Og³oszenie z dnia 2018-01-23
Og³oszenie nr 508846-N-2018 z dnia 2018-01-23 r.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: ¦wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy, krajowy numer identyfikacyjny
89072420800000, ul.
ul. Wa³brzyska
15
,
58100
¦widnica, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
0-74 851 50 10, e-mail
pcpr@pcpr.swidnica.pl, faks
0-74 851 50 11.
Adres strony internetowej (URL): www.pcpr.swidnica.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.pcpr.swidnica.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pcpr.swidnica.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie papierowej
Adres:
Starostwo Powiatowe w ¦widnicy, przy ul. M. Sk³odowskiej - Curie 7, 58-100 ¦widnica
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy
Numer referencyjny:
ZOR.210.2.2018
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy. Zamówienie zosta³o podzielone na 2 czê¶ci: Czê¶æ 1: 1. udzielanie pomocy i wsparcia psychologicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 1.1. w formie konsultacji indywidualnych w wymiarze do 12 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r., ³±cznie w wymiarze do 1068 h - 89 tygodnie tj. 41 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r. z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r.- do 492, liczba godzin w 2019 r.- do 576. Razem nie wiêcej1068 h. 1.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019 oraz 11.11.2019 r.), 1.3. ustala siê, ¿e konsultacje indywidualne prowadzone bêd± w systemie godzin zegarowych. Czê¶æ 2: 2. udzielanie pomocy i wsparcia pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy: 2.1. w formie konsultacji indywidualnych do 7 h tygodniowo, przewiduje siê, ¿e od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2019 r. (³±cznie w wymiarze do 623h- 89 tygodnie tj. 41 tygodnie w 2018 r., a 48 tygodni w 2019 r.) z wy³±czeniem 18 i 52 tygodnia 2018 i 2019 roku, oraz 2 tygodni w okresie wakacyjnym tj. miesi±ce lipiec/ sierpieñ ka¿dego roku. Liczba godzin w 2018 r. - do 287, liczba godzin w 2019 r.- do 336. Razem nie wiêcej ni¿ 623 h. 2.2. ustala siê, ¿e tygodniowy wymiar konsultacji indywidualnych pomniejsza siê w sytuacji, gdy w tygodniu wypadaj± dni wolne od pracy, ustalone jako ¶wiêta ustawowe (dotyczy: 02.04.2018, 31.05.2018, 15.08.2018, 1.11.2018, 1.01.2019, 22.04.2019, 20.06.2019, 15.08.2019, 1.11.2019, oraz 11.11.2019 r.), 2.3. ustala siê, ¿e konsultacje indywidualne prowadzone bêd± w systemie godzin zegarowych. 3. Dla czê¶ci nr 1 i 2 us³ugi realizowane bêd± na terenie miasta ¦widnica, w siedzibie wskazanej przez Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przedk³adania co miesi±c protoko³u odbioru zadañ, wskazuj±cym prawid³owe wykonanie zadañ, liczbê oraz ewidencjê godzin w danym miesi±cu kalendarzowym po¶wiêconym na wykonanie zadañ. 4. Us³uga winna byæ realizowana w dniach roboczych tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiaj±cym z zastrze¿eniem pkt. 5. 5. Dla czê¶ci : a nr 1 konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez trzy dni w tygodniu, z zastrze¿eniem pkt. 1 ppkt 1.2, przy czym praca, ka¿dej z osób dzia³aj±cej na rzecz Wykonawcy, nie mo¿e byæ realizowana w tych samych godzinach danego dnia; b nr 2 konsultacje indywidualne bêd± ¶wiadczone przez nie wiêcej ni¿ dwa dni w tygodniu, z zastrze¿eniem pkt. 2 ppkt 2.2; 6. Do obowi±zków Wykonawcy bêdzie nale¿eæ: 6.1. w zakresie czê¶ci nr 1: 6.1.1. udzielanie wsparcia psychologicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê, 6.1.2. podejmowanie dzia³añ interwencyjnych w czasie pe³nienia dy¿uru psychologa wzglêdem osób wymagaj±cych nag³ej interwencji kryzysowej, 6.1.3. prowadzanie diagnozy problemów klientów O¶rodka Interwencji Kryzysowej, 6.1.4. prowadzenie wsparcia psychologicznego ma³¿eñstw, par, rodzin, dzieci i m³odzie¿y pochodz±cej z terenu Powiatu ¦widnickiego, 6.1.5. prowadzenie interwencji kryzysowych telefonicznych, 6.1.6. prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w O¶rodku Interwencji Kryzysowej m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ, 6.1.7. prowadzenia rejestru przyjêtych osób, 6.1.8. prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania miêdzy innymi z: o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±. 