eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuszynREMONT ULICY KOMAROWEJ I SŁOWICZEJ W RYDZYNKACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-16

Tuszyn: REMONT ULICY KOMAROWEJ I SŁOWICZEJ W RYDZYNKACH
Numer ogłoszenia: 50757 - 2009; data zamieszczenia: 16.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, faks 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ULICY KOMAROWEJ I SŁOWICZEJ W RYDZYNKACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: REMONT ULICY KOMAROWEJ I SŁOWICZEJ W RYDZYNKACH W zakres przebudowy wchodzi: ul. Komarowa od ul. Wczasowej do skrzyżowania z ul. Słowiczą o dł. 97,14 m (szer. 3,5 m) oraz ul. Słowicza od ul. Komarowej do granicy z terenem Lasów Państwowych o dł. 443,39 m (szer. 3,0 m), polegająca na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o gr. 4cm na podbudowie z kamienia łamanego o gr. 20 cm i remoncie zjazdów o naw. Tłuczniowej i uzupełnieniu poboczy. Szczegółowy zakres robót określony jest w załączonym przedmiarze robót (zał. nr 12). Lokalizacja wg projektu budowlano - wykonawczego (zał nr 13). Ponadto dla realizacji zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1. Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia 2. Usunięcie kolizji uzbrojenia w zakresie niezbędnym dla prawidłowego wykonania inwestycji. 3. Pełna obsługa geodezyjna, to jest tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zarejestrowana w Starostwie Powiatowym w 2 egz, oraz dokumentacja powykonawcza budowy, 4. Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów oraz dojazdów i kładek dla przejść i przejazdów na plac budowy i do zaplecza budowy. Opłaty za zużytą energię elektryczną, wodę, obciążają Wykonawcę. 5. W przypadku wystąpienia robót związanych z wykopami, odtworzenie terenu do stanu pierwotnego i zagęszczenie gruntu po wykopach wraz z udokumentowaniem wskaźnika zagęszczenia. 6. Wykonanie dojazdów na placu budowy i do zaplecza budowy oraz zjazdów gospodarczych do wszystkich przyległych działek - w granicy pasa drogowego. 7. Sporządzenie dokumentacji organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z niezbędnymi uzgodnieniami. Dokumentacja winna być także uzgodniona z Zamawiającym w zakresie zminimalizowania utrudnień w funkcjonowaniu wsi. 8. Sporządzenie planu BIOZ. 9. Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 2. Sposób prowadzenia robót określony jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (zał nr 11 do SIWZ). Zakres robót ujęto w przedmiarze robót stanowiących (zał. nr 12 do SIWZ). Załączony przedmiar robót ma charakter informacyjno - pomocniczy. Zamawiający nie będzie badał szczegółów pozycji kosztorysowych w ofercie. Wykonawcę obowiązuje wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną, zakresem przebudowy, zakresem robót, sztuką budowlaną i przepisami prawa budowlanego oraz innymi przepisami prawa za wynagrodzeniem ryczałtowym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się realizacją w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty zgodnej z zakresem zamówienia w zakresie przebudowy drogi o wartości zamówienia min. 200 000,00 zł brutto (obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej). Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru końcowego itp.). 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. II. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w § 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia - nie spełnia. III. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. IV. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków wymienionych w § 5 ust. 1 niniejszej Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 u.p.z.p. sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej specyfikacji. 2)Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 - 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1. pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6)Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 (pięciu)lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym, okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. - Zamawiający wymaga, udokumentowania realizacji co najmniej 1 roboty zgodnej z zakresem zamówienia w zakresie przebudowy drogi o wartości zamówienia min. 200 000,00 zł brutto (obejmującej wykonanie nawierzchni bitumicznej). - Dokumenty (co najmniej 1 referencja, protokół odbioru), potwierdzający że zamówienie zostało wykonane należycie. 8)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się przepisy § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 ,poz. 605 uwzględniający zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. Dziennik Ustaw nr 188 poz. 1155). 3.Wzory formularzy wykazania warunków udziału w postępowaniu stanowią załączniki do niniejszej Specyfikacji. 4.Wykonawca składa wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska 2/4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2009 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta w Tuszynie, 95-080 Tuszyn ul. Piotrkowska 2/4 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.