Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Poznań: Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację i uruchomienie chromatografu gazowego.
Numer ogłoszenia: 50762 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, fax 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę, instalację i uruchomienie chromatografu gazowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa, instalacja i uruchomienie chromatografu gazowego. Wymagane parametry minimalne dotyczące chromatografu gazowego: 1. Chromatograf gazowy trzykanałowy 2. Piec kolumn pracujący w temperaturze do 450oC. Możliwość programowania co najmniej 7 narostów temperatury. Szybkość chłodzenia pieca kolumn od 450oC do 50oC nie dłużej niż 4,5 minuty 3. Dozownik do kolumn kapilarnych charakteryzujący się następującymi parametrami pracy: - praca w trybie podziałowym Split - praca w trybie bezpodziałowym splitless - maksymalna temperatura pracy 450oC - pełna elektroniczna kontrola pneumatyki - zainstalowany automatyczny czujnik startu na dozowniku 4. Dozownik do kolumn pakowanych charakteryzujący się następującymi parametrami pracy: - maksymalna temperatura pracy 450oC - pełna elektroniczna kontrola pneumatyki - zainstalowany automatyczny czujnik startu na dozowniku 5. Detektor FID o następujących parametrach: - maksymalna temperatura pracy 450oC - czułość nie gorzej niż 2 pgC/sek - dynamiczny zakres liniowy 107 - pełna elektroniczna kontrola pneumatyki 6. Detektor TCD o następujących parametrach: - maksymalna temperatura pracy 450oC - czułość nie gorsza niż 300pg/sek dla C4 - dynamiczny zakres liniowy 106 - pełna elektroniczna kontrola pneumatyki 7. Możliwość zainstalowania trzeciego detektora i trzeciego dozownika 8. Możliwość rozbudowy o detektor PFPD (Pulsed Flame Photometric Detektor) do oznaczania związków zawierających P, N, S i związków metaloorganicznych 9. Kolumna kapilarna: Typu DB5-MS 30mx0,53mmx0,5um 10. Zestaw instalacyjny niezbędny do podłączenia i uruchomienia chromatografu: przewody, bezpieczniki, ferule, septy, filtr tlenu i filtr wilgoci 11. Oprogramowanie do sterowania aparatem, zbierania, obróbki i archiwizacji danych wraz z niezbędnymi kartami komunikacyjnymi pracujące w środowisku Windows XP 12. Komputer sterujący zestawem o minimalnych parametrach Pentium IV 3,0 MHz, 1 GB RAM, 120 GB HDD, DVD-RW Monitor 17 LCD Klawiatura, mysz optyczna System operacyjny Windows XP Drukarka kolorowa typu Inkjet 13. Zasilanie 220V 50 Hz 14. Instrukcja obsługi w języku polskim i angielskim w formie drukowanej i na nośniku 15. Gwarancja minimum 12 miesięcy. 16. Szkolenie z obsługi urządzenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.25.32.21 - Chromatografy gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.10 - Chromatografy gazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. mają do dyspozycji odpowiednią ilość odpowiednio wykwalifikowanego personelu w celu realizacji niniejszego zamówienia, spełniają wymagania wymienione w SIWZ, jak również zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, którego dotyczy oferta; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, tj. mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zamówienia w wysokości ceny oferty bez uwzględniania zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków podmiotowych udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1 oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 P.z.p. [wg załącznika nr 3 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 oświadczenie o doświadczeniu zawodowym - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie; [wg załącznika nr 4 do SIWZ] 2. W celu potwierdzenia spełnienia wymagań technicznych dotyczących przedmiotu zamówienia oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.1 Opis techniczny oferowanych urządzeń, zawierający niezbędne informacje, które umożliwią ocenę zgodności oferty z opisem przedmiotu zamówienia wg wymienionych w załączniku A do SIWZ ( np.: typ, nr katalogowy, producenta oferowanego urządzenia) 2.2 Oświadczenie o warunkach gwarancji i serwisu 3. Do oferty należy dołączyć: 3.1 Wypełniony formularz oferty [wg załącznika nr 1 do SIWZ] 3.2 Wypełniony formularz cenowy [wg załącznika nr 2 do SIWZ] 4. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.amu.edu.pl , WWW.ogloszenia.propublico.pl/uam
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pokój nr 47.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Dział Głównego Inżyniera ds. Aparatury Naukowej i Zaopatrzenia Laboratoryjnego ul. Grunwaldzka 6, 60-780 Poznań, pokój nr 47.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj
- AD/ZP/41/25 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlików dachowych Centrum Wykładowego i Biblioteki Technicznej Politechniki Poznańskiej .
- "Zakup drobnego sprzętu medycznego"
- Dostawa testów antygenowych COMBO wraz z dzierżawą analizatora dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Zakładów Doświadczalnych Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich - Państwowego Instytutu Badawczego
- "Usługi przygotowania wideo z tłumaczeniem na Polski Język Migowy wraz z montażem do 15 filmów, w ramach projektu " Cinema Without Barriers", (...) dla Centrum Kultury ZAMEK w Poznaniu. Część II"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.