Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Konin: Dostawa: FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B + E
Numer ogłoszenia: 507026 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie , ul. Zakładowa 4B, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2448388, faks 063 2448389.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9-CIO OSOBOWEGO PRZYSTOSOWANEGO DO PRZEPROWADZANIA EGZAMINÓW PAŃSTWOWYCH NA PRAWO JAZDY KATEGORII B + E.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniższy opis wymagań techniczno - eksploatacyjnych stanowi uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: 1)Dopuszczalna masa całkowita 3 - 3,4 tony 2)Rozstaw osi 3300 - 3600 mm 3)Długość całkowita 5000 cm - 5400 cm 4)Silnik Diesel 1900 - 2500 cm3 5)Moc maksymalna 115 - 130 KM 6)Skrzynia 6 biegowa manualna 7)Maksymalna masa całkowita przyczepy hamowanej - min. 2 tony 8)ABS 9)ESP 10)Wspomaganie układu kierowniczego 11)Komputer pokładowy 12)Tempomat 13)Klimatyzacja z nawiewami dla tylnych rzędów siedzeń 14)Dodatkowa nagrzewnica 15)Radio z CD MP3 z min. 6 głośnikami 16)Sterowanie radiem w kierownicy lub kolumnie kierownicy 17)Regulowana kierownica 18)Regulacja fotela kierowcy (pionowa i pozioma) 19)Minimum dwa zabezpieczenia przed kradzieżą 20)Minimum 2-letnia gwarancja sprawności techniczno-użytkowej pojazdu 21)Minimum 10-letnia gwarancja odporności na korozję 22)Hak holowniczy 23)Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem 24)Elektrycznie podnoszone szyby 25)Ogrzewanie tylnej szyby i lusterek bocznych 26)Elektryczna regulacja lusterek wstecznych zewnętrznych 27)4 - hamulce tarczowe 28)Światła przeciwmgielne 29)Lakier metalizowany - szary (srebrny) 30)Mocowanie i oświetlenie tablicy L 31)Dodatkowy pedał hamulca roboczego, który umożliwia przejęcie sterowania obwodem hamowania umieszczony po stronie pasażera z przodu 32)Dodatkowe lusterka dla egzaminatora (instruktora) Boczne z prawej i lewej strony Środkowe umożliwiające widoczność także z fotela z prawej strony kierowcy 33)Dodatkowe kontrolki dla egzaminatora (instruktora) Kierunkowskazów Świateł mijania /drogowych Świateł hamowania stop 34)Apteczka doraźnej pomocy, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica 35)Koło zapasowe umieszczone pod podwoziem 36)Gumowe i welurowe dywaniki 37)Komplet opon letnich z felgami - zgodnych z danymi technicznymi pojazdu, 38)Dodatkowy komplet opon zimowych z felgami (pojazd powinien być dostarczony na oponach zimowych) - zgodnych z danymi technicznymi pojazdu 39)Łatwa i szybka możliwość montażu i demontażu tylnych rzędów siedzeń 40)Rok produkcji 2013.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego Załącznik do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy sporządzony zgonie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, wraz z danymi technicznymi.Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy oraz iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy -załącznik Nr 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu, o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej nić 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (osoby fizyczne wypełniają oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp) - zgodny z załącznikiem Nr 3. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w w/w odpisie z właściwego rejestru albo w/w zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu Oferenta - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik - zgody z załącznikiem Nr 4.Oświadczenie dotyczące warunków gwarancji. Serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego - zgodny z załącznikiem Nr 6 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Oferent zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym członkom postępowania muszą być opatrzone klauzulą Nie udostępniać innym uczestnikom postępowania (art. 11 ust. 4 ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - Dz. U. z 2003 Nr 153 poz.1503 z późn. zm.) i załączone jako odrębna część nie złączona z ofertą w sposób trwały. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie kserokopii może zostać dokonane przez urząd wystawiający zaświadczenie, notariusza, oferenta lub osoby upoważnione przez oferenta do podpisania oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.word.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie, ul. Zakładowa 4b, 62-510 Konin, tel. 63 244 83 88, fax 63 244 83 89..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Koninie ul. Zakładowa 4b - I piętro, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- PRACE REMONTOWE I ADAPTACYJNE DOTYCZĄCE UTWORZENIA SPECJALISTYCZNYCH PRACOWNI W RAMACH PROJEKTU "TRANSFORMACJA KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO PRZYSZŁOŚCIĄ KONINA"
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z jej dystrybucją do obiektów ANS w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Dostawy bonów towarowych w formie papierowej
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych prokuratur okręgu konińskiego wraz z myciem okien, w okresie 12 miesięcy tj. od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa pojazdu typu minibus 8 osobowego
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych w Gminie Jeżów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego 9-miejscowego (8+1) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym na wózku inwalidzkim dla potrzeb Domu Zakonnego w Tarnowie.
- Zakup i dostawa pojazdu osobowego (busa) przystosowanego do przewozu osób na wózkach inwalidzkich w Szkole Podstawowej Specjalnej nr 327 im. dr Anny Lechowicz przy ul. Białobrzeskiej 44 w Warszawie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
- Zakup samochodu osobowego -mikrobus, z 9 miejscami, w tym kierowca, przystosowanego do przewozu osób na wózku inwalidzkim dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Osieku nad Wisłą"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.