6.1.9. wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 6.1.10. czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy, 6.1.11. ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem, 6.1.12. przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzglêdnieniem: 1) liczby osób, którym udzielono pomocy, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e, 2) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie psychologiczne i liczby osób, które z niego skorzysta³y, 3) liczby godzin przeznaczonych na terapiê psychologiczn± i liczby osób, które z niej skorzysta³y, 4) zestawienia rodzaju problemów jakie by³y przedmiotem wsparcia i/lub terapii, 5) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej, 6.1.13. zachowania zgodnie z ustaw± z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorz±dzie zawodowym psychologów (Dz. U. z 2001 r. Nr 73 poz. 763 z póz. zm.) w tajemnicy informacji zwi±zanych z klientami, uzyskanych w zwi±zku z wykonywaniem us³ugi. 6.2. w zakresie czê¶ci nr 2: 6.2.1. udzielanie wsparcia pedagogicznego osobom znajduj±cym siê w kryzysie, które zg³aszaj± tak± potrzebê, 6.2.2. udzielania porad pedagogicznych opiekunom dzieci miêdzy innymi umieszczonym w pieczy zastêpczej, 6.2.3. prowadzenia rejestru przyjêtych osób, 6.2.4. przeprowadzania badañ pedagogicznych kandydatów na rodziny zastêpcze i rodzinne domy dziecka oraz sporz±dzanie stosownej opinii w tym zakresie, 6.2.5. prowadzenie dokumentacji obowi±zuj±cej w O¶rodku Interwencji Kryzysowej m.in.: dziennika pracy specjalisty, kart pracy z klientem, sprawozdañ, 6.2.6. prowadzenie ¶cis³ej wspó³pracy z instytucjami istotnymi dla realizacji zadania miêdzy innymi z: o¶rodkami pomocy spo³ecznej, podmiotami realizuj±cym zadania z zakresu przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie, s±dem, prokuratur±, placówkami o¶wiatowymi. 6.2.7. wykonania czynno¶ci bêd±cych przedmiotem umowy z nale¿yt± staranno¶ci±, 6.2.8. czuwania nad prawid³ow± realizacj± niniejszej umowy, 6.2.9. ¶wiadczenia us³ug zgodnie z harmonogramem, 6.2.10. przedk³adania do 10-go dnia miesi±ca zestawienia z zrealizowanego wsparcia z uwzglêdnieniem: 1) liczby osób, którym udzielono pomocy, z podzia³em na dzieci i osoby doros³e, 2) liczby godzin przeznaczonych na wsparcie pedagogiczne i liczby osób, które z niego skorzysta³y, 3) zestawienia rodzaju problemów jakie by³y przedmiotem wsparcia, 4) informacji o uczestnictwie w superwizji indywidualnej lub grupowej. 7. Forma wspó³pracy z Wykonawc±: umowa o zamówienie publiczne. 8. Wymagane kwalifikacje Wykonawcy: 8.1. w zakresie czê¶ci nr 1: 8.1.1. ukoñczy³y studia wy¿sze II stopnia na kierunku psychologia, \8.1.2. posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji, 8.1.3. w przeci±gu ostatnich trzech lat (lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³y ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê psychologa, 8.1.5. posiadaj± ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu terapii osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym terapii ofiar przemocy i osób stosuj±cych przemoc, 8.1.6. w trakcie realizacji zadania bêd± uczestniczy³y w superwizji, co najmniej raz na kwarta³. Dodatkowe wymagania: 8.1.7. Co najmniej 2 osoby (psycholodzy), w tym 1 mê¿czyzna. 8.1.8. Wymiar godzinowy do 12 godzin w tygodniu przez 3 dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach popo³udniowych od 14.00 do 18.00. 8.1.9. Godziny pracy psychologów nie mog± siê ze sob± pokrywaæ. Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania wynikaj±cych z umowy czynno¶ci innym osobom bez zgody Zamawiaj±cego. 8.1.10. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby realizuj±cej us³ugê, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy, 2) nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, 3) je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 8.1.11. W przypadku zmiany osoby wykonuj±cej przedmiot umowy, w przypadkach okre¶lonych w 8.1.10., nowa osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla Wykonawcy jak od pkt 8.1.1. do pkt 8.1.6. 8.1.12. Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê odpowiada Wykonawca. 8.2. w zakresie czê¶ci nr 2: 8.2.1. ukoñczy³y studia wy¿sze II stopnia na kierunku pedagogika, 8.2.2. posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji, 8.2.3. w przeci±gu ostatnich trzech lat (lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³y ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê pedagoga, 8.2.5. posiadaj± ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu terapii osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym terapii ofiar przemocy i osób stosuj±cych przemoc. 8.2.6. w trakcie realizacji zadania bêd± uczestniczyæ w superwizji, co najmniej raz na kwarta³. Dodatkowe wymagania: 8.2.7. Wymagana jest jedna osoba, 8.2.8. Wymiar godzinowy: do 7 godzin w tygodniu przez 2 dni powszednie od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach popo³udniowych od 14.00 do 18.00. 8.2.9. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby realizuj±cej us³ugê, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku: 1) choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy, 2) nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, 3) je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy (np. rezygnacji). 8.2.10. W przypadku zmiany osoby wykonuj±cej przedmiot umowy, w przypadkach okre¶lonych w 8.2.9., nowa osoba musi spe³niaæ wymagania okre¶lone dla Wykonawcy jak od pkt 8.2.1 do 8.2.6. 8.2.11. Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê odpowiada Wykonawca. Zamawiaj±cy nie ogranicza ilo¶ci czê¶ci, na które Wykonawca mo¿e z³o¿yæ ofertê. 9. Informacje dodatkowe: 9.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i podpisze umowê na realizacjê danej czê¶ci zamówienia zobowi±zany bêdzie tak¿e do zawarcia umowy dotycz±cej powierzenia przetwarzania danych osobowych zgodnie z za³±cznikiem nr 8 do SIWZ. (art. 31 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 t.j.). 9.2. Wykonawca podaje cenê (odrêbnie dla ka¿dej czê¶ci) pos³uguj±c siê przy jej okre¶leniu opisem przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie Wykonawcy obejmuje wszelkie koszty niezbêdne do wykonania zamówienia, które bêdzie niezmienne w trakcie trwania umowy.
II.5) G³ówny kod CPV: 85121270-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80400000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci powtórzenia podobnych us³ug, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie ¶wiadczenia us³ug i wsparcia psychologicznego i pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-12-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e
spe³nia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Dla czê¶ci nr 1:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. dwoma psychologami (w tym 1 mê¿czyzna), którzy:
a) ukoñczyli studia wy¿sze II stopnia na kierunku psychologia,
b) posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji,
c) w przeci±gu ostatnich trzech lat ( lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³y ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê psychologa,
d) posiadaj± ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu terapii osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym terapii ofiar przemocy i osób stosuj±cych przemoc,
e) w trakcie realizacji zadania bêd± uczestniczy³y w superwizji, co najmniej raz na kwarta³.
