eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, znak sprawy OA-XVI.272.55.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Rzeszów: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, znak sprawy OA-XVI.272.55.2012
Numer ogłoszenia: 508096 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 244145 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie, ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 867 12 08, faks 017 867 17 50.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, znak sprawy OA-XVI.272.55.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. 2.Dostarczone materiały eksploatacyjne muszą być całkowicie nowe, nie użytkowane wcześniej i nie regenerowane; nie mogą powodować utraty gwarancji producenta na urządzenie, w którym będą zamontowane. 3.Określenie, materiały eksploatacyjne całkowicie nowe oznacza: produkt nowy (fabrycznie), nie regenerowany w ogóle, niepoddany procesowi ponownego uzupełnienia ani wymiany elementów, niepowodujący utraty gwarancji producenta sprzętu drukującego za wyjątkiem obudowy wykonanej z substancji pochodzących z recyklingu, a także obudowy ponownie wykorzystanej będącej elementem materiału eksploatacyjnego. Obudowy materiałów eksploatacyjnych muszą być pełnowartościowe (m.in. bez uszkodzeń mechanicznych, mikropęknięć, nieszczelności). 4.Opakowania materiałów eksploatacyjnych muszą być oryginalnymi opakowaniami producenta tych materiałów, a opakowanie powinno zawierać, (co najmniej) następujące informacje: -nazwę producenta materiału eksploatacyjnego, -nazwę materiału eksploatacyjnego, -typ urządzenia, do którego dany materiał eksploatacyjny jest przeznaczony. 5.Materiały biurowe i eksploatacyjne opisane w formularzu ofertowym (część B1 i B2 SIWZ) stanowią przykład spełniający pod względem jakościowym oczekiwania Zamawiającego. 6.Zamawiający uznał za spełnione wymogi części B1 i B2 SIWZ także w przypadku zaoferowania dostaw równoważnych, tj. o parametrach i funkcjonalnościach nie gorszych niż przedstawione w specyfikacji części B1 i B2 SIWZ. 7.Wykonawca zobowiązany był do wypełnienia w formularzu ofertowym część B2 SIWZ kolumny 4 i 5 tj. określenie oferowanego produktu - wskazania nazwy, symbolu, kodu, wydajności wydruku, pojemności a także rodzaju zaoferowanego materiału eksploatacyjnego. 8.Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty B1 i B2 należy zastosować aktualnie obowiązujące stawki podatku VAT tzn. obowiązujące na dzień składania ofert. 9.Zamawiający w części B1 i B2 SIWZ - formularz ofertowy w kolumnie 3 - określił ilość poszczególnych materiałów biurowych i eksploatacyjnych. Służy ona do prawidłowej oceny ofert wg. kryterium cena 100%. Ilość ta może ulec zmianie - zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego i nie będzie przedmiotem jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. 10.Niewykorzystanie przez Zamawiającego uprawnień przewidzianych w § 20 SIWZ nie rodzi żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.14.00 - Niszczarki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie Część B1 SIWZ oraz Część B2 SIWZ zostanie sfinansowane ze środków w ramach projektu pn. Wsparcie funkcjonowania Instytucji Pośredniczącej w Certyfikacji dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego 2007-2013 w roku 2012 (działanie 3.1 Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007-2013).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów biurowych, papieru do drukarek i kserokopiarek oraz niszczarek na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, o których mowa w formularzu ofertowym Część B1 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hurt - Papier Ryszard Cebula Spółka jawna, ul. Podkarpacka 57 B, 35-082 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23980,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12217,46

  • Oferta z najniższą ceną: 11526,06 / Oferta z najwyższą ceną: 12217,46

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Wydziału Certyfikacji i Funduszy Europejskich w Podkarpackim Urzędzie Wojewódzkim w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15, o których mowa w formularzu ofertowym Część B2 SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DRUK TECH Waldemar Kawalec, ul. Orzeszkowej 13, 35-006 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13547,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3956,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3956,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6123,85

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.