eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części1) Część 1 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem dachówkowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Kościelnej 20 2) Część 2 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Światowida 46



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 50870 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Szczecin: Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części: 1) Część 1 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem dachówkowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Kościelnej 20 2) Część 2 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Światowida 46
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 25430-207


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny 32124347000000, ul. ul. Mariacka  25, 70546   Szczecin, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4886333, 91 4886301, faks 91 4893831, 91 4893832, e-mail gadomska@zbilk.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Jednostka Budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części: 1) Część 1 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem dachówkowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Kościelnej 20 2) Część 2 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Światowida 46

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu dachów budynków mieszkalnych w Szczecinie, wraz robotami towarzyszącymi, w podziale na dwie części: 1) Część 1 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem dachówkowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Kościelnej 20, 2) Część 2 - Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Światowida 46. 2. Zakres robót na poszczególnych budynkach obejmuje: 1) w Części 1 zamówienia - ul. Kościelna 20: a) rozebranie istniejącego pokrycia z dachówki karpiówki, b) przemurowanie kominów c) wymianę łat, kontr łat, d) wymianę i wzmocnienie elementów konstrukcji drewnianej dachu, e) impregnację konstrukcji drewnianych dachu, f) wykonanie grzbietów kalenicowych (pod montaż gąsiorów), g) krycie dachu dachówką zakładkową, h) naprawę gzymsu pod rynnowego, i) wyłazy dekarskie, montaż okien PCV w lukarnie, j) obróbki blacharskie kominów z systemowymi listwami dociskowymi, k) montaż deski krańcowej pod pas nadrynnowy, l) montaż pasa nadrynnowego, montaż rynien i rur spustowych, m) wymianę posadzki w pomieszczeniu strychowym wraz z ociepleniem wełną, n) roboty murowe, tynkarskie, malarskie zewnętrzne i wewnętrzne, o) wymianę drzwi wejściowych do pomieszczenia strychowego, p) zszywanie pęknięć i rysy na ścianie, 2) w Części 2 zamówienia - ul. Światowida 46: a) wykonanie zadaszenia z zachowaniem przejścia dla pieszych wzdłuż ściany frontowej budynku z barierami oddzielającymi od ulicy, b) rozebranie rur spustowych i rynien z blachy nie nadającej się do użytku, c) rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp., d) rozbiórka pokrycia z papy na dachach drewnianych, e) demontaż tarcz oporowych i ściągów stalowych f) wzmocnienie krokwi przez nabicie dwustronnie desek, g) wymianę deskowania, h) wykonanie włazu dachowego i) strych - rozebranie podłóg drewnianych, j) strych - podloga drewniana z plyt OSB, k) strych - uzupełnienie murów klatki schodowej w przestrzeni strychowej, l) strych - przecieranie istniejących tynków, m) malowanie tynków wewnętrznych, n) pokrycie dachów papą termozgrzewalną dwuwarstwowe, o) obróbki wywiewek kanalizacyjnych w dachach krytych papą lub dachówką - z blachy ocynkowanej, p) wymianę rury deszczowej z osadnikiem (stojak z rewizją -wyczystką), q) wykucie ścieżnic drewnianych, r) rozbiórkę istniejących czapek kominowych, s) przemurowanie kominów, t) odbicie tynków na kominach ponad połacią dachową, u) czapki kominowe z betonu monolitycznego wraz z ułożeniem zbrojenia, v) malowanie tynków zewnętrznych farbą silikonową, w) KROKSZTYNY (renowacja, odświeżenie) - Oczyszczenie podłoża, przygotowanie preparatu impregnującego, naniesienie impregnatu na podłoże technika malarską lub metodą natrysku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 45260000-7
Dodatkowe kody CPV: 45261000-4, 45261900-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1   NAZWA: Wykonanie remontu dachu z pokryciem dachówkowym, budynku mieszkalnego, przy ul. Kościelnej 20
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57123.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Sebastian Faryniarz Przedsiębiorstwo Wielobranżowe IRFAR,  ,  ul. Żurawia 20,  71-694,  Śzczecin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 107 123.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 107 123.35
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 124 400.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   NAZWA: Wykonanie remontu dachu z pokryciem papowym, budynku mieszkalnego przy ul. Światowida 46
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT57123.76
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak
Henryk Nowak, Ewa Kosiorowska, Daniel Kosiorowski, Zakład Prokukcyjno-Usługowy Blach-Dach Spółka Cwilna,  ,  Glewice 1E,  72-100,  Goleniów,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 64 926.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 64 926.96
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 99 304.54
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.