eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówPrzygotowanie, przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników pisemnych i praktycznych próbnych egzaminów zawodowych dla zawodów technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-13

Łuków: Przygotowanie, przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników pisemnych i praktycznych próbnych egzaminów zawodowych dla zawodów technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych
Numer ogłoszenia: 50769 - 2015; data zamieszczenia: 13.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Nr 2 im. Aleksandra Świętochowskiego w Łukowie , ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 66 34, faks 25 798 66 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka podległa administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie, przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników pisemnych i praktycznych próbnych egzaminów zawodowych dla zawodów technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie polegających na przygotowaniu, przeprowadzeniu oraz sprawdzeniu i opracowaniu wyników pisemnych i praktycznych próbnych egzaminów zawodowych dla zawodów technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz monter sieci, urządzeń i instalacji sanitarnych, w ramach projektu pn.: Szkoły nowych możliwości - modernizacja kształcenia zawodowego. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Celem głównym projektu jest wyższa jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej Zespołu Szkół Nr 2 w Łukowie (Technikum i ZSZ) poprzez wdrożenie 2 programów rozwojowych, poprawiających skuteczność edukacji zawodowej oraz podnoszących prestiż ZS Nr 2 w regionie. Liderem projektu jest Fundacja Rozwoju Lubelszczyzny, Partnerem - Zespół Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie. Projekt będzie realizowany w Zespole Szkół nr 2 im. A. Świętochowskiego w Łukowie, ul. Warszawska 88, 21-400 Łuków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla części 3 i 4 zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy wykażą w Formularzu ofertowym, że dysponują miejscem/pracownią do przeprowadzenia egzaminu oraz na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawców, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym co najmniej jedną osobą posiadającą: dla części 1: wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej / wydz. budownictwa/ tytuł magistra lub inżyniera lub uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu i przygotowanie pedagogiczne; dla części 2: wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej / wydz. budownictwa/ tytuł magistra lub inżyniera, lub uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu i przygotowanie pedagogiczne; dla części 3 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone a) studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej / wydz. budownictwa/ tytuł magistra lub inżyniera lub uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu i przygotowanie pedagogiczne; dla części 4: wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu budownictwa lub inżynierii sanitarnej / wydz. budownictwa/ tytuł magistra lub inżyniera lub uprawnienia instruktora praktycznej nauki zawodu i przygotowanie pedagogiczne; dla części 5 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu energii odnawialnej i/lub ukończone szkolenie z zakresu energii odnawialnej, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne; dla części 6 - wykształcenie wyższe magisterskie lub inżynierskie, przygotowanie pedagogiczne, ukończone studia wyższe lub studia podyplomowe z zakresu energii odnawialnej i/lub ukończone szkolenie z zakresu energii odnawialnej, tytuł magistra lub inżyniera, przygotowanie pedagogiczne.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i art.44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, 3) Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy, 4) Zmiana terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpienia siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, 5) Zmiana warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu; 6) Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip4.e-zeto.eu/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łukowie, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Czerwonego Krzyża 4/4, 21-400 Łuków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łukowie, ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków, sekretariat p. nr 209.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Nr ewidencyjny projektu: POKL.09.02.00-06-046/12. Postępowanie prowadzone jest przez Powiat Łukowski z siedzibą przy ul. Piłsudskiego 17, 21-400 Łuków na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa do przygotowania, przeprowadzenia postępowania oraz podpisania umowy ws. udzielenia zamówienia publicznego. Użyte w dalszej części SIWZ w różnych odmianach wyrażenie Zamawiający należy rozumieć jako Pełnomocnika Zamawiającego (Powiat Łukowski).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem tradycyjnych arkuszy egzaminacyjnych i kart odpowiedzi), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części pisemnej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.8. Wykonywanie robót związanych z budową i remontem sieci komunalnych dla 5 uczniów (kl. II) zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy: Dla części 1: przygotowanie 1 autorskiego (test, z uwzględnieniem nowej podstawy programowej dla kl. II ZSZ), nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego pisemnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.8 (Wykonywanie robót związanych z budową i remontem sieci komunalnych) w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z dokumentacją składającego się z 40 pytań sprawdzających wiadomości właściwe dla zawodu; organizacja i przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego próbnego pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, który trwa 60 minut, w okresie: IV-V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 14 dni przed datą egzaminu. Sprawdzenie 5 testów oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów; przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych; pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego; współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego; przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.); przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu; zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w egzaminach; wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera; prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej; podpisanie protokołu wykonania usługi; dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem tradycyjnych arkuszy egzaminacyjnych i kart odpowiedzi), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części pisemnej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.9. Wykonywanie robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych dla 6 uczniów (kl. III) zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy: Dla części 2: - przygotowanie 1 autorskiego (test, z uwzględnieniem nowej podstawy programowej dla kl. III ZSZ), nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego pisemnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.9 (Wykonywanie robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych) w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych wraz z dokumentacją składającego się z 40 pytań sprawdzających wiadomości właściwe dla zawodu. organizacja i przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego próbnego pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, który trwa 60 minut, w okresie IV - V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 14 dni przed datą egzaminu. - sprawdzenie 6 testów oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu, - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w egzaminach - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - podpisanie protokołu wykonania usługi, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem kart pracy), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.8. Wykonywanie robót związanych z budową i remontem sieci komunalnych dla 5 uczniów (kl. II) zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy: Dla części 3: - przygotowanie 1 autorskiego (z uwzględnieniem nowej podstawy programowej dla kl. II ZSZ), nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego praktycznego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.8 (Wykonywanie robót związanych z budową i remontem sieci komunalnych) w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych sprawdzającego umiejętności właściwe dla zawodu, wraz z dokumentacją. - organizacja (w tym opracowanie narzędzia oceny - karty wyników) i przeprowadzenie w miejscu wskazanym przez Wykonawcę próbnego praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, który trwa 120 minut, w okresie: IV - V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 1 miesiąca przed datą egzaminu. - sprawdzenie 5 planów pracy oraz dostarczenie kart wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu, - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w egzaminach - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - podpisanie protokołu wykonania usługi, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem kart pracy), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.9. Wykonywanie robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych dla 6 uczniów (kl. III) zasadniczej szkoły zawodowej w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy dla części 4: - przygotowanie 1 autorskiego (z uwzględnieniem nowej podstawy programowej dla kl. III ZSZ), nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego praktycznego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.9 (Wykonywanie robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych) w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych sprawdzającego umiejętności właściwe dla zawodu, wraz z dokumentacją.. - organizacja (w tym opracowanie narzędzia oceny - karty wyników) i przeprowadzenie w miejscu wskazanym przez Wykonawcę próbnego praktycznego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie monter sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, który trwa 120 minut, w okresie: IV - V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 1 miesiąca przed datą egzaminu. - sprawdzenie 6 planów pracy oraz dostarczenie kart wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu, - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczących w egzaminach - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - podpisanie protokołu wykonania usługi, - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem arkuszy egzaminacyjnych i kart odpowiedzi), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części pisemnej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.21. Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla 12 uczniów technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy - Dla części 5: - przygotowanie 1 autorskiego (test, z uwzględnieniem nowej podstawy programowej) nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego pisemnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.21 (Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej)) w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej wraz z dokumentacją składającego się z 40 pytań sprawdzających wiadomości właściwe dla danego zawodu.. - organizacja i przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego próbnego pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, który trwa 60 minut, w okresie: IV-V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 14 dni przed datą egzaminu. - sprawdzenie łącznie 12 testów oraz dostarczenie wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu, - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w egzaminach, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - podpisanie protokołu wykonania usługi - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie (z wykorzystaniem arkuszy egzaminacyjnych i kart pracy), przeprowadzenie oraz sprawdzenie i opracowanie wyników części praktycznej próbnego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.21. Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej dla 12 uczniów technikum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres obowiązków Wykonawcy - Dla części 6: - przygotowanie 1 autorskiego (z uwzględnieniem nowej podstawy programowej) nigdzie wcześniej niepublikowanego próbnego praktycznego egzaminu zawodowego potwierdzającego kwalifikację B.21 (Montaż urządzeń i systemów energetyki odnawialnej)) w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej sprawdzającego umiejętności właściwe dla danego zawodu wraz z dokumentacją. W zadaniu należy przede wszystkim uwzględnić wiedzę teoretyczną uczniów nt. planowania i organizowania procesów związanych z budową instalacji OZE. - organizacja (w tym opracowanie: narzędzia pracy dla zdających - karty odpowiedzi, a także narzędzia oceny - karta wyników) i przeprowadzenie próbnego pisemnego egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, który trwa 180 minut, w okresie: IV-V 2015 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo podania dokładnego terminu egzaminu w terminie 14 dni przed datą egzaminu. - sprawdzenie łącznie 12 arkuszy oraz dostarczenie kart wyników nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - opracowanie wyników egzaminów oraz przeprowadzenie pisemnej analizy ze wskazaniem obszarów dobrze i słabo opanowanych nie później niż 3 tygodnie po przeprowadzeniu egzaminów, - przekazanie przygotowanych egzaminów do dyspozycji Zamawiającego w celu wykorzystywania ich w pracy nauczycieli przedmiotów zawodowych, - pozostawienie dokumentacji przedegzaminacyjnej i poegzaminacyjnej do wglądu dla Zamawiającego, - współpracę z personelem projektu w celu prawidłowej realizacji egzaminu próbnego, - przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.), - przestrzeganie przepisów BHP oraz ppoż. w czasie trwania egzaminu, - zapewnienie ładu i porządku w czasie egzaminów, bezpieczeństwa uczniów uczestniczącym w egzaminach, - wykorzystywanie wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera, - prowadzenie miesięcznej ewidencji czasu pracy własnej, - podpisanie protokołu wykonania usługi - dyspozycyjność w zakresie czynności kontrolno-wyjaśniających (również po terminie wygaśnięcia umowy ws. przedmiotowego zamówienia) wynikających z wytycznych odnośnie realizacji projektów finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00-6, 80.20.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.