy o uzależnieniach i ich oddziaływaniu na organizm, -nabycie i rozwój kompetencji społecznych.Program zajęć powinien uwzględniać specyfikę społeczności romskiej, być do niej dostosowany i w swoim zakresie zawierać : zakres tematyczny :- warsztaty z obszaru pracy zawodowej: analiza własnych cech charakteru, umiejętności i preferencji dotyczących wykonywania określonej pracy,- zasady pisania życiorysu oraz listu motywacyjnego,- warsztaty poszukiwania pracy,- autoprezentacja, przygotowanie do rozmów z pracodawcami, - rynek pracy : zapotrzebowanie pracodawców, sektory usług,- praca zawodowa a tradycja romska,- uzależnienia i ich rodzaje,- nawyki a nałogi,- alkoholizm, nikotynizm, narkomania, hazard, itp.,- współuzależnienie, socjalizacja dzieci, przemoc w rodzinie,- gospodarowanie czasem i budżetem domowym,- tematykę zajęć w każdym dniu treningu wraz z opisem prowadzonych ćwiczeń i ich uzasadnieniem,- czas trwania i sposób prowadzenia zajęć,- cele szkolenia, - niezbędne środki i materiały dydaktyczne,- sposób sprawdzania efektów szkolenia pod względem osiąganych celów. Ponadto program powinien obejmować: - pomoc szkoleniowca w celu dostarczania praktycznych wskazówek podczas pobytu np.: zachowanie w miejscach publicznych itp.,- zorganizowanie jednego spotkania integracyjnego w miejscu szkolenia połączonego z grami i zabawami edukacyjnymi (odpowiednio dobranymi do cech osobowościowych grupy); - eliminowanie stereotypów związanych z płcią.Materiały szkoleniowe dla uczestników.Uczestnicy szkoleń winni mieć zapewnione ze strony Wykonawcy odpowiednie materiały poświęcone tematyce szkoleń, notatnik, długopis, ołówki, przybory piśmiennicze.Usługi szkoleniowe powinny obejmować: 1.Przeprowadzenie szkoleń zgodnie z programem i harmonogramem szkoleń, 2.Przygotowanie i druk materiałów dydaktycznych (dla każdego uczestnika) program szkolenia, materiały szkoleniowe, bindowane lub w inny sposób trwale połączone, długopis, notatnik oraz jeden komplet tak przygotowanych materiałów dla Zamawiającego. 3.Przygotowanie i druk certyfikatów ukończenia szkolenia z naniesionymi odpowiednio logotypami - Załącznik Nr 3 do SIWZ. 4.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć i prowadzić pełną dokumentację szkoleń tj. listy obecności, dziennik zajęć, ankiety ewaluacyjne. 5.Wykonawca ma obowiązek przeprowadzić wszystkie szkolenia w miejscu i terminach podanych przez Zamawiającego. 6. Ze względu na specyfikę grupy uczestniczącej w szkoleniu, Wykonawca podejmuje się udzielania bieżącego wsparcia uczestnikom treningów od momentu wyjazdu na każdy z treningów do momentu powrotu, co zostanie potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy złożonym w formularzu oferty - Załącznik Nr 4 do SIWZ. Materiały szkoleniowe dla uczestników. Uczestnicy szkoleń winni mieć zapewnione ze strony Wykonawcy odpowiednie materiały poświęcone tematyce szkoleń, notatnik, długopis, ołówki, przybory piśmiennicze..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiace załacznik nr 5 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli :Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi dla beneficjentów pomocy społecznej polegające na przeprowadzeniu treningów /warsztatów ze społecznością romską obejmujące poradnictwo i wsparcie w zakresie podnoszenia kompetencji osobistych i społecznych oraz co najmniej trzy usługi polegające na prowadzeniu grup samopomocowych lub treningów z zachowań społecznych i w ramach każdej przeszkolono co najmniej 10 osób. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana do przeprowadzenia szkoleń: posiada wykształcenie wyższe socjologiczne ,posiada udokumentowane co najmniej 8 letnie doświadczenie w pracy ze społecznością romska a w szczególności zna ich możliwości i potrzeby, posiada udokumentowany co najmniej 10 letni staż pracy w pomocy społecznej na stanowisku związanym z rozwiązywaniem problemów społecznych i udzielaniem wsparcia osobom tego wymagającym, jest autorem minimum jednej publikacji dot. problematyki romskiej, posiada minimum 2 letni udział w realizacji projektu / projektów POKL. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiajacy uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że osoba wskazana do przeprowadzenia szkoleń: posiada wykształcenie wyższe socjologiczne ,posiada udokumentowane co najmniej 8 letnie doświadczenie w pracy ze społecznością romska a w szczególności zna ich możliwości i potrzeby, posiada udokumentowany co najmniej 10 letni staż pracy w pomocy społecznej na stanowisku związanym z rozwiązywaniem problemów społecznych i udzielaniem wsparcia osobom tego wymagającym, jest autorem minimum jednej publikacji dot. problematyki romskiej, posiada minimum 2 letni udział w realizacji projektu / projektów POKL. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia warunku szczegółowego w tym zakresie. Wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków stanowiace załacznik nr 5 do siwz. Ocena zostanie dokonana wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do siwz. 2. Program szkoleń - stanowiący załacznik nr 1.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmianę istotnych postanowień umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipmopszawiercie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zawierciu ul. Piłsudskiego 47, -sekretariat, pokój nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie zostanie sfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w roku 2025"
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
- "Zatrudnienie specjalistów w ramach projektu pn. "Tworzenie lokalnych systemów wsparcia dla seniorów - powtórka II"
- Świadczenie usług społecznych w ramach Projektu pod nazwą "Wsparcie rodziny w Gminie Kutno"
- Przeprowadzenie szkoleń dla kandydatów na rodziny zastępcze
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.