To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Lublin: Konserwacja, obsługa i remonty instalacji i urządzeń iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Lublin
Numer ogłoszenia: 507398 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 450596 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja, obsługa i remonty instalacji i urządzeń iluminacji obiektów architektonicznych na terenie miasta Lublin.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci i urządzeń elektroenergetycznych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony od porażeń oraz instrukcji ruchu i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci dot. oświetlenia iluminacyjnego, a w szczególności: 1.1. W zakresie konserwacji i obsługi instalacji i urządzeń: 1.1.1. Kontrolę świecenia opraw, reflektorów. 1.1.2. Kontrolę i ustawienie nakierowania opraw i reflektorów. 1.1.3. Naprawę bądź wymianę uszkodzonych elementów instalacji. 1.1.4. Wymianę spalonych źródeł światła. 1.1.5. Kontrolę stanu ochrony przeciwporażeniowej. 1.1.6. Kontrolę stanu przewodów, połączeń i osprzętu. 1.1.7. Kontrolę stanu osłon i zamocowania urządzeń iluminacyjnych. 1.1.8. Pomiary rezystancji izolacji przewodów i kabli - jeden raz w ciągu trwania umowy (w terminie wskazanym przez Zamawiającego), oraz po każdym remoncie. 1.1.9. Sprawne usuwanie awarii i ewentualnych zagrożeń. Awarie powodujące przerwy eksploatacyjne dłuższe niż 24 godziny powinny być zgłaszane Zamawiającemu. 1.1.10. Utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie estetycznym (malowanie wszystkich konstrukcji metalowych 1 raz na 4 lata) - w terminie wskazanym przez Zamawiającego. 1.1.11. Dokonywanie - wspólnie z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego - odbiorów technicznych urządzeń nowowybudowanych, oraz po naprawach gwarancyjnych, remontach i przebudowach. 1.1.12. Zgłaszanie na bieżąco Zamawiającemu konieczność naprawy bądź wymiany będących na gwarancji uszkodzonych elementów instalacji i urządzeń iluminacyjnych. 1.1.13. Wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania remontu i przebudowy instalacji i urządzeń iluminacyjnych. 1.1.14. Utylizacja niesprawnych źródeł światła i uszkodzonych elementów instalacji. 1.1.15. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej zawierającej zakres wykonywanych czynności oraz wyniki kontroli, oględzin i przeglądów. 1.2. W zakresie remontów urządzeń iluminacji: 1.2.1. Wymiana zniszczonych opraw (reflektorów). 1.2.2. Wymiana zniszczonych osłon ochronnych reflektorów. 1.2.3. Wymiana zbitych szyb. 1.2.4. Wymiana zasilaczy 24V. 2. Aktualnie eksploatowane obiekty objęte zamówieniem: 2.1. Bazylika OO Dominikanów przy ul. Złotej, do iluminacji zastosowano: 2.1.1. Oprawa MVF617 - 400W - 1 szt. 2.1.2. Oprawa SVF617 - 250W - 2 szt. 2.1.3. Oprawa MVF617 - 250W - 3 szt. 2.1.4. Oprawa SVF616 - 150W - 1 szt. 2.1.5. Oprawa SVF617 - 400W - 1 szt. 2.1.6. Oprawa SITECO 5NA90011MS100R - 70W - 4 szt. 2.1.7. Oprawa SITECO 5NA90011PS100R - 150W - 6 szt. 2.2. Brama Trynitarska przy ul. Gruella, do iluminacji zastosowano: 2.2.1. Reflektor CONTRAST OQI 100 - 1 kpl. 2.2.2. Reflektor CONTRAST R2 REV E40 IM2 C2 RG 250 W - 32 kpl. 2.2.3. Reflektor CONTRAST R2 E40 IM2 C2 RG 250 W - 16 kpl. 2.3. Archikatedra Św. Jana przy ul. Królewskiej, do iluminacji zastosowano: 2.3.1. Oprawa Lanzini Olimpia 2 250W - 2 szt. 2.3.2. Oprawa Cesio JM-T MT 150W - 4 szt. 2.3.3. Oprawa Merelin S 250W - 2 szt. 2.3.4. Oprawa Agabekov 130W - 32 szt. 2.3.5. Oprawa Agabekov 85W - 9 szt. 2.3.6. Oprawa Bega6100 150W - 5 szt. 2.3.7. Oprawa Floor1600 70W - 7 szt. 2.4. Most na rz. Bystrzycy im. Lutosławskiego przy ul. Zamojskiej, do iluminacji zastosowano: 2.4.1. Oprawa Dedalo 70W IP66 - 8 szt. 2.4.2. Oprawa SLIMLED 24W warm white soczewka 30o x 65o IP 65 - 60 szt. 2.4.3. Oprawa Tekno 303cm 1W 96W 24Vdc 3000oK elip. transp. dif f. IP 67 - 26 szt. 3. Obiekty, które zostaną włączone do eksploatacji w pierwszym roku realizacji zamówienia: 3.4.1. Skwer w rej. Bazyliki OO Dominikanów i Teatru im. H. Ch. Andersena przy ul. Dominikańskiej, do iluminacji zastosowano: 3.4.1.1. Oprawa Cassiopea, IP 67, HIT-TC-CE 35W - 19 szt. 3.4.1.2. Kompletna latarnia parkowa oprawa LP-0/4/OP10 70W - 3 szt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.40.00 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IGE - BUDOWNICTWO - ENERGETYKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
jakie przetargi wygrała firma
IGE - BUDOWNICTWO - ENERGETYKA SP. Z O.O. W UPADŁOŚCI
- IGE-BUDOWNICTWO-ENERGETYKA Sp. z o. o., ul. Smoluchowskiego 2, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 623000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 433078,08
Oferta z najniższą ceną: 139698,50 / Oferta z najwyższą ceną: 433078,08
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa przechowywania, etykietowania wraz ze zwolnieniem i transportem badanych produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.2.2025)
- Zakup i dostawa mebli na potrzeby realizacji przedsięwzięcia pn.: "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Pszczelej Woli z zakresu pszczelarstwa"
- Dostawa, wdrożenie i objęcie serwisem systemu klasy XDR (Extended Detection and Response).
- Dostawa wkładów papierowych - ręcznika w systemie 1 listka
- Dostawa mebli dla GDDKiA Oddział w Lublinie
- Usługa druku i dostawy Pisma Samorządu Województwa Lubelskiego "Lubelskie.pl"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Inwestycje w infrastrukturę zaopatrzenia w wodę i oczyszczania ścieków w Gminie Podedwórze - Montaż instalacji fotowoltaicznych dedykowanych urządzeniom do uzdatniania wody oraz oczyszczalni ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.