eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³oniawy-BramuraPrzebudowa dróg w gminie P³oniawy Bramura

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2017-05-15



Og³oszenie nr 508210-N-2017 z dnia 2017-05-15 r.

Gmina P³oniawy-Bramura: Przebudowa dróg w gminie P³oniawy Bramura
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane jest w ramach umowy o dofinansowanie nr 00210-65151-UM0700517/16 z dnia 15 lipca 2016r. dotycz±ca projektu pn. "Przebudowa dróg gminnych" realizowanego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 - 2020 w ramach poddzia³ania "Wspieranie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycje w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii.

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina P³oniawy-Bramura, krajowy numer identyfikacyjny 55066833800000, ul. P³oniawy-Bramura  , 06210   P³oniawy-Bramura, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 297 178 061, e-mail urzad@ploniawy-bramura.pl, faks 297 178 043.
Adres strony internetowej (URL): www.ploniawy-bramura.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
www.ploniawy-bramura.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.ploniawy-bramura.pl


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemny
Adres:
Urzêdz Gminy P³oniawy - Bramura; 06 - 210 P³oniawy - Bramura 83 A


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Przebudowa dróg w gminie P³oniawy Bramura
Numer referencyjny: GM.271.1.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowê dróg w gminie P³oniawy-Bramura o ³±cznej d³ugo¶ci 3030 mb. Drogi zostan± wykonane zgodnie z ewidencj± gruntów, odtworzone po osi tras i punktów geodezyjnych.

II.5) G³ówny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233200-8
45233200-7
45233140-2


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,00
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
  lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2017-08-18 00:00:00

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Warunkiem udzia³u w postêpowaniu jest wniesienie wadium w wysoko¶ci: Dla czê¶ci 1 - 2 000,0 z³otych, (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych) w terminie do up³ywu terminu sk³adania ofert. Dla czê¶ci 2 - 9000,00 z³otych, (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych) w terminie do up³ywu terminu sk³adania ofert.


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto za realizacjê przedmiotu zamówienia 60
okres gwarancji i rêkojmi za wady 20
termin realizacji 20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

licytacja wieloetapowa

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: Nie

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy: 1) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz o czas niezbêdny do ich wykonania; 2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawnych maj±cej wp³yw na termin lub zakres zamówienia 3) zmiany terminu na skutek dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia; 4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany dokumentacji technicznej o czas niezbêdny dla dostosowania siê wykonawcy do zmiany; 5) zmiany terminu w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których ¿adna ze stron nie mog³a przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci (np. wyniki ewentualnych wykopalisk archeologicznych). 6) Zmiany terminu w przypadku wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym prowadzenie robót z zachowaniem wymogów technologicznych (np: zgodnie z wymaganiami producentów materia³ów, technologii wykonania) lub BHP. 7) wyst±pi± przeszkody podziemne lub przeszkody prawne powoduj±ce przerwê w robotach budowlanych lub wymagaj±ce dokonania zmian w dokumentacji technicznej. 8) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez zamawiaj±cego, 9) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wykonania robót zamiennych, 10) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego, 11) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku dzia³ania si³y wy¿szej (np. klêski ¿ywio³owe, strajki), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ robót. 12) ograniczenie zakresu robot wynikaj±ce z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynik³y w trakcie realizacji robót i by³y konieczne w celu prawid³owej realizacji zamówienia 13) zmiany osób odpowiedzialnych za nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, musi byæ uzasadniona przez Wykonawcê na pi¶mie i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy zaakceptuje tak± zmianê w terminie 7 dni od daty przed³o¿enia propozycji i wy³±cznie wtedy, gdy kwalifikacje i do¶wiadczenie wskazanych osób bêd± takie same lub wy¿sze od kwalifikacji i do¶wiadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14) wyst±pienia oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy; 15) zmiana podwykonawców robót w przypadku wyst±pienia o zmianê na wniosek zamawiaj±cego lub wykonawcy po uzyskaniu zgodny Zamawiaj±cego; 16) w przypadku urzêdowej zmiany stawki VAT, , w zwi±zku ze zmian± ustawy. Zakres zmiany obejmuje jedynie wzrost wynagrodzenia o wska¼nik wzrostu stawki podatku VAT. 17) W przypadku zaistnienia zmiany w bud¿ecie gminy dokonanej z uwzglêdnieniem art. 231 ustawy z 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. z 2016 poz. 1870 z pó¼n.zm.), szczególnie w przypadku zmiany powoduj±cej usuniêci inwestycji, Zamawiaj±cy odst±pi od umowy a zakres wykonanych robót zostanie rozliczony kosztorysem powykonawczym opartym o dokonana inwentaryzacj± przeprowadzon± przez powo³an± do tego komisje. 18) zmian oznaczenia danych Zamawiaj±cego i/lub Wykonawcy; w przypadku zmiany danych teleadresowych, sposobu reprezentacji poprzez podanie nowych danych. 19) zmian Personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego; maj±cych istotny wp³yw na wykonanie przedmiotu zamówienia, ,w tym osób pe³ni±cych samodzielne funkcje na budowie, poprzez podanie nowych danych 20) zmniejszenia zakresu wynagrodzenia w przypadku odst±pienia Zamawiaj±cego od czê¶ci zakresu robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, 21) istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie czê¶ci zakresu realizacji Umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili jego zawarcia, poprzez odst±pienie od umowy a zakres wykonanych robót zostanie rozliczony kosztorysem powykonawczym opartym o dokonana inwentaryzacj± przeprowadzon± przez powo³an± do tego komisje. 22) zmiana formy zabezpieczenia umowy, w zakresie zmian przewidzianych w art. 149 PZP; 23) w uzasadnionych przypadkach, w trakcie prowadzenia robót, dopuszcza siê wprowadzenie zmian do dokumentacji technicznej, za zgod± zamawiaj±cego, Inspektora nadzoru, na wniosek Wykonawcy. Wprowadzenie zmian proponowanych przez wykonawcê dopuszcza siê pod nastêpuj±cymi warunkami: a) zmiana mo¿e dotyczyæ jedynie technologii robót lub technologii wykonania elementu robót, b) rozwi±zanie proponowane przez Wykonawcê jest równorzêdne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje projekt, c) projekt zamienny zostanie zaakceptowany przez nadzór inwestorski i zatwierdzony przez Zamawiaj±cego, d) zmiana ta nie wp³ynie na zwiêkszenie wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w sytuacji gdy proponowane rozwi±zanie wi±za³oby siê ze zwiêkszeniem kosztów wykonania robót zamiennych. 2. Opó¼nienia, o których mowa w ust. 1 pkt. 1-11, musz± udokumentowane stosownymi informacjami niezale¿nych organów lub/i protoko³ami podpisanymi przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz projektanta i zaakceptowane przez zamawiaj±cego. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ, strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi przerwy lub przestoju. 4. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia wykonawca, który wniós³ zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w formie innej ni¿ pieni±dz zobowi±zany jest do przed³u¿enia terminu jego wa¿no¶ci. 5. Wykonawca pod rygorem niewa¿no¶ci bez pisemnej zgody Zamawiaj±cego, nie mo¿e przenie¶æ wierzytelno¶ci wynikaj±cej z niniejszej umowy na osoby trzecie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-05-30 , godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH



Czê¶æ nr: 1Nazwa: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej (od drogi wojewódzkiej 544) Chodkowo Za³ogi - Chodkowo Wielkie (do drogi powiatowej nr 3236W) - ETAP I"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Roboty budowlane objête niniejszym opracowaniem dotycz± przebudowy drogi gminnej nr 210620W (od drogi wojewódzkiej 544) Chodkowo Za³ogi - Chodkowo Wielkie (do drogi powiatowej nr 3236W), klasy D, do miejscowo¶ci Chodkowo Za³ogi oraz Chodkowo Wielkie po³o¿onych w powiecie makowskim, gmina P³oniawy-Bramura. 2) Lokalizacja robót: 0+000 ÷ 0+730, odcinek o d³ugo¶ci 730 mb. 3) Do wykonania w ramach przebudowy drogi przewidziano: a) wyrównanie istniej±cej podbudowy pospó³k± gr. 10 cm; b) poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni ¿wirowej emulsj± i kruszywem c) sortowanym; d) obustronne uzupe³nienie poboczy pospó³k±. 4) Droga zostanie wykonana zgodnie z ewidencj± gruntów, odtworzone po osi tras i punktów geodezyjnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45111200-0, 45233200-8, 45233200-7, 45233140-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-08-18 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za realizacjê przedmiotu zamówienia 60
okres gwarancji i rêkojmi za wady 20
termin realizacji 20

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Czê¶æ nr: 2Nazwa: Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 210607W Ob³udzin - Krzy¿ewo Nadrzeczne - Krzy¿ewo Borowe - Zawady Dworskie - Zawady Huta, odcinek w miejscowo¶ci Krzy¿ewo Nadrzeczne, od km 3+170 do km 5+470, odcinek o d³ugo¶ci 2,300 km - ETAP I"
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Roboty budowlane objête niniejszym opracowaniem dotycz± przebudowy drogi gminnej nr 210607W Ob³udzin - Krzy¿ewo Nadrzeczne - Krzy¿ewo Borowe - Zawady Dworskie - Zawady Huta, klasy D, do miejscowo¶ci Krzy¿ewo Nadrzeczne po³o¿onej w powiecie makowskim, gmina P³oniawy-Bramura. 2) Lokalizacja robót: 3+190 ÷ 5+470, odcinek o d³ugo¶ci 2300 mb. 3) Do wykonania w ramach przebudowy drogi przewidziano: o wyrównanie istniej±cej podbudowy pospó³k± gr. 10 cm; o poczwórne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni ¿wirowej emulsj± i kruszywem 4) Droga zostanie wykonana zgodnie z ewidencj± gruntów, odtworzone po osi tras i punktów geodezyjnych.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 45112000-0, 45233200-8, 45233200-7, 45233140-2

3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2017-08-18 00:00:00
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena brutto za realizacjê przedmiotu zamówienia 60
okres gwarancji i rêkojmi za wady 20
termin realizacji 20

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.