Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-05-12
Og³oszenie nr 506954-N-2017 z dnia 2017-05-12 r.
Miasto Orzesze: Przebudowa odcinka ul. Sk³odowskiej w Orzeszu - Zawadzie
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaTak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Orzesze, krajowy numer identyfikacyjny
276257653, ul.
ul. ¦w. Wawrzyñca
21
,
43-180
Orzesze, woj.
¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
+48323248800, e-mail
rzp@orzesze.pl, faks
+48323248826.
Adres strony internetowej (URL): www.orzesze.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.bip.orzesze.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.orzesze.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski Orzesze, ul. ¦w. Wawrzyñca 21, 43-180 Orzesze, Biuro podawcze.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Przebudowa odcinka ul. Sk³odowskiej w Orzeszu - Zawadzie
Numer referencyjny:
WRZP.271.17.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.2. Opis przedmiotu zamówienia: "Przebudowa odcinka ul. Sk³odowskiej w Orzeszu-Zawadzie." Przebudowa na d³ugo¶ci - 106 m + 16 mb ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1. Ciêcie pi³± naw. bitum. na g³. do 5 cm - 8,00 m 2. Mechaniczna rozbiórka naw. bitum o gr 4cm z wywozem mat z rozbórki - 205,00 m2 PODBUDOWY 3. Roboty ziemne w gruncie kat. III koparkami pods. o poj. ³y¿ki 0,25m3 - 190,89m3 (z odwozem i utylizacj±) 4. Profilowanie i mech zagêszczanie pod³o¿a w gruncie kat I-IV - 424,20 m2 5. Warstwa ods±czaj±ca gr. 10 cm po zagêszczeniu mechanicznym - 424,20 m2 (na poszerzeniach) 6. Warstwa dolna podbudowy z kruszywa ³amanego gr. 17 cm po zagêszcz. - 424,20 m2 7. Warstwa górna podbudowy z kruszywa ³amanego gr. 8 cm po zagêszcz. - 424,20 m2 DRENA¯ 8. Roboty ziemne w gruncie kat. I- II koparkami pods. o poj. ³y¿ki 0,40m3 - 13,20 m3 (wykop pod drena¿ i studzienki z odwozem i utylizacj±) 9. Wyrównanie istn podbudowy t³uczniem sort. mech. gr 10 cm - 13,20 m3 (zasypanie drena¿u kruszywem ³amanym frakcji 31/63mm) KRAWʯNIKI 10. Rowki w gruncie kat III-IV o wym 30x40 pod krawê¿niki i ³awy kraw. - 52,00 m 11. £awa beton z oporem pod krawê¿niki - 3,12 m3 12. Krawê¿niki betonowe o wym. 15x30 i 15x22 cm na podsypce cem-piask. - 52,00 m ROBOTY NAWIERZCHNIOWE 13. Regulacja zaworów wodoci±gowych i gazowych - 1,00 szt 14. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem podbudowy t³uczniowej -413,60 m2 przy u¿yciu emulsji 0,8 kg/m2 15. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC11W z transportem mieszanki - 413,60 m2 (warstwa wi±¿±ca - gr. 4 cm z transportem mieszanki) 16. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie asfaltem nawierzchni bet/bitum. - 403,00 m2 przy u¿yciu emulsji 0,5 kg/m2 17. Nawierzchnie mieszanek min-bitum AC8S z transportem mieszanki -403,00 m2 (warstwa ¶cieralna - gr. 4 cm z transportem mieszanki) ROBOTY WYKOÑCZENIOWE 18. Wyrównanie istn. podbudowy t³uczniem sort. zag. mech. ¶r. gr. 8 cm - 6,08 m3 (zjazdy za krawê¿nikiemi wzd³u¿ ul. Sowiej) 19. Humusowanie skarp warstwa humusu gr 5 cm z obsianiem -78,00 m2 II. Zakres zamówienia: 1. roboty budowlane wykonywaæ zgodnie z dokumentacj± projektow±, obowi±zuj±cymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo ludzi i mienia 2. w wypadku uszkodzenia istniej±cej nawierzchni dróg gminnych poza terenem prowadzenia prac remontowych, ww. nawierzchniê nale¿y doprowadziæ do stanu pierwotnego 3. prace zorganizowaæ w sposób zapewniaj±cy mieszkañcom doj¶cie i dojazd do posesji w godzinach od 16.00 do 8.00 rano, a tak¿e korzystanie z wody, kanalizacji, energii elektrycznej i ¶rodków ³±czno¶ci 4. przy kalkulowaniu ceny oferty uwzglêdniæ koszty nadzorów bran¿owych i zabezpieczenia sieci uzbrojenia terenu 5. w miejscu wystêpowania istniej±cej sieci uzbrojenia podziemnego zachowaæ szczególn± ostro¿no¶æ przy wykonywaniu robót budowlanych. Jakiekolwiek zbli¿enia nale¿y uzgodniæ z gestorami sieci. 