eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinWykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Szczecin: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym
Numer ogłoszenia: 506998 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywania usług przechowywania pojazdów i części samochodowych zabezpieczonych przez Policję do celów procesowych z wyłączeniem przypadków określonych w art. 50a i art. 130a ustawy z dnia 20.06.1997r. Prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. 98, poz. 602 z późn. zm.) na terenie działania danej jednostki Policji na parkingu strzeżonym zlecanym przez: 1. KMP w Koszalinie, 2. KPP w Gryfinie, 3. KPP w Myśliborzu, 4. KPP w Policach, 5. KPP w Wałczu, 6. KPP w Sławnie, 7. KPP w Choszcznie, 8. KPP w Gryficach, 9. KPP w Goleniowie, 10. KPP w Łobzie 11. KPP w Białogardzie i inne jednostki Policji za pośrednictwem właściwej miejscowo jednostki. Przez usługę przechowywania należy rozumieć przyjęcie pojazdu lub części samochodowych i: 1.w przypadku pojazdu uszkodzonego zabezpieczenie go przed kradzieżą, dostępem osób nieupoważnionych, uszkodzeniem oraz przedostaniem się opadów atmosferycznych do wnętrza pojazdu tj. komory silnika, kabiny kierowcy i pasażera, bagażnika. 2.w przypadku pojazdu nieuszkodzonego zabezpieczenie go jak wyżej oraz uzupełnienia ciśnienia w ogumieniu, a w okresie jesienno-zimowym zabezpieczenie silnika przed skutkami oddziaływania niskich temperatur. 3.w przypadku ujawnienia wody w układzie chłodzenia spuszczenie jej przed okresem zimowym, umieszczenie informacji w widocznym miejscu od wewnętrznej strony podszybia i powiadomienie o tym fakcie właściciela pojazdu w momencie odbioru. Realizacja każdej usługi obejmuje: 1. protokolarne przyjęcie pojazdu lub części samochodowych nie później niż w ciągu 30 minut od momentu dostarczenia go przez przewoźnika; 2.umożliwienie pracownikom Policji dokonywanie bezpłatnych oględzin na terenie parkingu zabezpieczonego pojazdu lub części samochodowych, 3.zapewnienie dostępu do pojazdu lub części samochodowych osobom legitymującym się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego w celu dokonania oględzin i ekspertyz, 4.wydanie pojazdu lub części osobie legitymującej się upoważnieniem wydanym przez Zlecającego, 5. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za powierzone mienie od chwili przyjęcia do chwili doręczenia przez Zlecającego osobie uprawnionej upoważnienia - zezwolenia do odbioru mienia lub zmiany płatnika. Ilość usług określona dla każdej części zamówienia jest wielkością szacunkową, która w trakcie realizacji umowy może ulec zmianie, zgodnie z rzeczywistymi potrzebami Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Opis części zamówienia, jeżeli dopuszcza się składanie ofert częściowych: 1. Dla wszystkich części zamówienia: Teren parkingu dla przechowywanych pojazdów zabezpieczonych przez Policję musi : - być odpowiednio zabezpieczony tj. : wydzielony, ogrodzony, oświetlony i utwardzony, - być zabezpieczony przed dostępem osób trzecich w sposób uniemożliwiający wejście (zamykana brama wjazdowa), - być całodobowo dozorowany przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu poprzez system wewnętrznego monitoringu przy pomocy kamer lub przy pomocy ochrony osobowej. Parking musi posiadać zamykane pomieszczenie do przechowywania części samochodowych lub innych elementów zabezpieczonego pojazdu, które zostały oddzielone od pojazdu w celu ich zabezpieczenia przed zniszczeniem lub zaginięciem. 2. Dla KMP w Koszalinie i KPP w Goleniowie: parking musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego), posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie co najmniej 15 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 10 stanowisk jednocześnie. 3. Dla KPP w: Gryfinie, Myśliborzu, Policach, Wałczu, Sławnie, Choszcznie, Gryficach, Łobzie i Białogardzie: parking musi znajdować się w granicach administracyjnych miasta będącego siedzibą jednostki organizacyjnej Policji (Zlecającego), posiadać do stałej dyspozycji Zamawiającego miejsca spełniające warunki do przechowywania na koszt Policji pojazdów w liczbie co najmniej 10 stanowisk jednocześnie oraz zadaszone miejsce spełniające warunki do przechowywania pojazdów uszkodzonych w liczbie co najmniej 5 stanowisk jednocześnie. Wykonawca winien wskazać tylko jedną lokalizację parkingu dla danej części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według oświadczenia wykonawcy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według oświadczenia wykonawcy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według oświadczenia wykonawcy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według oświadczenia wykonawcy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Według oświadczenia wykonawcy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej (załącznik do siwz nr 1 ). 2. Wypełnione/y i podpisane/y formularz/e kalkulacji cenowej (załączniki nr 4.1 - 4.11 do siwz).3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców lub inne dokumenty niezbędne do wykazania, że osoba/osoby podpisująca/e ofertę i wymagane dokumenty jest/są uprawniona/e do reprezentacji Wykonawcy (m.in. odpis KRS, umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników, itp.). Pełnomocnictwo oraz pozostałe dokumenty muszą być złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w rozdz.X ust. 6 siwz.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl/index.php

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2012 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, Pl. Św. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 301.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: KMP w Koszalinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KPP w Gryfinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.1 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: KPP w Myśliborzu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.3 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: KPP w Policach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.4 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: KPP w Wałczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.5 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: KPP w Sławnie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.6 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KPP w Choszczenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.7 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KPP w Gryficach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.8 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: KPP w Goleniowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.9 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: KPP w Łobzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.10 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: KPP w Białogardzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dokładny opis zawiera formularz kalkulacji cenowej w załącznik nr 4.11 do siwz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.