Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-11
Kraków: Organizacja seminarium inaugurującego Projekt innowacyjny testujący pn. Broker innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski, wdrażanego w trybie systemowym w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 50865 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o. , Al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6401940, faks 012 6401945.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja seminarium inaugurującego Projekt innowacyjny testujący pn. Broker innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski, wdrażanego w trybie systemowym w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca będzie bezpośrednio odpowiedzialny za organizację i obsługę Seminarium, przygotowanie dwóch przerw kawowych, lunchu, oraz tłumaczenia symultanicznego konferencji, mającej na celu promowanie i rozpowszechnienie projektu pn. Broker innowacji... Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja seminarium rozpoczynającego projekt innowacyjny testujący pn. Broker innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski wdrażanego w trybie systemowym w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji (siedziba KPT przy al. Jana Pawła II 41L w Krakowie) dla ok. 100 osób. Seminarium odbędzie się nie później niż do dnia 18 marca 2010 roku i będzie trwać min. 6 godzin. W miejscu organizacji seminarium Zamawiający zapewnia 2 sale na potrzeby seminarium (jedna na potrzeby konferencji, druga na catering). Sala konferencyjna wyposażona jest w ekran, projektor multimedialny i podstawowy system nagłośnienia. Sala cateringowa nie dysponuje wyposażeniem technicznym. Wykonawca powinien: 1. Zapewnić wyposażenie sal w postaci: a. Scena lub podest dla 8 prelegentów w sali konferencyjnej b. 8 foteli wraz z niskim stolikiem/stolikami przystrojonym dekoracją ze świeżych kwiatów c. 30 krzeseł dla słuchaczy konferencji o wyglądzie zbliżonym do tych będących w posiadaniu Zamawiającego d. system dźwiękowy (nagłośnienie i mikrofony stacjonarne i przenośne w liczbie stosownej do liczby uczestników) e. połączenie audiowizualne sali konferencyjnej z salą cateringową f. 4 telewizorów plazmowych (42) po dwa na każdą salę (transmisja obrad konferencji także na sali cateringowej) g. Interaktywna podłoga - system reagujący na ruch użytkowników wykorzystujący zestaw czujników podczerwieni . Projektor o mocy min. 7 000 AnsiLumenów . Mata do projekcji, niezbędna do zainstalowania systemu konstrukcja .Wymiary min. 180x240cm .Dedykowana aplikacja interaktywna związana z wydarzeniem .Parametry minimalne obsługujące system interaktywny: C2D, 2 GB RAM, Karta Graficzna 512 MB, system operacyjny Windows h. obsługi technicznej przed i przez cały czas trwania konferencji 2.Zorganizowanie recepcji (dwa stanowiska umożliwiające swobodną rejestrację 100 uczestników konferencji, oznaczenie recepcji w języku polskim oraz angielskim, koziołki dla rejestracji dwujęzycznej). 3.Zapewnienie trzech osób obsługujących rejestrację oraz jednej osoby obsługującej szatnię w strojach formalnych. 4.Zapewnić dogodną przestrzeń wraz z elegancką dekoracją stołów oraz organizację dwóch przerw kawowych (kawa, wybór kilku gatunków herbat, 3 rodzaje soków owocowych, woda gazowana, niegazowana; świeże owoce, wybór ciast domowych, ciasteczka kruche, koreczki, tartinki, - min. 40 złna osobę) i lunchu po konferencji dla 100 osób (w formie szwedzkiego stołu przystawka, 4 dania główne do wyboru - 2 mięsne, 2 wegetariańskie - min. 80zł na osobę). Szczegółowe menu zostanie doprecyzowane po przedstawieniu propozycji. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązuję się do: a. Dostarczenia świeżych produktów żywnościowych, potraw przyrządzonych tego samego dnia, co świadczenie usług cateringowych, a w przypadku produktów przetworzonych posiadających datę przydatności do spożycia wygasającą nie wcześniej niż 5 miesięcy po dniu wykonania zlecenia. b. Dostarczenia stołów bufetowych, obrusów w kolorze czekolady oraz innego sprzętu bufetowego niezbędnego do świadczenia usługi będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. c. Podawania cateringu na czystej, nieuszkodzonej zastawie porcelanowej. Zamawiający nie dopuszcza użycia zastawy plastikowej oraz sztućców z tworzywa sztucznego. d. Zapewnienia obsługi niezbędnej do świadczenia usługi. 5. Dostarczenia koszów na śmieci, sprzątnięcia pomieszczenia oraz wywiezienia śmieci po świadczeniu usługi. 