Og³oszenie z dnia 2020-02-03
Og³oszenie nr 508536-N-2020 z dnia 2020-02-03 r.
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we W³oszczowie: "Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie"
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. we W³oszczowie, krajowy numer identyfikacyjny
29088916400000, ul.
ul. Sienkiewicza
31
,
29-100
W³oszczowa, woj.
¶wiêtokrzyskie, pañstwo
Polska, tel.
0-41 39 42 832, , e-mail
biuro@pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com, , faks
0-41 39 42 832.
Adres strony internetowej (URL): www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorz±dowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pgkimwloszczowa.zakladkomunalny.com
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Przedsiêbiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie ul. Sienkiewicza 31 29-100 W³oszczowa /sekretariat/
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
"Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 z Przedsiêbiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. we W³oszczowie"
Numer referencyjny:
GKIV/ZP/02/2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dalsze zagospodarowanie przez Wykonawcê, zgodnie z posiadanymi przez niego zezwoleniami w tym zakresie, partii odpadów o kodzie 19 12 12 z mechanicznego przesiewania zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01). Oferowany sposób zagospodarowania musi byæ zgodny z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa okre¶lonymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpa.dach (Dz. U. z 2016 poz. 1987 ze zm.)
II.5) G³ówny kod CPV: 90.50.00.00 - Us³ugi zwi±zane z odpadami
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: 12 lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
12 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
W zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Warunek zostanie uznany za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów o kodzie 19 12 12 oraz aktualnego zezwolenia na przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 Ocena spe³nienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formu³±: spe³nia - nie spe³nia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. Z tre¶ci dokumentu musi wynikaæ, i¿ Wykonawca spe³nia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy w tym zakresie nie stawia ¿adnych wymagañ wystarczaj±cym jest z³o¿enie wraz ofert± o¶wiadczenia zgodnie z za³o¿eniami ppkt. 3
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e: w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów o kodzie 19 12 12 w ilo¶ci, co najmniej 1000Mg .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci
gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 m-cy od daty sk³adania ofert, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy;
b) Aktualne zezwolenie na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie transportu odpadów
o kodzie 19 12 12 oraz aktualne zezwolenie na przetwarzanie odpadów o kodzie
19 12 12.
c) Wykaz us³ug wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych i ci±g³ych równie¿
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y
wykonane, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane
lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami o których mowa s±: referencje
b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego us³ugi by³y
wykonywane. W przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych
dokumenty potwierdzaj±ce nale¿yte wykonywanie us³ugi musz± byæ wystawione
wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed terminem sk³adania ofert.
11) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10 ppkt. a)
niniejszej specyfikacji sk³ada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy odpowiednio ¿e:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, wystawione nie wcze¶niej
ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie
do udzia³u w postêpowaniu.
12) Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa powy¿ej
zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie
osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem
s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub
gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
3) O¶wiadczenia o których mowa w ppkt. 2 nale¿y z³o¿yæ na wzorach za³±cznikach do SIWZ, za³±cznik nr 3 w zakresie dotycz±cym spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, za³±cznik nr 4 przes³anek wykluczenia z postêpowania. 4) Maj±c na uwadze powy¿sze Zamawiaj±cy informuje ¿e: a) w przypadku, gdy Wykonawca powo³uje siê w sk³adanym o¶wiadczeniu na dostêpno¶æ dokumentów w bezp³atnych, ogólnodostêpnych bazach danych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Wykonawca powinien wskazaæ te bazy danych, aby Zamawiaj±cy móg³ zapoznaæ siê z dokumentami; b) w przypadku gdy Wykonawca powo³uje siê na dokumenty podmiotowe, bêd±ce w posiadaniu Zamawiaj±cego, Wykonawca powinien wnioskowaæ aby Zamawiaj±cy uwzglêdni³ te dokumenty; c) w odniesieniu do Wykonawcy który w ¶wietle przes³anek okre¶lonych w art. 24 ust 1 pkt. 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 ustawy podlega wykluczeniu, Zamawiaj±cy dopuszcza self-cleaning. W sytuacji zaistnienia podstaw wykluczenia Wykonawcy z postêpowania - istnieje mo¿liwo¶æ przedstawienia przez tego Wykonawcê dowodów na to, ¿e podj±³ ¶rodki wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci w tym ¿e: - naprawi³ szkodê lub zado¶æuczyni³ za doznan± krzywdê; - podj±³ konkretne ¶rodki techniczne, kadrowe, organizacyjne, odpowiednie do zapobiegania kolejnym przestêpstwom lub nieprawid³owemu postêpowaniu; w takim przypadku Zamawiaj±cy rozpatrzy dowody wskazane wy¿ej i dokona ich oceny w ¶wietle przes³anek wykluczenia Wykonawcy; d) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ na dowolnym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego mo¿e wezwaæ Wykonawców w trybie art. 26 ust 2f ustawy do przed³o¿enia wszystkich lub niektórych dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, je¿eli jest to niezbêdne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postêpowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
XVII. Wymagania dotycz±ce wniesienia wadium.
1) Wadium w wysoko¶ci 25 000,00 PLN (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych i 00/100) nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo - kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2018r. poz. 110).
