Ogłoszenie z dnia 2013-12-09
Szczawno-Zdrój: Przetarg nieograniczony na usługę promocji oraz kompleksowej organizacji konferencji podsumowującej Projekt: Akcelerator Innowacji. Dolnośląski Park Technologiczny T- Park.Nr ref: ZP/PN/SZP/57/2013
Numer ogłoszenia: 508862 - 2013; data zamieszczenia: 09.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. , ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 64 80 400, faks 074 64 80 417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.darr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługę promocji oraz kompleksowej organizacji konferencji podsumowującej Projekt: Akcelerator Innowacji. Dolnośląski Park Technologiczny T- Park.Nr ref: ZP/PN/SZP/57/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres prac Zakres prac Wykonawcy w ramach przedmiotowego zamówienia obejmuje: I.promocję konferencji; II.organizację i obsługę konferencji. Założenia: a)termin konferencji: 13 lutego 2014. b)miejsce: Dolnośląski Park Technologiczny T- Park, ul. Szczawieńska 2, 58-310 Szczawno-Zdrój. Zamawiający zapewni salę konferencyjną w godzinach zgodnych z programem konferencji, o którym mowa w pkt 2. lit. c) Sala będzie wyposażona w: -krzesła ustawione w tzw. układzie kinowym; -stół do prezentacji,miejsce dla prelegenta; -klimatyzację; -nagłośnienie (w tym mikrofony bezprzewodowe - 2 sztuki); -projektor multimedialny; -ekran; -laptop; -oświetlenie..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.60.00 - Usługi public relations 79.41.61.00 - Usługi zarządzania public relations 79.41.62.00 - Usługi doradcze public relations 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe 79.34.10.00 - Usługi reklamowe 79.34.11.00 - Doradcze usługi reklamowe 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych 79.34.20.00 - Usługi marketingowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.95.20.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.02.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na kompleksowej organizacji konferencji lub eventów (obejmujących obsługę biura, zapewnienie cateringu i prowadzenie recepcji) o wartości każdej z usług nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (dziesięć tysięcy); - wykonał co najmniej 2 kampanie marketingowe o wartości co najmniej 40.000,00 zł brutto każda (słownie: czterdzieści tysięcy), przy czym w ramach każdej z tych kampanii została przygotowana strategia działań promocyjnych i PR, obie z tych kampanii miały zasięg ogólnopolski i były prowadzone za pośrednictwem minimum dwóch mediów (w tym prasa branżowa oraz Internet); W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączyć dokument-dowód potwierdzający, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie(wzór wykazu stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (lub będzie dysponował) co najmniej: W zakresie usługi promocji konferencji: - zespołem składającym się z co najmniej 2 osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie niezbędnych dziedzin: pozyskiwania inwestorów lub marketingu, public relations, komunikacji reklamowej, zarządzania mediami lub reklamy, a także przedstawią zakresy czynności tych osób. Tym samym wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia: - kierownika zespołu posiadającego minimum 3 lata doświadczenia w zakresie rynku kapitałowego i public relations, reklamy, promocji lub marketingu dla branży kapitałowej, minimum 2 lata doświadczenia w przygotowaniu i prowadzeniu kampanii informacyjno-promocyjnych, a także posiadającego doświadczenie w realizacji lub nadzorze nad realizacją co najmniej dwóch różnych kampanii reklamowych; - członka zespołu posiadającego minimum rok doświadczenia w branży usług reklamowych, który brał udział w przygotowaniu kreacji co najmniej jednej kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej pozyskiwania kapitału zewnętrznego dla firm. Powyższych funkcji nie można łączyć. W zakresie realizacji konferencji: - jednego eksperta w dziedzinie inwestycji kapitałowych w innowacyjne przedsięwzięcia posiadającego co najmniej 5-letnie doświadczenie w praktycznym inwestowaniu (przedstawiciela funduszu FC lub sieci Aniołów Biznesu); - minimum jednego przedstawiciela instytucji pośredniczącej II stopnia-instytucji wdrażającej działanie 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 i/lub jednego przedstawiciela władz