6. oznakowaæ wykonywane roboty w ci±gu ww. dróg zgodnie z projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz uwagami zawartymi w decyzji zatwierdzaj±cej ten projekt 7. powiadomiæ zarz±dcê drogi - Burmistrza Miasta Orzesze, Powiatowy Zarz±d Dróg w £aziskach Górnych oraz Komendê Powiatow± Policji w Miko³owie oraz Powiatowe Centrum Zarz±dzania Kryzysowego w Miko³owie, Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach o terminie wprowadzenia organizacji ruchu na czas robót na 7 dni przed terminem jej wprowadzenia 8. przekazanie frontu robót nast±pi po odebraniu oznakowania na czas prowadzenia robót 9. po zakoñczonych robotach remontowych usun±æ oznakowanie oraz uporz±dkowaæ teren 1.3. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (za³. Nr 1 do SIWZ ). 1.4. Zamawiaj±cy dopuszcza zastosowanie innych materia³ów ni¿ zastosowane w projekcie, równowa¿nych, o odpowiednich parametrach technicznych i jako¶ciowych. Parametry techniczne i jako¶ciowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materia³ów s± warto¶ciami minimalnymi. 1.5. Wykonawcy mog± sk³adaæ oferty zawieraj±ce rozwi±zania równowa¿ne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. 1.6. Opisuj±c przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisanym. 1.7. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne opisanym przez zamawiaj±cego, jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego dostawy, us³ugi lub roboty budowlane spe³niaj± wymagania okre¶lone przez zamawiaj±cego. Równowa¿no¶æ pod wzglêdem parametrów technicznych, u¿ytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególno¶ci zapewniæ uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od za³o¿onych w niniejszej SIWZ. 1.8. Warunki gwarancji min. 5 lat gwarancji na wszystkie wykonane w ramach przedmiotu zamówienia roboty oraz zastosowane materia³y i urz±dzenia licz±c od daty koñcowego protoko³u odbioru robót bez uwag. Zamawiaj±cy wymaga, aby okres rêkojmi by³ równy okresowi udzielonej przez wykonawcê gwarancji. 1.9. KODY CPV G³ówny przedmiot zamówienia: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzêdnych 1.10 Podwykonawcy: 1.10.1. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy. 1.10.2. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. 1.10.3. Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podania przez wykonawcê firm podwykonawców. 1.10.4. Powierzenie wykonawcy czê¶ci zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialno¶ci za nale¿yte wykonanie tego zamówienia. 1.10.5. Wymagania dotycz±ce umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem s± roboty budowlane, us³ugi lub dostawy, których niespe³nienie spowoduje zg³oszenie przez zamawiaj±cego odpowiednio zastrze¿eñ lub sprzeciwu okre¶lone zosta³y w projekcie umowy art. od 12 do 17 (za³±cznik nr 6 do SIWZ) 1.10.6. Zamawiaj±cy nie okre¶la przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 pkt 8 ustawy), który podlega obowi±zkowi przedk³adania Zamawiaj±cemu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em kopiê zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem s± dostawy lub us³ugi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wy³±czeniem umów o podwykonawstwo o warto¶ci mniejszej ni¿ 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wy³±czenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o warto¶ci wiêkszej ni¿ 50 000 z³ brutto. 1.11. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy uwzglêdnione zosta³y w dokumentacji projektowej stanowi±cej opis przedmiotu zamówienia. 1.12. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracê: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia: robotników budowlanych wykonuj±cych roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierownika robot, m.in. czynno¶ci zwi±zane z robotami ziemnymi, czynno¶ci zwi±zane z wymian± nawierzchni wykonywane podczas realizacji zamówienia.
