Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2006-09-29
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielona Góra: remont budynku administracyjnego WORD w Zielonej Górze Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego, do kontaktów: Zdebelak Tadeusz, ul. Nowa 4b, 65-339 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 476 53 75, fax 068 476 53 77, e-mail: zdebelak@zg.wordy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zgora.wordy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Wojewódzka Samorządowa Osoba Prawna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont budynku administracyjnego WORD w Zielonej Górze. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Olbrychta 10, 65-339 Zielona Góra. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynku administracyjnego WORD w Zielonej Górze wraz z zagospodarowaniem terenu i ogrodzeniem 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - rozdział III SIWZ - formularz nr 2, (można przedstawić na swoim druku o ile zawiera dane jak w formularzu nr 2) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty ta zostały wykonane terminowo i należycie. Wymagane jest wykazanie robót j.w. o łącznej wartości 3 000 000,00 zł (trzy miliony) PLN i wartości brutto każdej roboty nie mniejszej niż 500 000,00 (pięćset tysięcy PLN. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek mogą spełnić łącznie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Charakterystyka oraz ilości robót do wykonania są opisane w Rozdziale 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia "Opis Przedmiotu Zamówienia" zwierającym: 1. Specyfikacja techniczna - Warunki wykonania i odbioru robót. 2. Projekt budowlany w branżach: - Architektura, - Konstrukcja, - Sanitarna, - Elektryczna, - Drogowa. 3. Formularze kosztorysów ofertowych - Kosztorys ofertowy -branża budowlana- formularz nr K-1 1. PIWNICE: 1) Roboty murowe, żelbetowe, betonowe, 2) Stolarka otworowa, ślusarka, 3) Tynki i okładziny wewnętrzne ścian, 4) Posadzki, 5) Wentylacja 6) Malowanie powierzchni wewnętrznych, 2. PARTER: 1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe 2) Roboty murowe, żelbetowe, nadproża, 3) Stolarka okienna i drzwiowa, 4) Tynki i okładziny wewnętrzne ścian, 5) Posadzki, 6) Wentylacja, 7) Malowanie powierzchni wewnętrznych. 3. PIĘTRO: 1) Roboty rozbiórkowe, ziemne i demontażowe, 2) Roboty murowe, żelbetowe, nadproża. 3) Stolarka okienna i drzwiowa, 4) Tynki i okładziny wewnętrzne ścian, 5) Posadzki, 6) Wentylacja, 4. DACH. 5. ELEWACJA 6. OSŁONA ŚMIETNIKOWA. 7. DROGI, NAWIERZCHNIE UTWARDZONE: 1) Rozbiórki, 2) Roboty nawierzchniowe, 8. OGRODZENIE TERENU. 9. ZIELEŃ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 6data rozpoczęcia: 23.11.2006; lub data zakończenia: 23.05.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w kwocie 10 000 zł należy wypełnić konto zamawiającego BPH S.A. Zielona Góra 18 1060 0076 0000 3200 0050 5654 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a takie dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6) spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta - zgodnie z przepisami o rachunkowości również i z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. 2) informację banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokości posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wymagane jest posiadanie środków finansowych w wysokości 80 % ceny netto oferowanej przez Wykonawcę za wykonanie przedmiotu zamówienia lub przedstawienie z banku promesy kredytowej na ww. wartość. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. warunki wykonawcy mogą spełniać łącznie 3) aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest, aby kwota ubezpieczenia wynosiła, co najmniej 500 000,00 (pięćset tysięcy) PLN i umowa ubezpieczeniowa ważna była co najmniej do dnia upłynięcia terminu związania ofertą. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego wykonawcę. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa dokona weryfikacji przedstawionych dokumentów potwierdzających spełnienia warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - Rozdział III SIWZ. 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Rozdział III SIWZ- formularz nr 1, 3) parafowany przez wykonawcę wzór umowy oraz Karty Gwarancyjnej - rozdział IV SIWZ 4) wypełnione i podpisane kosztorysy ofertowe z wykorzystaniem wzorów - rozdział V SIWZ- formularz nr K-l, formularz nr K-2 i formularz nr K-3 oraz zbiorowy formularz K-4. W celu potwierdzenia, ze wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty; 1) aktualny odpis właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 znowelizowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi by złożona przez każdego wykonawcę. 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 znowelizowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w przypadku Składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę. 5) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdego wykonawcę. 6) aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia społecznego potwierdzająca, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących współniet zaświadczenie musi by złożone przez każdego wykonawcę. 7) dowód wniesienia wadium.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: droga pocztowa - pod adresem WORD Zielona Góra. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 23.12.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.10.2006, godzina 13:30, Zielona Góra, ul. Nowa 4b, sala 103.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.09.2006.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Przegląd wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych promu przewozowego w m. Pomorsko celem przedłużenia dokumentów bezpieczeństwa
- Przeprowadzenie kursów: barman, barista ( powiat słubicki)
- Przeprowadzenie kursów: pielęgnacja włosów, przedłużanie włosów różnymi metodami
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego" w podziale na części (...)
- Przeprowadzenie kursu - kasa fiskalna ( powiat słubicki)
- Świadczenie usługi hotelarskiej wraz zapewnieniem noclegu, wyżywienia oraz sal konferencyjnych podczas szkolenia dla 50 osób.
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku mieszkalnego jednorodzinnego w Mirosławcu w standardzie pasywnym
- Budowa Kolumbarium na terenie Cmentarza Komunalnego w Płocku - etap III.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Żyrardowie.
- Prace modernizacyjne budowlano-wykończeniowe w 5 pracowniach nauki zawodu i gabinecie terapeutycznym
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samogłoska 9
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.