Dla czê¶ci nr 2:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e siê dysponowaniem jedn± osob±, która:
a) ukoñczy³a studia wy¿sze II stopnia na kierunku pedagogicznym,
b) posiadaj± co najmniej 5 - letni sta¿ pracy w instytucjach lub placówkach realizuj±cych zadania na rzecz przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie lub posiadaj± za¶wiadczenia o ukoñczeniu szkoleñ w wymiarze co najmniej 100 godzin w zakresie przeciwdzia³ania przemocy w rodzinie i/lub interwencji,
c) w przeci±gu ostatnich trzech lat ( lata: 2015, 2016,2017) uczestniczy³a ka¿dego roku w co najmniej 2 spotkaniach superwizyjnych indywidualnych lub grupowych wspieraj±cych pracê pedagoga,
d) posiada ukoñczone co najmniej 2 szkolenia z zakresu terapii osób doros³ych, dzieci i m³odzie¿y, w tym terapii ofiar przemocy i osób stosuj±cych przemoc,
e) w trakcie realizacji zadania bêdzie uczestniczy³a w superwizji, co najmniej raz na kwarta³.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. O¶wiadczenie wykonawcy o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wg za³±cznika nr 4 do SIWZ. W przypadku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej Wykonawca mo¿e z³o¿yæ wraz z o¶wiadczeniem dokumenty b±d¼ informacje potwierdzaj±ce, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu. Powy¿sze o¶wiadczenie wykonawcy przekazuj± zamawiaj±cemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca do³±cza równie¿ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie wymagañ okre¶lonych: w zakresie czê¶ci nr 1 w rozdz. I pkt. 8.1.1-5, w zakresie czê¶ci nr 2 w rozdz. I 8.2.1-5 SIWZ,
2. O¶wiadczenie nr 9 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) pe³nomocnictwo wystawione dla osoby sk³adaj±cej ofertê podpisane przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku sk³adania oferty przez pe³nomocnika, 2) w przypadku sk³adania oferty przez podmioty wystêpuj±ce wspólnie, do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy przez wykonawców wspólnego pe³nomocnika, 3) pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w przypadku kiedy Wykonawca powo³a siê na zasoby innego podmiotu, o¶wiadczenie tego podmiotu zawieraæ winno zobowi±zanie do udzia³u w wykonywaniu czê¶ci udzielanego zamówienia w zakresie udostêpnionego Wykonawcy potencja³u, 4) dokumenty potwierdzaj±ce wymagania okre¶lone w pkt III ppkt 1.3 SIWZ (m.in.: kopie dyplomu ukoñczenia studiów wy¿szych, dokumenty potwierdzaj±ce sta¿ pracy, udzia³ w spotkaniach superwizyjnych, ukoñczenie szkoleñ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy w przypadku: a) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa odnosz±cych siê niniejszego zamówienia, b) je¿eli w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy, Strony dokonaj± odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego w formie pisemnej (aneks) - dotyczy to czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. c) Wykonawca nie mo¿e powierzyæ wykonania wynikaj±cych z umowy czynno¶ci innym osobom bez zgody Zamawiaj±cego. d) Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê osoby wykonuj±cej us³ugê psychologiczn±, pedagogiczn±, jedynie za uprzedni± pisemn± zgod± Zamawiaj±cego, w przypadku: choroby lub innych zdarzeñ losowych dotycz±cych osoby Wykonawcy, nie wywi±zywania siê osoby z obowi±zków wynikaj±cych z umowy, je¿eli zmiana osoby stanie siê konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy. e) W przypadku zmiany osób wykonuj±cych przedmiot umowy, w przypadkach okre¶lonych w pkt d), nowe osoby musz± spe³niaæ wymagania okre¶lone dla Wykonawcy odpowiednio jak w pkt I ppkt 8.1. i 8.2. SIWZ . f) Za zmianê i zagwarantowanie innej ni¿ wskazana w umowie osoby wykonuj±cej us³ugê odpowiada Wykonawca.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2018-02-01, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | udzielanie pomocy i wsparcia psychologicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 85121270-6,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | udzielanie pomocy i wsparcia pedagogicznego klientom O¶rodka Interwencji Kryzysowej, bêd±cego w strukturach Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ¦widnicy |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 80400000-8,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia: 2019-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
do¶wiadczenie zawodowe Wykonawcy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb prokuratur okrêgu ¶widnickiego"
- Dostawa i wdro¿enie infrastruktury sprzêtowej oraz oprogramowania analizuj±cego i zarz±dzaj±cego dla Gminy ¦widnica w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorz±d w ¦widnicy
- Dostawa cewników balonowych do postdylatacji typu non-complient
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie superwizji grupowych - ZP-4/25
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie 3-dniowych warsztatów wyjazdowych pn. "Forum Inicjatyw Lokalnych - Przedsiêbiorcza Polska Wschodnia" (FIL)
- "¦wiadczenie specjalist. us³ug opiekuñczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepe³nospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
- Prowadzenie Klubu Rodzica w ramach Projektu "Utworzenie Centrum Us³ug Spo³ecznych w Zielonej Górze"
- Organizacja i prowadzenie stacjonarnego szkolenia kwalifikacyjnego pn. "Integracja sensoryczna - I i II stopieñ"
- ROPS.PZP.332.1.2025 - Wybór Wykonawców realizuj±cych fora miêdzysektorowe z zakresu ekonomii spo³ecznej w ramach projektu pn. Koordynacja dzia³añ w zakresie polityki spo³ecznej - ROPS WSL
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.