II.5) G³ówny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
lub dniach: 50
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy wymaga ¿eby wykonawca skierowa³ do realizacji zamówienia:
1. minimum jedna osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane odpowiednie dla zakresu zamówienia, tj. do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej. Osoba, która bêdzie uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, musi posiadaæ wymagane uprawnienia, okre¶lone szczegó³owo powy¿ej, potwierdzone stosownymi decyzjami, o których mowa w art. 12 ust. 2 (z uwzglêdnieniem art. 104) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z pó¼n. zm.) lub równowa¿ne tzn. odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
W przypadku wykonawców zagranicznych, dopuszcza siê równowa¿ne kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. 2016 r., poz. 65).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Nie dotyczy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowalnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. (wed³ug za³±cznika nr 7 do SIWZ)
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Nie dotyczy.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1.Zobowi±zanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w rozdziale IV pkt 7 i 8 SIWZ - je¿eli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowi±zany do przekazania zamawiaj±cemu o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wadium. Zamawiaj±cy okre¶la kwotê wadium w wysoko¶ci: 1 500,00z³ (s³ownie: tysi±c piêæset z³otych).
Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo- kredytowej, z tym ze porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym
3) gwarancjach bankowych;
4)gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy nr 55 8454 1040 2002 0000 0329 0002 Orzesko-Knurowskiego Banku Spó³dzielczego Oddzia³ Orzesze. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Okres udzielanej gwarancji i rêkojmi | 20 |
Termin realizacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiany mog± byæ dokonywane jedynie w granicach okre¶lonych art. 144 ust. 1 Ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poni¿ej. 3. Zakres istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy mog±cych stanowiæ podstawê do przed³u¿enia terminu wykonania robót budowlanych: a) wyst±pienie zamówieñ dodatkowych, spe³niaj±cych przes³anki, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 3 Pzp o warto¶ci przekraczaj±cej wyra¿on± w z³otych równowarto¶æ kwoty 30.000 euro lub o warto¶ci nie przekraczaj±cej wyra¿onej w z³otych równowarto¶ci kwoty 30.000 euro, b) wyst±pienie warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci, a tak¿e po¿aru lasu - utrudniaj±cych terminowe lub prawid³owe wykonanie zamówienia, c) wyst±pienie w trakcie wykonywania zamówienia odkrycia, co do którego istnieje przypuszczenie, i¿ jest ono zwi±zane z zabytkiem lub uzasadnione bêdzie zawiadomienie konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, d) wyst±pienie si³y wy¿szej, e) wyst±pienie zmian w przepisach prawa, f) dzia³anie lub zaniechanie organów w³adzy publicznej lub instytucji, w tym zmiany urzêdowych interpretacji przepisów dotycz±cych wykonywania lub finansowania robót budowlanych, g) przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeñ niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) wprowadzenie przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a tak¿e wykonania robót budowlanych w terminie okre¶lonym w umowie, i) przekroczenie okre¶lonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, itp., je¿eli nie wynika to z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, j) wydanie postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach okre¶lonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, k) wydanie orzeczenia przez s±d lub inny podmiot, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, l)wykonanie robót zamiennych, je¿eli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 4. W przypadkach, o których mowa w ust. 3, za