To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Lidzbark: Dostawa pospółki frakcji od 0 - 50mm na uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg Gminy Lidzbark
Numer ogłoszenia: 507978 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 471638 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Lidzbarku, ul. Sądowa 21, 13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6961505, faks 023 6962107.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pospółki frakcji od 0 - 50mm na uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg Gminy Lidzbark.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienie obejmuje dostawę pospółki frakcji 0-50 mm na uzupełnienie ubytków w nawierzchniach żwirowych i gruntowych dróg w liczbie 3300 t/rok Dostawa obejmuje zakup i dowóz pospółki we wskazane miejsce przez zamawiającego. Przy wycenie dostawy w celu określenia ceny ofertowej, wykonawca uwzględni wszystkie koszty związane z zakupem pospółki i transportem na średnią odległość do 20km, sukcesywnie w miarę potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. Dostawa pospółki będzie odbywać się w obecności przedstawiciela zamawiającego, który będzie potwierdzał jakość i wielkość dostawy. Dostawy materiałów będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach, ilościach i miejscach wyznaczanych przez Zamawiającego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.18.00.00 - Wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STANISŁAW SOKOŁOWSKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "BASTA"
jakie przetargi wygrała firma
STANISŁAW SOKOŁOWSKI FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "BASTA"
- FIRMA USŁUGOWO -HANDLOWA Tadeusz Góralski, Nowe Grodziczno 45, 13-324 Grodziczno, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61141,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 85239,00
Oferta z najniższą ceną: 85239,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98340,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.