eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawykonanie druku pozycji wydawniczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50749

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w zbiorach dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska)", Ochrona zabytków" (6 numerów) Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, do kontaktów: Iwona Kowalczyk, Beata Bauer, ul. Szwoleżerów 9, 00-464 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 629 37 91, 022 622 96 60, 022 628 48 41, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kobidz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk - sprawy formalno - proceduralne, Beata Bauer - sprawy dot. przedmiotu zamówienia, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, 022 628 48 41, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: INTEGRA - EKO INWESTMENT, Iwona Kowalczyk, ul. Szwoleżerów 9 Al. Ujazdowskie 6a, pok. 2, 00-461 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 622 96 60, fax 022 622 96 93, e-mail: i.kowalczyk@integraeko.pl, www.kobidz.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Rekreacja, kultura i religia. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w zbiorach dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), "Ochrona zabytków" (6 numerów). 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr Główne miejsce świadczenia usług: Krajowy Ośrodek Badań Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47, "Teki krakowskie", "Wykaz muzeów w Polsce", "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), "Ochrona zabytków" (6 numerów). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w przypadku ubiegania się o realizację jednej lub kilku części przedmiotu zamówienia - do oferty należy załączyć wykaz wykonanych usług dotyczący tej części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca). Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, a w szczególności: - w zakresie przygotowania do druku - naświetlarka CtP lub CtF, urządzenie do ozalidów, urządzenie do wydruków próbnych - w zakresie druku - maszyna offsetowa min. 82 co najmniej 2 kolorową - w zakresie introligatorstwa - felczerka, trójnoż, oklejarka do oprawy broszurowej 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej pięciocyfrowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.11.00.00 - Usługi w zakresie drukowania książek Kod CPV wg słownika 2008: 79.81.00.00 - Usługi drukowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 28, data rozpoczęcia IV kwartał 2006 r, lub zakończenia I kwartał 2008 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: 2.1 wykonali co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia; 2.2 posiadają urządzenia i narzędzia niezbędne do wykonania zamówienia, w szczególności: w zakresie przygotowania do druku - naświetlarką CtP lub CtF, urządzeniem do ozalidów, urządzeniem do wydruków próbnych; w zakresie druku - maszyną offsetową min. 82 co najmniej 2 kolorową; w zakresie introligatorstwa - felczerką, trójnożem, oklejarką do oprawy broszurowej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w tym: potwierdzą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej pięciocyfrowej. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca "spełnia" albo "nie spełnia" poszczególne warunki. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) w tym co najmniej trzech usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (w przypadku ubiegania się o realizację jednej lub kilku części przedmiotu zamówienia - do oferty należy załączyć wykaz wykonanych usług dotyczący tej części zamówienia, o którą ubiega się Wykonawca). Do wykazu należy załączyć dokumenty (np. referencje, opinie) potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 6) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca, a w szczególności: - w zakresie przygotowania do druku - naświetlarka CtP lub CtF, urządzenie do ozalidów, urządzenie do wydruków próbnych - w zakresie druku - maszyna offsetowa min. 82 co najmniej 2 kolorową - w zakresie introligatorstwa - felczerka, trójnoż, oklejarka do oprawy broszurowej 7) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej pięciocyfrowej, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 8) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kobidz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ zostanie przesłana Wykonawcy na jego pisemny wniosek drogą pocztową (Pocztex) na koszt Wykonawcy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.10.2006, godzina 11:30, Siedziba prowadzącego postępowanie: INTEGRA - EKO INWESTMENT 00-461 Warszawa, Al. Ujazdowskie 6a, pok. 211.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zabytki, Złotnictwo, Muzealnictwo. 1) Krótki opis: Wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Zabytki architektury i budownictwa w Polsce. Kraków", "Katalog złotnictwa w dokumentacji specjalistycznej KOBiDZ", "Muzealnictwo" nr 47. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r, 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: dwie książki w formacie A4 lub B5 (ewentualnie zbliżonych) o objętości ok. 150-500 stron, oprawa twarda, szyta; jedną książkę w formacie A4 lub B5 (ewentualnie zbliżonych) o objętości ok. 30-60 stron, oprawa broszurowa, klejona. Do co nąjmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Monument, Teki, Wykaz muzeów. 1) Krótki opis: Wykonanie druku pozycji wydawniczych: "Monument" nr 2 (wersja angielska), "Monument" nr 3 (wersja polska oraz angielska), Teki krakowskie t. XIV, Wykaz muzeów w Polsce. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: określona w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r. - I kwartał 2008 r. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: jedną książkę w formacie A4 (lub zbliżonym), o objętości ok. 200-400 stron, oprawa miękka, klejona; jedną książkę w formacie B5 (lub zbliżonym), o objętości 20-60 stron, oprawa broszurowa. Do co najmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Ochrona zabytków. 1) Krótki opis: Wykonanie druku 6 numerów wydawniczych: "Ochrona zabytków". 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 78.11.00.00. 3) Wielkość lub zakres: opisane szczegółowo w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; IV kwartał 2006 r. - I kwartał 2008 r. 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 60% 2. ocena techniczna 40% 6) Informacje dodatkowe: Do oferty muszą być załączone dokumenty wymagane odpowiednimi postanowieniami SIWZ, ponadto w celu dokonania przez Zamawiającego oceny technicznej, Wykonawca musi dołączyć do oferty następujące materiały: 2 książki w formacie A4 (lub zbliżonym), o objętości ok. 100-200 stron, oprawa miękka, klejona. Do co najmniej jednej z przedstawionych do oceny książek, Wykonawca musi dostarczyć wydruk próbny (ozalid kolorowy) oraz proof (cromalin) okładki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.