eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wiecieWykonanie prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej w ¦wieciuMarianki - Przechowo

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-03-24

Og³oszenie nr 50789 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

¦wiecie: Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej w ¦wieciu: Marianki - Przechowo
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina ¦wiecie, krajowy numer identyfikacyjny 52518000000, ul. ul. Wojska Polskiego  124, 86100   ¦wiecie, woj. kujawsko-pomorskie, pañstwo Polska, tel. 52 333 23 10, e-mail urzad.miejski@swiecie.eu, faks 52 333 23 51.
Adres strony internetowej (URL): bip.swieci.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

tak
bip.swiecie.eu


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert w formie pisemnej za po¶rednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - prawo pocztowe, osobi¶cie lub za posrednictwem pos³añca. Niedopuszcza sie sk³adania ofert w postaci elektronicznej Adres: Urz±d Miejski w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 ¦wiecie pok. 21 sekretariat
Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej w ¦wieciu: Marianki - Przechowo
Numer referencyjny: OR-RO¦iGK.271.3.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

nie


II.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie bie¿±cych, sta³ych prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji 509.617 m2 (50.9617 ha) terenów zieleni miejskiej obejmuj±ce koszenie, pielêgnacjê i nawo¿enie trawników wraz z przygotowaniem chemicznej mieszanki do ich nawo¿enia, wycinkê i pielêgnacjê drzew, nasadzenia drzew, krzewów i kwiatów wraz z ich pielêgnacj± i nawo¿eniem, naprawê, montowanie i demontowanie koszy, ³awek i urz±dzeñ zabawowych, utrzymanie czysto¶ci na chodnikach, schodach i alejkach wystêpuj±cych na terenach zieleni, od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci na chodnikach, schodach i alejkach w okresie zimy, utrzymanie fontanny oraz wykonanie prac dodatkowych obejmuj±cych zak³adanie trawników z siewu i rolki, koszenie trawników, wycinkê drzew, frezowanie pni drzew, demontowanie i montowanie koszy i ³awek na terenach zieleni publicznej poza granicami utrzymywanego terenu. Prace jednorazowe: - wykoszenie trawnika na terenie p³askim wraz z grabieniem i wywozem - wykoszenie trawnika na skarpie wraz z grabieniem i wywozem - za³o¿enie trawnika z siewu - za³o¿enia trawnika z rolki - frezowanie pni drzew - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 20 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 40 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 60 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy powy¿ej 60 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 20 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 40 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 60 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy powy¿ej 60 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Ciêcie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 40 cm - Ciecie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 60 cm - Ciecie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 80 cm - Ciêcie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa powy¿ej 80 cm - Sadzenie drzew (w bryle korzeniowej o ¶rednicy 40 - 45 cm -Sadzenie krzewów (w pojemniku o ¶rednicy do 20 cm) - Pielêgnacja terenów zakrzewionych - 10 m2 w tym: * Pielenie * Spulchnianie * Przycinanie - Demonta¿ ³awki - Monta¿ ³awki na sta³e w gruncie - Demonta¿ kosza - Monta¿ kosza na sta³e w gruncie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i wszelkie wymagania lub inne niezbêdne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawiera wzór umowy bêd±cy integraln± czê¶ci± SIWZ oraz Ewidencja zieleni - za³±cznik nr 8 i Zakres prac - za³±cznik nr 9.

II.5) G³ówny kod CPV: 77.31.00.00 - Us³ugi sadzenia ro¶lin oraz utrzymania terenów zielonych
Dodatkowe kody CPV:77211400-6, 77211500-7
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie bie¿±cych, sta³ych prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji 509.617 m2 (50.9617 ha) terenów zieleni miejskiej obejmuj±ce koszenie, pielêgnacjê i nawo¿enie trawników wraz z przygotowaniem chemicznej mieszanki do ich nawo¿enia, wycinkê i pielêgnacjê drzew, nasadzenia drzew, krzewów i kwiatów wraz z ich pielêgnacj± i nawo¿eniem, naprawê, montowanie i demontowanie koszy, ³awek i urz±dzeñ zabawowych, utrzymanie czysto¶ci na chodnikach, schodach i alejkach wystêpuj±cych na terenach zieleni, od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci na chodnikach, schodach i alejkach w okresie zimy, utrzymanie fontanny oraz wykonanie prac dodatkowych obejmuj±cych zak³adanie trawników z siewu i rolki, koszenie trawników, wycinkê drzew, frezowanie pni drzew, demontowanie i montowanie koszy i ³awek na terenach zieleni publicznej poza granicami utrzymywanego terenu. Prace jednorazowe: - wykoszenie trawnika na terenie p³askim wraz z grabieniem i wywozem - wykoszenie trawnika na skarpie wraz z grabieniem i wywozem - za³o¿enie trawnika z siewu - za³o¿enia trawnika z rolki - frezowanie pni drzew - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 20 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 40 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 60 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy powy¿ej 60 cm - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 20 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 40 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy do 60 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Usuniêcie drzewa o ¶rednicy powy¿ej 60 cm przy u¿yciu wysiêgnika - Ciêcie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 40 cm - Ciecie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 60 cm - Ciecie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa do 80 cm - Ciêcie pielêgnacyjne w koronie drzew o ¶rednicy pnia drzewa powy¿ej 80 cm - Sadzenie drzew (w bryle korzeniowej o ¶rednicy 40 - 45 cm -Sadzenie krzewów (w pojemniku o ¶rednicy do 20 cm) - Pielêgnacja terenów zakrzewionych - 10 m2 w tym: * Pielenie * Spulchnianie * Przycinanie - Demonta¿ ³awki - Monta¿ ³awki na sta³e w gruncie - Demonta¿ kosza - Monta¿ kosza na sta³e w gruncie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i wszelkie wymagania lub inne niezbêdne cechy, jak i inne istotne dla wykonania zamówienia informacje, zawiera wzór umowy bêd±cy integraln± czê¶ci± SIWZ oraz Ewidencja zieleni - za³±cznik nr 8 i Zakres prac - za³±cznik nr 9. Za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku realizacji umowy po dniu 30.09.2017 r. (okres zimowy od 1 pa¼dziernika do 31 marca) zamawiaj±cy zap³aci wykonawcy wynagrodzenie stanowi±ce 33% wynagrodzenia wynikaj±cego z umowy podstawowej.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakoñczenia: 30/09/2017