3) Dowód wniesienia wadium w oryginale nale¿y za³±czyæ do oferty je¿eli wadium zosta³o wniesione w formie pieniê¿nej.
4) Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy:
Nr rachunku 17 1020 2733 0000 2102 0002 8209
z dopiskiem "Wadium znak sprawy GK IV/ZP/02/2020"
5) Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6) Zamawiaj±cy zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezw³ocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrze¿eniem art. 46 ust 4a ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
7) Zamawiaj±cy zwraca niezw³ocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
8) Zamawiaj±cy ¿±da ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcê któremu zwrócono wadium, je¿eli w wyniku rozstrzygniêcia odwo³ania jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego.
9) Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, je¿eli:
a) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie;
b) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ o¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci o których mowa w art. 25 ust. 1, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pe³nomocnictw lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej.
d) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i okre¶la nastêpuj±ce warunki tych zmian: a) w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT wynagrodzenie ulega odpowiednio zmianie, tak aby dotychczasowe wynagrodzenie netto nale¿ne Wykonawcy nie uleg³o zmianie, b) z powodu okoliczno¶ci si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne, których nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) odst±pienie przez Zamawiaj±cego od realizacji czê¶ci zamówienia i zwi±zanej z tym zmiany wynagrodzenia, pod warunkiem wyst±pienia obiektywnych okoliczno¶ci, których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ na etapie przygotowania postêpowania, a które powoduj±, ¿e wykonanie przedmiotu zamówienia bez ograniczenia zakresu zamówienia powodowa³oby dla Zamawiaj±cego niekorzystne skutki z uwagi na zamierzony cel realizacji przedmiotu zamówienia i zwi±zane z tym racjonalne wydatkowanie ¶rodków publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-12, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z W£OSZCZOWA
- Rozbudowa i przebudowa dróg powiatowych Nr 1911T oraz Nr 1913T na odcinku o ³±cznej d³ugo¶ci 571 mb w miejscowo¶ci Krasocin
- US£UGA UBEZPIECZENIA POWIATU W£OSZCZOWSKIEGO
- Dostawa wraz z wniesieniem i monta¿em wyposa¿enia w ramach przebudowy i rozbudowy szko³y i przedszkola w £achowie
- Dostawa ¶rodków dezynfekcyjnych, akcesoriów do mycia, dezynfekcji i zabezpieczenia narzêdzi, sprzêtu ochrony osobistej dla Zespo³u Opieki Zdrowotnej we W³oszczowie.
- Czê¶æ 1-Zorganizowanie 7-dniowego pobytu wspieraj±co szkoleniowego, Czê¶æ 2 i 3 -Zorganizowanie 2 jednodniowych wyjazdowych grup wsparcia do Kurozwêk i Ostrowca ¦wiêtokrzyskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1885T w miejscowo¶ci Ba³ków
wiêcej: przetargi w W³oszczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów powsta³ych w wyniku powodzi we wrze¶niu 2024 r. w Gminie Prudnik
- Us³uga odbierania i zagospodarowania odpadów medycznych i innych z nieruchomo¶ci w Szczawnie-Zdroju i Jedlinie-Zdroju, nale¿±cych do Uzdrowisko Szczawno-Jedlina S.A.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 01 10 i 20 01 11.
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci zamieszka³ych na terenie Gminy Wy¶mierzyce oraz prowadzenie PSZOK"
- Us³uga odbioru i dalszego postêpowania z odpadami komunalnymi segregowanymi, kuchennymi ulegaj±cymi biodegradacji oraz wielkogabarytowymi z placówek podleg³ych SPZOZ w Myszkowie
- Odbiór i zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwianie skratek, zawarto¶ci piaskowników i ustabilizowanych osadów ¶ciekowych z oczyszczalni ¶cieków "Centralna" w Retkowie w 2025 r.
wiêcej: Us³ugi zwi±zane z odpadami »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.