eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość4/ZP/p.n./r.b/2009 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adresul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Zamość: 4/ZP/p.n./r.b/2009 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18
Numer ogłoszenia: 50755 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Spółka z o.o. , ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6385256, 6393018 w. 39, 40, faks 084 6381320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl-zamosc.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 4/ZP/p.n./r.b/2009 Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana instalacji centralnego ogrzewania, wod-kan i gazowej w kamienicach na terenie Zabytkowego Starego Miasta w Zamościu - BLOK XIX; adres: ul. Żeromskiego 8, 10, 12, 14, 16, 18.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 10.000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust. 1 w pkt.1 i 2 siwz. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt. 3 i 4 siwz. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 pkt. 5 siwz. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 i 2 - Prawo zamówień publicznych. Nie zalegają z podatkami, opłatami i składkami na rzecz Urzędu Skarbowego oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentów określonych w części V ust.1 w pkt.1 siwz. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formularzem spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zawarte jest na formularzu stanowiącym załącznik nr 13 do siwz). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz pracowników z kwalifikacjami gwarantującymi wykonanie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, iż posiada zespół zdolny do wykonania zamówienia, to jest dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń : wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych ( podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane t.j. Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118) a także ważne zaświadczenie o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Co najmniej 1 osobą posiadającą odbytą co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych (podstawa prawna - § 8 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich robót budowlanych, badań konserwatorskich, restauratorskich a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych Dz.U. z 2004r. nr 150 poz. 1579). Należy załączyć listę osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z potwierdzonymi za zgodność kopiami ich uprawnień właściwymi dla funkcji, które mają pełnić. Wykonawca musi dysponować co najmniej trzema, trzyosobowymi brygadami montażowymi w zakresie instalacji (c.o., gazowej, wod.-kan.) oraz dostateczną ilością pracowników z doświadczeniem budowlanym - co najmniej 8 osób, w celu szybkiej realizacji robót naprawczych. Szczegółowy wykaz osób biorących udział w wykonaniu zamówienia należy sporządzić w formie załącznika nr 14 do SIWZ. 5) Wykaz co najmniej 2-ch prac o podobnym charakterze z przedmiotem zamówienia zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat. Wykonawca musi wykazać, w formie załącznika nr 15 do siwz, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 2 zamówienia z których każde odpowiada zakresowi i wartości przedmiotu zamówienia. Wykaz robót musi być potwierdzony referencjami uprzednich zamawiających o należytym ich wykonaniu z podaniem wartości tych robót. W przypadku gdy okres działalności jest krótszy - należy złożyć wykaz robót wykonanych w tym okresie ze wskazaniem ich wartości.. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Dokument potwierdzający, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową - w wysokości nie mniej niż 500.000,-zł. oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000,-zł. 7) Akceptacja warunków umowy (załącznik nr 16 do siwz). 2. W przypadku konsorcjum, każdy z przedsiębiorców tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 1), 2) . W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl-zamosc.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Z. G. L. w Zamościu Sp. z o.o. ul. Peowiaków 8 22-400 Zamość p. nr 10 - opłata -20,00zł. lub za zaliczeniem pocztowym, opłata 20,00zł. plus koszt przesyłki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 13:00, miejsce: Zakład Gospodarki Lokalowej w Zamościu Sp. z o.o., ul. Peowiaków 8, 22-400 Zamość, pokój nr 13 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.