II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.09.2017 r. lub do czasu zakoñczenia postêpowania przed S±dem Gospodarczym w sprawie skargi na wyrok KIO dla sprawy OR- ROSiGk.271.27.2016 - "Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej w ¦wieciu" i rozstrzygniêcia przetargu nieograniczonego zakoñczonego podpisaniem umowy z wykonawcom.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Wykonawca spe³ni warunek je¿eli: a) Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na warto¶æ nie mniejsz± ni¿ równowarto¶æ - 500.000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a) Wykonawca musi posiadaæ zdolno¶æ techniczn± i zawodow± w zakresie realizacji us³ug stanowi±cych przedmiot zamówienia tj. wykonuje lub wykonywa³ w okresie ostatnich trzech lat, przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej us³ugi trwaj±cej minimum pe³en rok (min. 365 dni) polegaj±cej na bie¿±cej, sta³ej pielêgnacji i utrzymaniu terenów zieleni na terenach miejskich publicznie dostêpnych (urz±dzone tereny zieleni miejskiej, osiedlowej oraz otwarte publicznie dostêpne urz±dzone tereny zieleni), w zakres której wchodzi³y wszystkie wymienione czynno¶ci: - koszenie trawników na obszarze nie mniejszym ni¿ 25 ha, - sadzenie kwiatów jednorocznych min. 6000 szt., wraz z ich pielêgnacj± i utrzymaniem po nasadzeniu, - sadzenie krzewów min 3000 szt. , - sadzenie drzew min. 100 szt. - pielêgnacja i utrzymanie kwietników - 30 szt. - pielêgnacja i utrzymanie wie¿ kwiatowych - min. 3 szt. , - pielêgnacja i utrzymanie grup krzewów ¿ywop³otowych i ozdobnych, w tym ciêcia pielêgnacyjne na powierzchni min 6000 m2, - pielêgnacja i utrzymanie drzew, w tym ciêcia pielêgnacyjne na powierzchni min. 1000 szt., b) Nastêpuj±cymi wykszta³ceniem i kwalifikacjami zawodowymi: min. jedna osoba posiadaj±ca wykszta³cenie ogrodnicze, min. Jedna osoba z uprawnieniami pilarza, min jedna osoba posiadaj±ca uprawnienia do wykonywania chemicznych oprysków ro¶lin oraz ilo¶æ osób zapewniaj±cych ci±g³± i nale¿yt± realizacjê zadania - min 5 osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracê. c) Nastêpuj±cymi narzêdziami, wyposa¿eniem zak³adu i urz±dzeniami technicznymi na potrzeby realizacji zamówienia: d) nie mniej ni¿ 3 ci±gniki w tym 1 na napêd 4 x 4 min.2 przyczepy ci±gnikowe, 2 samochody osobowo - dostawcze do 3,5 t ³adowacz czo³owy, min 2 kosiarki bijakowe z ramieniem 2 kosiarki samojezdne ( mini ci±gniki), min.10 kos spalinowych, min 5 kosiarek z koszem, min.1 rêbak do ga³êzi, 1 pi³a spalinowa wysiêgnikowa, 2 pi³y spalinowe, grabiarka mechaniczna do li¶ci, aerator, fasa do podlewania, frezarka do pni, dmuchawa do li¶ci, odkurzacz do li¶ci, Samochód z podno¶nikiem koszowym
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiaj±cy zgodnie z art. 26. ust. 2 ustawy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 25 ust.1. 6.2.1 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u postêpowaniu, Zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów: a) Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów: a) potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego. W celu potwierdzenia przez wykonawcê spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej zamawiaj±cy ¿±da dostarczenia nastêpuj±cych dokumentów: a) Wykazu us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. b) Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. c) Wykazu narzêdzi i urz±dzeñ dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wype³niony formularz ofertowy (za³. nr 1 do SIWZ); potwierdzenie wniesienia wadium; o¶wiadczenie w zakresie grupy kapita³owej (za³. nr 7 do SIWZ) W celu oceny, czy wykonawca polegaj±c na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych w art. 22a ustawy, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami w stopniu umo¿liwiaj±cym nale¿yte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek ³±cz±cy wykonawcê z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostêp do ich zasobów, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ dokumentów, które okre¶laj± w szczególno¶ci: 1) Zakres dostêpnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcê, przy wykonaniu zamówienia publicznego 3) Zakres i okres udzia³u innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia publicznego 4) Czy podmiot, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

