To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 50863 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Opole: Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 5 zadań częściowych.
Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.3.2017.U
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 10358-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 11384-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny
010344708, ul.
1 Maja
6,
45-068
Opole, państwo
Polska, woj.
opolskie, tel.
774000900, faks
774000951, e-mail
opole@anr.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie wycen nieruchomości - 5 zadań częściowych. Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.3.2017.U
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Postępowanie nr: OP.SOP.ZP.016.3.2017.U
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zadanie częściowe nr 1 Wycena nieruchomości położonej w obrębie Czeladź, gminie Czeladź, powiecie będzińskim, województwie śląskim, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 66/5, 71/5 o powierzchni 0,8194 ha. Zadanie częściowe nr 2 Wycena trzech nieruchomości położonych w obrębie Borkowice, gminie Kluczbork, powiecie kluczborskim, woj. opolski, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 146/62, 147/62, 148/62 o powierzchni 0,1200 ha każda. Zadanie częściowe nr 3 Wycena działek nr 515 k.m. 2 o pow. 0,2200 ha i nr 516 k.m. 2 o powierzchni 7,3220 ha, położonych w obrębie Izbicko, gmina Izbicko, powiat Strzelecki, woj. opolskie. Zadanie częściowe nr 4 Wycena pięciu nieruchomości niezabudowanych rolnych i nierolnych położonych w obrębie Grodziec x 2, Jaczowice, Jakubowice, Krasna Góra, gmina Niemodlin, powiat opolski, woj. opolskie. Zadanie częściowe nr 5 Wycena dziesięciu nieruchomości rolnych położonych w obrębie Ujazd, gmina Ujazd, powiecie strzeleckim i w obrębie Sławięcice gmina Kędzierzyn-Koźle, powiecie kędzierzyńsko-kozielskim, woj. opolskie.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
71319000-7
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 1: Wycena nieruchomości położonej w obrębie Czeladź, gminie Czeladź, powiecie będzińskim, województwie śląskim, oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 66/5, 71/5 o powierzchni 0,8194 ha. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1000 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 890 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 2: Wycena trzech nieruchomości położonych w obrębie Borkowice, gminie Kluczbork, powiecie kluczborskim, woj. opolski, oznaczonych w ewidencji gruntów i budynków jako działki nr 146/62, 147/62, 148/62 o powierzchni 0,1200 ha każda. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT900 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1476 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 3: Wycena działek nr 515 k.m. 2 o pow. 0,2200 ha i nr 516 k.m. 2 o powierzchni 7,3220 ha, położonych w obrębie Izbicko, gmina Izbicko, powiat Strzelecki, woj. opolskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na powyższe zadanie częściowe w niniejszym nie złożono żadnej oferty. Zamawiający w piśmie z dnia 13 lutego 2017r., błędnie wskazał, że na niniejsze zadanie częściowe złożono trzy oferty. Dokumentacja postępowania w tym protokół z otwarcia ofert wskazuje, że na zadnie częściowe nr 3 nie złożono żadnej oferty. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 3 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 4: Wycena pięciu nieruchomości niezabudowanych rolnych i nierolnych położonych w obrębie Grodziec x 2, Jaczowice, Jakubowice, Krasna Góra, gmina Niemodlin, powiat opolski, woj. opolskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: W związku z podjęciem w dniu 27 lutego 2017r prze Radę Miejską w Niemodlinie uchwały nr XXXVI/206/17 o przystąpieniu do sporządzania studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy, sporządzenie wycen nieruchomości na terenie gminy staje się bezcelowe z uwagi na zapisy zarządzenia Prezesa Agencji Nieruchomości Rolnych nr 44/16 z dnia 16 listopada 2016r. dotyczące sprzedaży nieruchomości Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, które wskazują w pkt. 4 ppk 8, że: "nie przeznacza się do sprzedaży, gruntów położonych na ternie gminy w której trwają prace nad zmianą miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy. W związku z powyższym, zamawiający stwierdza, że wystąpiła istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenia postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważniania zadanie częściowe nr 4 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie częściowe nr 5: Wycena dziesięciu nieruchomości rolnych położonych w obrębie Ujazd, gmina Ujazd, powiecie strzeleckim i w obrębie Sławięcice gmina Kędzierzyn-Koźle, powiecie kędzierzyńsko-kozielskim, woj. opolskie. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2500 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2000 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Opracowanie dokumentacji pn.: Inwentaryzacja bobra europejskiego Castor fiber na terenie województwa opolskiego wraz z określeniem zasad gospodarowania populacją - II termin.
- Przebudowa pomieszczeń w budynku filii nr 1 Młodzieżowego Domu Kultury
- Zakup i dostawa aparatu do znieczuleń wraz z kardiomonitorem i monitorem zwiotczenia
- Remont instalacji wodno-kanalizacyjnej z remontem łazienek w Urzędzie Skarbowym w Nysie
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.