Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-08
Warszawa: Wykonanie badań potoków pasażerskich, struktury biletów w pociągach spółki Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. oraz opracowanie oferty rozkładu jazdy edycji 2010/2011
Numer ogłoszenia: 50887 - 2010; data zamieszczenia: 08.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Mazowieckie , ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 59 79 100, faks 022 597 92 90, 022 597 96 03.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mazovia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie badań potoków pasażerskich, struktury biletów w pociągach spółki Koleje Mazowieckie - KM sp. z o.o. oraz opracowanie oferty rozkładu jazdy edycji 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a. Wykonanie badań potoków podróżnych we wszystkich pociągach uruchamianych przez Spółkę Koleje Mazowieckie - KM sp. z o. o. (zwaną dalej przewoźnikiem), dofinansowywanych przez Samorząd Województwa Mazowieckiego. Badanie polega na zliczaniu podróżnych wsiadających i wysiadających do pociągów wskazanych przez Zamawiającego w załącznku do SIWZ, na wszystkich stacjach , na których zatrzymuje się pociąg. Badania należy przeprowadzić w następujący sposób: - minimum czterokrotnie dla każdego pociągu kursującego codziennie (dwa razy w dni nauki szkolnej, jeden raz w sobotę, jeden raz w niedzielę), - minimum dwukrotnie dla każdego pociągu kursującego od poniedziałku do piątku, - minimum dwukrotnie dla każdego pociągu kursującego w soboty i niedziele, - minimum trzykrotnie dla każdego pociągu kursującego od poniedziałku do piątku oraz w niedzielę (dwa razy w dni nauki szkolnej, jeden raz w niedzielę), - minimum trzykrotnie dla każdego pociągu kursującego od poniedziałku do soboty (dwa razy w dni nauki szkolnej, jeden raz w sobotę), - minimum dwukrotnie dla każdego pociągu kursującego w pojedyncze dni tygodnia. b. wykonanie badań struktury biletów polegające na wskazaniu trasy przejazdu pasażera oraz rodzaju zakupionego biletu (jednorazowy, miesięczny itp.) i ewentualnego korzystania z ulgi (wraz z określeniem rodzaju ulgi). c. wykonanie badań napełnienia pociągów (podawanie ilości podróżnych na poszczególnych odcinkach trasy oraz procentowe napełnienie w odniesieniu do ilości miejsc siedzących w pociągu). d. przeprowadzenie ankiety (jeden raz dla każdego pociągu) stanowiącej załącznik do SIWZ, na losowo wybranej grupie 30 podróżnych, dotyczącej satysfakcji i preferencji podróży - w przypadku braku grupy 30 podróżnych badaniem należy objąć wszystkich pasażerów znajdujących się w pociągu. e. opracowanie propozycji (oferty) rozkładu jazdy pociągów edycji 2010/2011 uwzględniającej: - wyniki przeprowadzonych badań, - preferencje pasażerów wyrażone w ankiecie, - wnioski Zleceniodawcy, przewoźnika, środowisk lokalnych i pasażerów, - cykliczność kursowania pociągów oraz skomunikowania z innymi połączeniami kolejowymi, - możliwości taborowe przewoźnika oraz warunki techniczne stacji/przystanków oraz linii kolejowych; - obiegowanie oraz odpowiednie zestawienie pociągów. f. sporządzenie raportu podsumowującego wyniki badań potoków podróżnych, struktury biletów, przeprowadzonej ankiety satysfakcji i preferencji podróży oraz zawierającego ofertę rozkładu jazdy edycji 2010/2011. g. współpraca Wykonawcy zlecenia z przewoźnikiem w zakresie konstrukcji rozkładu jazdy edycji 2010/2011, czynny udział we wdrażaniu rozkładu jazdy, a także reprezentowanie Zamawiającego (organizatora przewozów) na konferencjach rozkładowych organizowanych przez przewoźnika lub zarządcę infrastruktury kolejowej, na poszczególnych etapach prac nad ofertą przewozową. Udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego lub przewoźnika w sprawie rozkładu jazdy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.30.00.00 - Badania rynkowe i ekonomiczne; ankietowanie i statystyka 73.21.00.00 - Usługi doradcze w zakresie badań 79.31.00.00 - Usługi badania rynku 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 11.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przeprowadził badanie potoków pasażerskich w środkach komunikacji kolejowej dla co najmniej 100 pociągów.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Czas realizacji zamówienia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w związku z: a) zdarzeniami siły wyższej obejmującej - wojny, rewolucje, agresje, bunty powstania, zamieszki oraz inne publiczne nieporządki, zdarzenia żywiołowe - pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, gradobicia, epidemie, strajki oraz inne okoliczności, będące poza możliwym wpływem Zamawiającego i Wykonawcy, b) wprowadzeniem ograniczeń przez zarządcę infrastruktury w ruchu pociągów, które uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy, w terminie określonym w umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.mazovia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Skoczylasa 4, Warszawa, pokój nr 129, I piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego, ul. Bertolta Brechta 3, 03-472 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup telefonów VoIP, nr postępowania 105/BŁiI/25/MR
- Dostawa ręczników papierowych, papieru toaletowego
- Druk i dostawa książki pt.: "Miejskie ścieżki wokół Muzeum Warszawy"
- Wymiana dźwigu osobowego "E" w budynku szpitalnym w formule "zaprojektuj i wybuduj", 33-W-R-05-2025
- Dostawa środków czystości oraz materiałów jednorazowego użytku
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i realizacja badania sondażowego: Sytuacja zatrudnieniowa w barometrowych zawodach deficytowych prognozowanych na rok 2025 w województwie śląskim.
- Przeprowadzenie badania ruchu turystycznego w województwie mazowieckim w latach 2023-2025 na podstawie danych historycznych typu BIG DATA
- Wykonanie usługi pn. "Stworzenie katalogu miejsc noclegowych rekomendowanych dla organizacji turystyki wytchnieniowej".
- Badanie dostępności gabinetów stomatologicznych i usług świadczonych na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami, w tym z niepełnosprawnościami.
- Analiza możliwości wykorzystania sztucznej inteligencji w obszarze badania dostępności cyfrowej i jej zapewniania w ramach projektu pn. "AI DC - sztuczna inteligencja wspierająca dostępność cyfrową"
- Wyk. pracy geodezyjnej, na podst. której nastąpi dostosowanie bazy danych ewidencji gruntów i budynków do obowiąz. przepisów prawa w zakresie pow. działek ewidencyjnych dla powiatu krotoszyńskiego
więcej: Usługi w zakresie danych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.