6. Zapewnić sprzęt i organizację tłumaczenia symultanicznego podczas konferencji (z języka angielskiego na polski i z polskiego na angielski) tzn. pomieszczeń dla tłumaczy oraz słuchawek dla wszystkich uczestników konferencji. Każdy z tłumaczy winien posiadać doświadczenie w ustnym tłumaczeniu tekstów specjalistycznych poświadczone stosownym dokumentem. 7. Dokonać nagrania całości konferencji z min. 2 kamer, montaż 5 minutowej relacji z konferencji w terminie do 10 dni oraz przekazanie najpóźniej do 3 tygodni od daty zakończenia konferencji zmontowanego filmu z całości w 3 kopiach na płytach DVD z uwzględnieniem wersji w plikach multimedialnych do publikacji w Internecie. 8. Zapewnić fotografa podczas konferencji oraz wykonanie min. 200 zdjęć w rozdzielczości 300 dpi oraz przekazać przygotowane do rozpowszechniania i publikacji zamawiającemu min. 10 zdjęć jeden dzień po konferencji, zaś pozostałe najpóźniej do 3 dni po konferencji. 9. Zapewnić miejsca na reklamę - rozstawienie ścianki (-ek) i 4 roll-upów, 10. Wykonanie 110 identyfikatorów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.00.00 - Usługi w zakresie organizowania wystaw, targów i kongresów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
SIWZ, Zamawiający wymaga posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawaijący odstępije od szczegółowego opisu warunku. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i/lub oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.1) SIWZ.tj. oświadczenie, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności polegających na świadczeniu usług w zakresie przedmiotu zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga wykazania się organizacją co najmniej dwóch konferencji lub seminariów o wartości minimum 40 000 zł każda. Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że w.w usługi zostały wykonane lub są wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.2) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć: a) oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ, b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych co najmniej dwóch obsług konferencji lub seminariów, o których mowa w punkcie IX.2.2) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem następujących informacji, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ: (i) data wykonywanej usługi (ii) nazwa i dane kontaktowe Zamawiającego, (iii) opis wykonywanej usługi (iv) wartość wykonywanych usług
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku.Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń, o których mowa w punkcie X.1.3) SIWZ tj. wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi złożyć oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia. Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu warunku. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia tj.wraz z ofertą każdy z Wykonawców musi załączyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej umowy w zakresie terminu jej wykonania w przypadku wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy skutkujących obiektywną niemożliwością wykonania przedmiotu umowy w terminie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www/sse.krakow.pl/pl/bip/przetargi.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.
al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków,.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o al. Jana Pawła II 41 L, 31-864 Kraków, ekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt innowacyjny testujący pn. Broker innowacji jako narzędzie dla efektywnego rozwoju systemu nowoczesnej gospodarki Małopolski, wdrażanego w trybie systemowym w ramach Priorytetu VIII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Wykonanie dokumentacji geodezyjno - prawnej w sprawach prowadzonych w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja budowy oświetlenia przejścia dla pieszych przy ul. Brodowicza w Krakowie w rejonie skrzyżowania z ul. Olszańską i Kielecką.
- Remont elewacji budynku oddziału Samorządowego Przedszkola nr 78 w Krakowie przy ul. Jodłowej 23
- Pełnienie zastępczego nadzoru autorskiego nad zadaniem inwestycyjnym pn. "Budowa budynku Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej w Wieliczce przy ul. Dembowskiego"
- dostawa materiałów ściernych i polerskich dla WIMiC -DE-dzp.272-159/25
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.