To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Wałcz: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej..
Numer ogłoszenia: 507724 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443200 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz, ul. Nowomiejska 4, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-67 2580065, faks 0-67 2580065.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej...
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej- 20 osób -4 spotkania grupowe x 5h - 20h zajęć Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia z zakresu podstawowych czynności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej. Tematyka szkolenia: - informacje z zakresu podstawowych czynności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - ocena miejsca wypadku, zdarzenia pod kątem bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa osób udzielających pomocy - ocena stanu poszkodowanego - wezwanie pomocy medycznej - co powinien zawierać komunikat zgłoszenia wypadku - podjęcie czynności ratunkowych wobec poszkodowanego, reanimacja krążeniowo-oddechowa [ poszkodowany z zachowanymi czynnościami życiowymi, osoba bez oznak czynności życiowych] - praktyczna praca z fantomem osoby dorosłej oraz dziecka-niemowlęcia - pomoc przedmedyczna w przypadku: zasłabnięcia, intensywnego krwotoku z nosa, omdlenia, złamania, wstrząsu, oparzenia, zatrucia, ataku padaczki, porażenia prądem - podstawy prawne i odpowiedzialność moralna związane ze wiadomością i koniecznością udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - projekcja filmów instruktażowych - odpowiedzi na pytania uczestników Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: -Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do soboty, w godzinach od 16.00 do 21.00 oraz w soboty w godzinach od 09.00 do 16.00 w salach warsztatowych wskazanych przez Wykonawcę [znajdującymi się na terenie miasta Wałcz]. -Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sale warsztatowe, sprzęt multimedialny na zajęcia - w razie potrzeby. -Godzina szkoleniowa/konsultacyjna równa jest jednostce lekcyjnej (tj. 45 min). Przerwy nie są wliczane do wymiaru godzin określonych w ramach poszczególnych Zadań. -Serwis kawowy w trakcie zajęć grupowych (tj. kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka do kawy) w trakcie Zadań zapewnia Wykonawca. -Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi dyplom ukończenia kursu. -Zamawiający wymaga, żeby działania miały charakter zamknięty i będą w nich uczestniczyli tylko i wyłącznie Uczestnicy projektu kierowani przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości organizacji zadań otwartych, ogólnodostępnych. -Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji warsztatów przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. -Odbiór wykonania poszczególnych Zadań zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów [ kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem]: - dyplomów za udział w zajęciach, list obecności za każdy dzień zajęć, potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 40 zdjęć na płycie CD-R . -Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak program warsztatów, szczegółowy harmonogram) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi uczestników oraz salę dla dzieci, podczas zajęć grupowych uczestników. Dzieci w wieku: 2 - 13, ilość dzieci: maksymalnie 25. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować czas wolny dzieciom np. poprzez gry, zabawy, konkursy. -Wykonawca zapewni na każdym spotkaniu 1 bułkę słodką pakowaną hermetycznie [ bułka słodka, drożdżówka, rogal itp.] dla wszystkich uczestników oraz wszystkich dzieci będących pod opieką w trakcie zajęć. Dodatkowo dla każdego dziecka Wykonawca zapewni napój owocowy w kartoniku ze słomką o pojemności 200-250ml..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy Druga Szansa współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie...
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
COLLEGIUM MEDYCZNE "MEDICA" S.C. ANNA WASIŁEK, GRZEGORZ WASIŁEK
jakie przetargi wygrała firma
COLLEGIUM MEDYCZNE "MEDICA" S.C. ANNA WASIŁEK, GRZEGORZ WASIŁEK
- Collegium Medyczne Medica S.C. Anna Wasiłek, Grzegorz Wasiłek Akademia Kształcenia Kadr Medica, Mieszka I 4, 73-110 Stargard Szczeciński, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6460,00
Oferta z najniższą ceną: 6460,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6460,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego klasy D, o napędzie hybrydowym plug-in na potrzeby funkcjonowania Starostwa Powiatowego w Wałczu
- Dostawa części zamiennych do sprzętu przeładunkowego i transportowego.
- Dostawa i uruchomienie trzech dmuchaw odśrodkowych na łożyskach powietrznych na Oczyszczalni Ścieków w Wałczu
- Usługi ochrony
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja zajęć w ramach Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rzecz Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Białymstoku jako WOKRO
- Realizacja szkoleń / kursów zawodowych podnoszących kwalifikacje i uprawnienia zawodowe dla uczestników projektu - uczniów / uczennic (I)
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczestników projektu "Zintegrowani"
- Rozszerzenie oferty edukacyjnej dla dzieci w wieku przedszkolnym uczęszczających do przedszkoli prowadzonych przez Gminę Wólka na terenie gminy Wólka, powiat lubelski, województwo lubelskie -przetarg2
- Zorganizowanie warsztatów wyjazdowych w 2025 r. w ramach projektu pn. "Utworzenie świetlic środowiskowych na terenie Gminy Skalbmierz"
- przeprowadzenie dwóch warsztatów "Kształtowanie zdolności zarządzania sobą w czasie i rozwój umiejętności pracy z emocjami"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.