Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-16
Zamość: 4/ZP/p.n./r.b/2009 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18
Numer ogłoszenia: 50755 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o. , ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6385256, 6393018 w. 39, 40, faks 084 6381320.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl-zamosc.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/ZP/p.n./r.b/2009 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 10.000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust. 1 w pkt.1 i 2 siwz. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt. 3 i 4 siwz. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 pkt. 5 siwz. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt.1 siwz. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 13 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz pracowników z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych ( podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) a także ważne zaświadczenie o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 1 osobą posiadającą odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (podstawa prawna - § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, restauratorskich a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. z 2004r. nr 150 poz. 1579). Należy załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema, trzyosobowymi brygadami montażowymi w zakresie instalacji (c.o., gazowej, wod.-kan.) oraz dostateczną ilością pracowników z doświadczeniem budowlanym - co najmniej 8 osób, w celu szybkiej realizacji robót naprawczych. Szczegółowy wykaz osób biorących udział w wykonaniu zamówienia należy sporządzić w formie załącznika nr 14 do SIWZ. 5) Wykaz co najmniej 2-ch prac o podobnym charakterze z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat. Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 15 do siwz, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 2 zamówienia z których każde odpowiada zakresowi i wartości przedmiotu zamówienia. Wykaz robót musi być potwierdzony referencjami uprzednich zamawiających o należytym ich wykonaniu z podaniem wartości tych robót. W przypadku gdy okres działalności jest krótszy - należy złożyć wykaz robót wykonanych w tym okresie ze wskazaniem ich wartości.. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości nie mniej niż 500.000,-zł. oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,-zł. 7) Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 16 do siwz). 2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1), 2) . W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl-zamosc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z. G. L. w Zamościu Sp. z o.o. ul. Peowiaków 8 22-400 Zamość p. nr 10 - opłata -20,00zł. lub za zaliczeniem pocztowym, opłata 20,00zł. plus koszt przesyłki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o., ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, pokój nr 13 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Remont chodnika i istniejących miejsc postojowych oraz budowa miejsc postojowych dla samochodów osobowych przy ul. Gminnej w Zamościu
- Remont pomieszczeń łaźni w oddziale III Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Dostawa rękawic ochronnych jednorazowych (diagnostyczne, chirurgiczne, ortopedyczne)
- Remont poddasza użytkowego przy ulicy Ormiańskiej 11 na Starym Mieście w Zamościu
- Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluszek dla niemowląt.
- Remont przełomów
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektu wystawowo-administracyjnego wraz z zagospodarowaniem terenu na potrzeby Muzeum Marii Konopnickiej, na działkach nr 1297, 1298 Żarnowiec 133, Jedlicze 38-460
- Prace remontowo-budowlane w wybranych pomieszczeniach Pałacu Potockich w Radzyniu Podlaskim
- Remont stołówki wraz z przebudową dachu w Szkole Podstawowej w Strzegowie w ramach zadania pn.: Remont Szkoły Podstawowej w Strzegowie wraz z zagospodarowaniem terenu
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 39 w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Sobieskiego 15 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
- Przyłączenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. PCK 34 front + oficyna w Toruniu do miejskiej sieci ciepłowniczej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.