Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w zbiorach dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska)", Ochrona zabytków" (6 numerów) Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, do kontaktów: Iwona Kowalczyk, Beata Bauer, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 37 91, 022 622 96 60, 022 628 48 41, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kobidz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk - sprawy formalno - proceduralne, Beata Bauer - sprawy dot. przedmiotu zamówienia, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, 022 628 48 41, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk, ul. Szwoleżerów 9 Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w zbiorach dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), "Ochrona zabytków" (6 numerów). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Krajowy Ośrodek Badań Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), "Ochrona zabytków" (6 numerów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w przypadku ubiegania się o realizację jednej lub kilku części przedmiotu zamówienia - do oferty należy załączyć wykaz wykonanych usług dotyczący tej części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca). Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, a w szczególności: - w zakresie przygotowania do druku - naświetlarka CtP lub CtF, urządzenie do ozalidów, urządzenie do wydruków próbnych - w zakresie druku - maszyna offsetowa min. 82 co najmniej 2 kolorową - w zakresie introligatorstwa - felczerka, trójnoż, oklejarka do oprawy broszurowej 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej pięciocyfrowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28, data rozpoczęcia IV kwartał 2006 r, lub zakończenia I kwartał 2008 r.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 2.1 wykonali co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; 2.2 posiadają urządzenia i narzędzia niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności: w zakresie przygotowania do druku - naświetlarką CtP lub CtF, urządzeniem do ozalidów, urządzeniem do wydruków próbnych; w zakresie druku - maszyną offsetową min. 82 co najmniej 2 kolorową; w zakresie introligatorstwa - felczerką, trójnożem, oklejarką do oprawy broszurowej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej pięciocyfrowej. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca "spełnia" albo "nie spełnia" poszczególne warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w przypadku ubiegania się o realizację jednej lub kilku części przedmiotu zamówienia - do oferty należy załączyć wykaz wykonanych usług dotyczący tej części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca). Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, a w szczególności: - w zakresie przygotowania do druku - naświetlarka CtP lub CtF, urządzenie do ozalidów, urządzenie do wydruków próbnych - w zakresie druku - maszyna offsetowa min. 82 co najmniej 2 kolorową - w zakresie introligatorstwa - felczerka, trójnoż, oklejarka do oprawy broszurowej 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej pięciocyfrowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przesłana Wykonawcy na jego pisemny wniosek drogą pocztową (Pocztex) na koszt Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 11:30, Siedziba prowadzącego postępowanie: INTEGRA - EKO INWESTMENT 00-461 Warszawa, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 211.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zabytki, Złotnictwo, Muzealnictwo. 1) Krótki opis: Wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r, 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: dwie książki w formacie A4 lub B5 (ewentualnie zbliżonych) o objętości ok. 150-500 stron, oprawa twarda, szyta; jedną książkę w formacie A4 lub B5 (ewentualnie zbliżonych) o objętości ok. 30-60 stron, oprawa broszurowa, klejona. Do co nąjmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Monument, Teki, Wykaz muzeów. 1) Krótki opis: Wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), Teki krakowskie t. XIV, Wykaz muzeów w Polsce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r. - I kwartał 2008 r. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: jedną książkę w formacie A4 (lub zbliżonym), o objętości ok. 200-400 stron, oprawa miękka, klejona; jedną książkę w formacie B5 (lub zbliżonym), o objętości 20-60 stron, oprawa broszurowa. Do co najmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Ochrona zabytków. 1) Krótki opis: Wykonanie druku 6 numerów wydawniczych: "Ochrona zabytków". 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: opisane szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r. - I kwartał 2008 r. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: 2 książki w formacie A4 (lub zbliżonym), o objętości ok. 100-200 stron, oprawa miękka, klejona. Do co najmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa druku, montażu i demontażu materiałów wielkoformatowych w przestrzeniach Centrum Spotkania Kultur w Lublinie
- "Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego plakatów na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej"
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych
- Usługa wykonania kalendarzy oraz tarcz dla potrzeb jednostek będących na zaopatrzeniu Jednostki Wojskowej Nr 6021.
- Dostawa oraz dystrybucja druku miesięcznika "Forum Penitencjarne"
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.