To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-12
Żydowo: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy drobiu i przetworów drobiowych
Numer ogłoszenia: 506896 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 232493 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Gębarzewie, Gębarzewo, 62-241 Żydowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 4292300, faks 061 4262453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na sukcesywne dostawy drobiu i przetworów drobiowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013r. drobiu i przetworów drobiowych w następującej ilości i asortymencie 1. Kurczaki - tusza w ilości 1 850 kg 2. Porcje rosołowe w ilości 2 080 kg 3. Żołądki drobiowe w ilości 250 kg 4. Serca z kurczaka w ilości 100 kg 5. Salceson drobiowy w ilości 1 080 kg 6. Mortadela drobiowa w ilości 1 240 kg 7. Pasztet drobiowy w ilości 1 450 kg 8. Mielonka z indyka w ilości 1 140 kg 9. Mięso mielone drobiowe w ilości 430 kg 10. Szynka z indyka w ilości 415 kg 11. Udziec z indyka w ilości 60 kg 12. Kaszanka drobiowa w ilości 1 200 kg 13. Parówki drobiowe w ilości 2 200 kg 14. Kiełbasa zwyczajna drobiowa w ilości 590 kg 15. Kiełbasa śląska z indyka w ilości 1 930 kg Zamawiany asortyment winien być: świeży, dobrej jakości,konsystencji jednolitej, zwartej, wolny od wad eliminujących go ze spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju (dodatek smakowy) oraz terminu przydatności do spożycia. Cechy dyskwalifikujące zamawiany asortyment: zanieczyszczenia mechaniczne, oznaki zepsucia, zawilgocenia, stęchlizna, nadmierna ilość tłuszczu, obce zapachy i posmaki, uszkodzenia mechaniczne opakowań, ich zanieczyszczenia, brak oznakowania Minimalny okres przydatności do spożycia każdej dostawy wynosić będzie: 7 dni od daty dostawy Wymagana jest jednakowa data ważności dla całej partii dostarczanego asortymentu w ramach częściowych dostaw. Każdy zamawiany asortyment winien być dostarczony w oddzielnym i zamkniętym pojemniku, wykonanym z materiałów opakowaniowych przeznaczonych do kontaktu z żywnością. Znakowanie pojemników. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: nazwę produktu, termin przydatności do spożycia, nazwę dostawcy -producenta (adres) warunki przechowywania, oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującym prawem..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.13.15.00 - Produkty drobiowe 15.13.13.10 - Pasztety 15.13.11.35 - Wędliny drobiowe 15.11.23.00 - Wątróbki drobiowe 15.11.21.30 - Kurczęta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AGRO-HANDEL SP. z o.o., Mościszki 18, 64-010 Krzywiń, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101530,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 109601,63
Oferta z najniższą ceną: 109601,63 / Oferta z najwyższą ceną: 119348,77
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Macieja Rataja w Mieczysławowie"
- Sukcesywny zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej im. mjra Henryka Sucharskiego w Jelonkach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.