To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-02-23
Choceń: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 50798 - 2010; data zamieszczenia: 23.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 35580 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg we Włocławku, Jarantowice 5, 87-850 Choceń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2846487, faks 054 2846487.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Wynajem ciężkiego sprzętu i pojazdów do zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie Powiatu Włocławskiego w 2010 r. I. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Zamawiający realizować będzie procedurę udzielania zamówienia publicznego na następujące rodzaje sprzętu do zimowego utrzymania dróg w 2010 roku. 1) Koparko-ładowarka szt. 5, poj. łyżki min 1,2 m3. 2) Ładowarka ciężka szt.1, poj. łyżki min 3,0 m3. 3) Równiarka drogowa szt.1p pług przedni dwustronny plus lemiesz między osiami. 4) Pług ciężki dwustronny z nośnikiem szt.1, szer. pługu min. 3,5 m na nośniku min. 240 KM. 5) Pług wirnikowy z nośnikiem szt.1, szer. robocza min. 1,5 m. 2. Sprzęt oferowany Zamawiającemu do realizacji usługi musi być sprawny technicznie. 3. W przypadku awarii wykonawca musi zapewnić możliwość podstawienia innego rodzaju sprzętu (np. środka transportowego) spełniającego poniżej określone warunki. 4. Każdy pojazd biorący udział podczas zimowego utrzymania dróg zaopatrzony jest w lampę błyskową w kolorze pomarańczowym umieszczoną w najwyższym punkcie pojazdu. 5. Pojazd biorący udział w akcji odśnieżania ma zamontowane światła w kolorze pomarańczowym lub białym na skrajnych punktach lemiesza pługa. 6. Sprzęt posiada właściwe oznakowanie części rozsypującej poprzez pomalowanie obrzeża rozsypywacza oraz zamontowanie światła w tyle pojazdu w kolorze białym oświetlające pracujący talerz rozsypywacza. 7. Sprzęt biorący udział podczas zimowego utrzymania dróg powinien posiadać łączność z bazą dyspozycyjną w Powiatowym Zarządzie Dróg we Włocławku z/s w Jarantowicach. 8. Montaż oświetlenia, o którym mowa w ppkt 4, 5 i 6 wykonuje oferent na własnym sprzęcie na swój koszt. 9. Sprzęt wskazany do wykonywania usługi nie może być wykorzystywany do innych celów. 10. Dyżur przy zimowym utrzymaniu dróg pełniony będzie całodobowo. Osoba dyżurująca zatwierdzona wskazana będzie przez Zamawiającego. 11. Rozpoczęcie i przebieg pracy wynajmowanego sprzętu odnotowuje i potwierdza dyżurny Powiatowego Zarządu Dróg. 12. Dojazd do siedziby PZD Włocławek z/s w Jarantowicach z miejsca garażowania na koszt Wykonawcy. 13. Podstawienie sprzętu lub środka transportowego zaopatrzonego w materiały pędne w pełni sprawnego technicznie wraz z kierowcami / operatorami nastąpi nie później niż 2 godziny od chwili otrzymania wezwania. 14. Za wykonanie usługi Wykonawca będzie pobierał wynagrodzenie wg formularza cenowego. 15. Rozliczenie za wykonane prace związane z zimowym utrzymaniem nastąpi do 15 i do końca każdego miesiąca..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: wynajem koparko-ładowarki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FirmaHandlowo - Usługowa ITC Angelika Jabłońska,, Baruchowo, 87-821 Baruchowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8132,0
Oferta z najniższą ceną: 8132,0 / Oferta z najwyższą ceną: 12198,0
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: wynajem ładowarki ciężkiej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WŁOCŁAWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O.
- Włocławskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., Nowa Wieś, ul. J. Pawła II nr 7, 87-853 Kruszyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8012,16
Oferta z najniższą ceną: 8012,16 / Oferta z najwyższą ceną: 8012,16
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: wynajem równiarki drogowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH I TECHNICZNYCH W NOWEJ WSI
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA USŁUG ROLNICZYCH I TECHNICZNYCH W NOWEJ WSI
- Spółdzielnia Usług Rolniczych i Technicznych Nowa Wieś, Kruszyn, 87-853 Kruszyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8196,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8003,60
Oferta z najniższą ceną: 8003,60 / Oferta z najwyższą ceną: 8003,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI CHOCEŃ
więcej: przetargi CHOCEŃ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.