eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawabezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Kancelarii Senatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-12

Warszawa: bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Kancelarii Senatu
Numer ogłoszenia: 507034 - 2012; data zamieszczenia: 12.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 237869 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Senatu, ul. Wiejska 6, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6949035, faks 22 6949213.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Kancelaria Senatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów służbowych Kancelarii Senatu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych, tj. benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego (ON), do samochodów służbowych Kancelarii Senatu na terenie Warszawy, jak również na terenie całego kraju, tj.: - benzyny bezołowiowej Pb 95 - ok. 76 000 litrów (wielkość orientacyjna), - oleju napędowego (ON) - ok. 6 000 litrów (wielkość orientacyjna). 2. Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną stacją, która musi znajdować się nie dalej niż 7 kilometrów od siedziby Zamawiającego, tj. od ul. Wiejskiej 6/8, w Warszawie, oraz co najmniej 200 stacji na terytorium kraju. UWAGA: odległość będzie mierzona za pomocą serwisu internetowego mapa.pf.pl. 3. Paliwo musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221, poz. 1441 z późn. zm.) oraz odpowiednie normy PN-EN 228:2009 i PN-EN 590+A1:2011. Ponadto do oleju napędowego pobieranego w okresie zimowym, Wykonawca będzie stosował olej o parametrach - zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, zgodnie z wytycznymi ww. rozporządzenia. 4. Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość paliwa, która musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku stwierdzenia, że tankowane paliwo nie spełnia obowiązujących norm, Zamawiający zastrzega sobie prawo jego wymiany na spełniające normy jakościowe stosownie do danego rodzaju paliwa. W przypadku uszkodzenia pojazdu spowodowanego zatankowaniem niewłaściwego paliwa na stacji Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy pojazdu dokonanej przez Zamawiającego. 5. Podana ilość paliwa określona na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie, że może nie wykorzystać limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy. 6. Zakup paliwa będzie się odbywał sukcesywnie, przez 24 godziny na dobę, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zakup paliwa może odbywać się w każdej chwili (non stop) na wszystkich stacjach Wykonawcy. 7. Paliwa będą tankowane tylko do stałych zbiorników paliwa w samochodach służbowych Zamawiającego. 8. Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy - po podpisaniu umowy - wykaz samochodów uprawnionych do tankowania paliw. Wykaz ten będzie aktualizowany. 9. Zakup paliwa będzie realizowany, każdorazowo w formie transakcji bezgotówkowej, przy użyciu kart elektronicznych (identyfikacyjnych) każdego pojazdu, które zostaną wydane Zamawiającemu przez Wykonawcę na każdy samochód, bez dodatkowych opłat. 10. Szczególowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SIWZ z załącznikami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa 09.13.41.00 - Olej napędowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ŻAR Arkadiusz Saczewski, Sokołowska 159-165, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 390000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 449480,00

  • Oferta z najniższą ceną: 449480,00 / Oferta z najwyższą ceną: 449480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.