zgod± stron umowy termin wykonania robót budowlanych przed³u¿a siê o: a) czas trwania przygotowania i przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówieñ dodatkowych na roboty budowlane oraz wykonania tych robót, b) czas trwania warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli, obiektów infrastrukturalnych lub ich czê¶ci, a tak¿e ugaszeniu po¿aru lasu, c) czas niezbêdny do zawiadomienia konserwatora zabytków w celu dokonania oglêdzin odkrycia lub w razie potrzeby, zorganizowania badania archeologicznego, d) czas trwania si³y wy¿szej, e) czas niezbêdny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikaj±cych ze zmian w przepisach prawa, f) czas trwania dzia³ania lub zaniechania organów w³adzy publicznej lub instytucji, w tym czas niezbêdny na dokonanie zmian w robotach budowlanych, wynikaj±cych ze zmian urzêdowych interpretacji przepisów dotycz±cych wykonywania lub finansowania robót budowlanych, g) czas trwania przerwy w wykonywaniu robót budowlanych wskutek zdarzeñ niemo¿liwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, h) czas trwania wprowadzania przez projektanta w trybie nadzoru autorskiego zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w celu wykonania robót budowlanych, a tak¿e wykonania robót budowlanych w terminie okre¶lonym w umowie, i) czas równy przekroczeniu okre¶lonych w przepisach prawa terminów wydawania decyzji, zezwoleñ, itp., j) czas wstrzymania robót budowlanych na podstawie wydanego postanowienia lub decyzji o wstrzymaniu robót budowlanych, w przypadkach okre¶lonych w przepisach ustawy - Prawo budowlane, k) czas niezbêdny na wykonanie robót zamiennych, je¿eli ich wykonanie wstrzymuje wykonanie robót budowlanych. 5. Za zgod± stron umowy dopuszcza siê równie¿ dokonanie nastêpuj±cych istotnych zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy poprzez zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym wprowadzenia robót zamiennych, wskutek: a) okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub zmiany te s± korzystne dla zamawiaj±cego, b) warunków atmosferycznych, geotechnicznych, geologicznych, terenowych, wodnych, hydrologicznych, odmiennych od przyjêtych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, istnienia podziemnych urz±dzeñ, instalacji, fragmentów budowli lub ich czê¶ci, c) zmian technologicznych spowodowanych w szczególno¶ci: o pojawieniem siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów wykonania robót budowlanych lub umo¿liwiaj±ce uzyskanie lepszej jako¶ci tych robót, o pojawienie siê nowszej technologii wykonania robót budowlanych pozwalaj±cej na zaoszczêdzenie czasu wykonania robót budowlanych lub kosztów ich eksploatacji, o konieczno¶æ wykonania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technicznych, technologicznych lub materia³owych ze wzglêdu na zmiany w przepisach prawa; 6. Zmiany, o których mowa w ust. 3 i 5 nie mog± stanowiæ podstawy do zwiêkszenia wynagrodzenia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-05-30 , godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z ORZESZA
- Dostawy wyrobów medycznych dla potrzeb Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
wiêcej: przetargi w Orzeszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mieszanki kamiennej oraz ¶wiadczenie us³ug równiark± i walcem na wykonanie remontów i bie¿±cej naprawy dróg na terenie Gminy i Miasta Odolanów w roku 2025
- Remont jezdni drogi gminnej 221013W Mrozy-Sokolnik-D±browa.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 108726L od km 0+775,14 do km 1+683,14 w miejscowo¶ci Wolica Pierwsza"
- Budowa chodnika w województwie warmiñsko-mazurskim w ci±gu DK 57 w miejscowo¶ci Szczytno (ul. Gizewiusza, ul. ¦l±ska)
- "Budowa ¶cie¿ki pieszo - rowerowej wzd³u¿ drogi gminnej przechodz±cej od m. Mieleszyn poprzez Borz±tew do Karniszewa w kierunku z granic± Gminy K³ecko" w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Remont i przebudowa parkingu przy budynku Sulmierzyckiego Domu Kultury w Sulmierzycach
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.