tak,
Informacja na temat wadium
8.1 Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15.000,- PLN s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych 00/100 przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.2 Wadium wnosi siê w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.03.2017 r. do godz. 900 i winno obejmowaæ okres zwi±zania ofert±. 8.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: ? pieni±dzu, ? porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym, ? gwarancjach bankowych, ? gwarancjach ubezpieczeniowych, ? porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. 2016 Nr 0, poz. 359 z pó¼ñ. zm.). 8.4 Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. Nr 19 1160 2202 0000 0000 6089 7935 z dopiskiem "Wadium na Wykonanie prac w zakresie utrzymania i pielêgnacji terenów zieleni miejskiej w ¦wieciu: Marianki - Przechowo". 8.5 Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadz±cego w/w rachunek. 8.6 Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. 8.7 Wadium wniesione w pieni±dzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. 8.8 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u, razem z ofert±. 8.9 Z tre¶ci polisy, porêczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowi±cego formê wadium winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania z ofert±, zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do wyp³aty pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 8.10 W trakcie postêpowania przetargowego czas zwi±zania ofert± mo¿e ulec przed³u¿eniu o oznaczony okres zgodnie z tre¶ci± § 10 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, co poci±ga za sob± obowi±zek przed³u¿enia okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±. 8.11 Odmowa wyra¿enia zgody przez wykonawcê na przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± nie spowoduje utraty wadium. 8.12 Wykonawca, który nie wniesie wadium do up³ywu terminu sk³adania oferty, na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert± lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust.3 ustawy Pzp, albo nie zgodzi siê na przed³u¿enie okresu zwi±zania ofert± zostanie wykluczony z postêpowania o udzielenie zamówienia, a jego ofertê uzna siê za odrzucon±. 8.13 Zamawiaj±cy zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust.4a ustawy Pzp. 8.14 Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy. 8.15 Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 8.16 Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. 8.17 Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 8.18 W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania zawarte w art. 45 i 46 ustawy Pzp.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

nie


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Aukcja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

KryteriaZnaczenie
cena60
czas reakcji na interwencjê w przypadkach powodujacych zagro¿enie bezpieczeñstwa osób i mienia w dni robocze godz. 15.00 - 7. oraz w dni wolne od pracy20
czas reakcji na interwencjê w przypakach powodujacych zagrozenie bezpieczeñstwa osób i mienia w dni robocze godz. 7.00 - 15.00 oraz w dni wolne od pracy15
termin p³atnosci faktur5


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Licytacja wieloetapowa

etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
16.2 Zamawiaj±cy dokona zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych przypadkach: 16.2.1 zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach: a) okres rozstrzygniêcia postêpowania - odwo³ania, b) dzia³anie si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owej, strajki generalne lub lokalne itp.), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania prac, c) wyst±pienie okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci, d) na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwania lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia, e) zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji w szczególno¶ci wynikaj±cych z terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ, opinii, itp., f) zmiany bêd±ce nastêpstwem zdarzeñ losowych, o których niezw³ocznie poinformowano Zamawiaj±cego, g) wyst±pienie zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy i termin zakoñczenia prac, 16.2.2 zmiany osobowe zmiana osób wskazanych w ofercie, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia na inne osoby pod warunkiem, ¿e nowe osoby bêd± spe³niaæ wymagania (warunki) opisane dla tej osoby w SIWZ zamówienia w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i bêd± zatrudnione na warunkach nie gorszych ni¿ zawartych w SIWZ. 16.2.3 inne zmiany: a) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT strony zobowi±zuj± siê do zawarcia aneksu do umowy reguluj±cego wysoko¶æ VAT, tym samym zmiany wynagrodzenia okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w tym koszty wzrostu podatku VAT pokrywa Wykonawca, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za prace, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. d) zmiana nazwy zadania, e) wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy, f) zmiana rachunku Wykonawcy, g) zmiany podwykonawców lub wprowadzenie podwykonawców w przypadku braku ich wype³nienia w ofercie spe³niaj±cych warunki lub wymagania opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (je¶li by³y opisane i Wykonawca sk³adaj±c ofertê polega³ na zasobach innych podmiotów), h) zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy. 16.2.4 Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. 16.2.5 Zmiany bêd± korzystne dla zamawiaj±cego i nie bêd±: a) wprowadzone warunki, które gdyby zosta³y ujête w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umo¿liwi³by dopuszczenie innych ofert ni¿ ta, która zosta³a pierwotnie dopuszczona. b) modyfikowa³y równowagi ekonomicznej umowy na korzy¶æ wykonawcy w sposób, który nie by³ przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 31/03/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.