eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawawydzielenie i oddymianie klatek schodowych w Domu Poselskim



Ogłoszenie z dnia 2006-09-29

POZYCJA 50864

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wydzielenie i oddymianie klatek schodowych w Domu Poselskim Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Kancelaria Sejmu RP, do kontaktów: Eliza Olędzka, ul. Wiejska 4/6/8, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6942098, fax 022 6942098. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.sejm.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Kancelaria Sejmu; Inne:. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydzielenie i oddymianie klatek schodowych w Domu Poselskim. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Poselski. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wydzielenie i oddymianie klatek schodowych w Domu Poselskim. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) posiadają doświadczenie w realizacji robót polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynków (wentylacja oddymiająca, drzwi i przegrody przeciw pożarowe, sterowanie urządzeniami odbiorczymi alarmów pożarowych) tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali roboty z należytą starannością w co najmniej 2 budynkach, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, c) dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (wentylacyjnych), instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe Oryginalny kod CPV: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.31.00 - Roboty w zakresie umocnień przeciwogniowych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wydzielenia i oddymiania klatek schodowych w Domu Poselskim wraz z robotami towarzyszącymi w oparciu o dokumentację projektową oraz opis przedmiotu zamówienia. Wymagania i uwarunkowania realizacyjne 1. Czas pracy. Prace powinny być prowadzone zgodnie z ustaleniami z Zamawiającym, który określi w trybie roboczym godziny pracy Wykonawcy w poszczególnych rejonach robót, przy czym należy przewidzieć pracę: 1) w dni robocze również po godzinie 1700, 2) w dni wolne ustawowo od pracy - możliwość pracy ciągłej, bez dodatkowego wynagrodzenia. 2. Przed przystąpieniem do robót należy w sposób pewny i trwały zabezpieczyć teren robót przed zniszczeniem. 3. Prace winny być prowadzone po uprzednim wydzieleniu stanowiska pracy (np. wygrodzenie terenu) oraz oznakowane tablicami informacyjnymi o prowadzeniu robót. 4. Każdorazowe zakończenie prac w danym dniu winno być poprzedzone uporządkowaniem stanowisk pracy w sposób zabezpieczający przed wypadkami (widoczne wydzielenie i oznakowanie). Fakt zabezpieczenia potwierdza przedstawiciel Straży Marszałkowskiej. 5. Prace winny być prowadzone pod stałym nadzorem personelu technicznego wykonawcy. 6. Wszystkie odstępstwa w stosunku do dokumentacji muszą uzyskać akceptację nadzoru technicznego Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) prowadzenia robót z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa pracy zarówno co do swoich pracowników jak również osób pracujących lub znajdujących się na terenie Domu Poselskiego, 2) przestrzegania wymogów przepisów bezpieczeństwa pożarowego, a w szczególności zgłaszanie do Straży Marszałkowskiej zamiaru prowadzenia robót spawalniczych, których wykonanie winno odbywać się pod bezpośrednim nadzorem przedstawiciela Straży Marszałkowskiej. 8. Wszystkie materiały z demontażu i odpady z rozbiórki muszą zostać bezzwłocznie wywiezione z terenu Kancelarii Sejmu. Rozwiązania równoważne. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych (o parametrach równoważnych do przyjętych w dokumentacji projektowej), z zachowaniem wszystkich warunków technicznych i eksploatacyjnych, po uzyskaniu pozytywnej oceny autora projektu i Zamawiającego. Warunki gwarancji. 1. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36-miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.05.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) posiadają doświadczenie w realizacji robót polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynków (wentylacja oddymiająca, drzwi i przegrody przeciw pożarowe, sterowanie urządzeniami odbiorczymi alarmów pożarowych) tj. w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali roboty z należytą starannością w co najmniej 2 budynkach, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, c) dysponują osobami legitymującymi się uprawnieniami do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (wentylacyjnych), instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych, d) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający zbada czy wnioski złożone przez Wykonawców spełniają podane w ogłoszeniu wymagania, tzn. czy zawierają wymagane oświadczenia i dokumenty oraz czy załączone oświadczenia i dokumenty odpowiadają warunkom Zamawiającego. 2) Wykonawca, który posiada doświadczenie w realizacji robót polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynków oraz wykonał roboty z należytą starannością w co najmniej 2 budynkach, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł., spełnia w stopniu minimalnym warunek Zamwiającego. 3) Wykonawca, który wykonał najwięcej robót polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynków z należytą starannością w budynkach, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500.000 zł., otrzyma 10 pkt. Pozostałym Wykonawcom Zamawiający przyzna punkty na zasadzie proporcji. 4) Na podstawie ilości uzyskanych punktów przez wykonawców, zostanie utworzony ranking, wg którego zamawiający zaprosi do składania ofert, nie więcej niż 5 wykonawców z najwyższą liczbą punktów. 5) W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów, o kolejności będzie decydować sumaryczna wartość wykonanych robót brutto wykazanych w załączonym przez Wykonawcę wykazie. Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert. Przewidywana liczba wykonawców - 5. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, f) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. realizacja robót polegających na zabezpieczeniu przeciwpożarowym budynków (wentylacja oddymiająca, drzwi i przegrody przeciw pożarowe, sterowanie urządzeniami odbiorczymi alarmów pożarowych) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) wykaz osób legitymujących się uprawnieniami bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych, instalacyjnej w zakresie instalacji sanitarnych (wentylacyjnych), i instalacyjnej w zakresie instalacji telekomunikacyjnych wraz z kopiami uprawnień oraz zaświadczeniami właściwej izby samorządu zawodowego, h) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, i) pełnomocnictwo, w przypadku podpisywania Wniosku przez osoby, których uprawnienie do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów przedłożonych przez Wykonawcę, j) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy (podpisane przez wszystkich Wykonawców).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 25.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.