centralnych/regionalnych (Ministerstwo Gospodarki, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego). Prelegent musi posiadać co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe oraz pełnić funkcje kierownicze (co najmniej wyższego szczebla) w wymienionych instytucjach oraz - zespołem pozostałych osób wyznaczonych do obsługi konferencji, w tym: zapewnienie 2 hostess/ hostów, 1 osoby do obsługi sprzętu komputerowego podczas konferencji, 3 osób do obsługi recepcji konferencji i rejestracji gości, osoby do obsługi szatni; - pozostałym sprzętem niezbędnym do należytego zapewnienia wykonania przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z Zakresem Zadań Wykonawcy oraz Wzorem umowy. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje warunku w sposób szczegółowy. Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przedkłada wraz z ofertą przetargową pisemne zobowiązanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany ceny w zakresie wysokości stawki podatku VAT, jeżeli zostanie ogłoszona ustawowa jej zmiana (waloryzacja wynagrodzenia Wykonawcy); 2) zmiana umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 3) wystąpienia istotnych zmian przepisów lub norm mających zastosowanie do przedmiotu zamówienia;; 4) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, adresu, siedziby, nr tel. itp.) pod warunkiem, że nie prowadzą do zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy; 5) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu ramowego na rzecz konkurencyjności i innowacji 2007-2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 6) w sytuacji rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony; 7) w sytuacji gdy nastąpi konieczność wprowadzenia zmian w harmonogramie realizacji działań poprzez: przesunięcie w czasie, uszczegółowienie spowodowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia zgodnie z pierwotną wersją harmonogramu, z zastrzeżeniem, że zmiana końcowego terminu realizacji zamówienia będzie korzystna dla Zamawiającego. 8) Wykonawca może dokonywać zmiany osób bezpośrednio realizujących zamówienia przedstawionych w ofercie pod warunkiem, że uzyska pisemną zgodę Zamawiającego akceptującego nową osobę. Zamawiający może również zażądać od Wykonawcy zmiany osoby przedstawionej w ofercie Wykonawcy, jeżeli uzna, że osoba nie wykonuje swoich obowiązków wynikających z umowy przy czym w przypadku zmiany tej osoby nowa osoba wskazana na jego miejsce musi posiadać wykształcenie oraz doświadczenie równoważne lub wyższe od wykształcenia i doświadczenia osoby wymienianej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.darr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. szczawieńska 2, 58-310 szczawno- Zdrój (sekretariat II piętro)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. szczawieńska 2, 58-310 szczawno- Zdrój (sekretariat II piętro)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Akcelerator Innowacji. Dolnośląski Park Technologiczny T- Park. Projekt realizowany jest w ramach działania 3.1 Inicjowanie działalności innowacyjnej osi priorytetowej 3 Kapitał dla innowacji Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SZCZAWNO-ZDRÓJ
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- Budowa odcinka ul. Leśnej w Szczawnie-Zdroju prowadzącej do terenów inwestycyjnych pod budownictwo mieszkaniowe
- MODERNIZACJA ELEWACJI WRAZ Z WYMIANĄ STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ W BUDYNKU DOM ZDROJOWY W JEDLINIE-ZDROJU, PLAC ZDROJOWY 1
więcej: przetargi SZCZAWNO-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Materiały promocyjne dot. Bazy Usług Rozwojowych
- Organizacja wydarzenia pn. Edukacja nieformalna, kluczem w rozwoju osobistym i karierze zawodowej, finansowanego w ramach projektu: "Zbudowanie systemu koordynacji i (...)"
- Umieszczanie plakatów w gablotach reklamowych w wiatach przystankowych na terenie m.st. Warszawy w ramach realizacji kampanii reklamowych
- Obsługa gastronomiczna uczestników szkoleń, warsztatów, seminariów, narad, spotkań roboczych oraz konferencji organizowanych przez Oddział ZUS w Szczecinie
- Działania informacyjno - promocyjne w ramach projektu "Odbudowa różnorodności biologicznej doliny Nidy, poprzez odbudowę korytarzy ekologicznych i zwiększenie retencji gruntowej"
- Świadczenie usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.