Ogłoszenie z dnia 2013-04-05
Wrocław: Świadczenie usług hotelowych- noclegów z wyżywieniem oraz wynajem sal konferencyjnych dla uczestników organizowanej przez Katedrę Systemów i Sieci Komputerowych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej XIII Konferencji CORES 2013, która odbędzie się w dniach od 27-29.maja 2013r.
Numer ogłoszenia: 50903 - 2013; data zamieszczenia: 05.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska Wydział Elektroniki, Wybrzeże Stanisława Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3203574, faks 071 3203574.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelowych- noclegów z wyżywieniem oraz wynajem sal konferencyjnych dla uczestników organizowanej przez Katedrę Systemów i Sieci Komputerowych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej XIII Konferencji CORES 2013, która odbędzie się w dniach od 27-29.maja 2013r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług hotelowych- noclegów z wyżywieniem oraz wynajem sal konferencyjnych dla uczestników organizowanej przez Katedrę Systemów i Sieci Komputerowych Wydziału Elektroniki Politechniki Wrocławskiej XIII Konferencji CORES 2013, która odbędzie się w dniach od 27-29.maja 2013r. Zamówienie o wartości poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust. 8 Ustawy Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Hotel Pałac Restauracja SPIŻ, ul. Wiejska 218, 58-535 Miłków, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69750,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64920,60
Oferta z najniższą ceną: 64920,60 / Oferta z najwyższą ceną: 64920,60
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Postępowanie prowadzone w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust 1a Ustawy prawo zamówień publicznych. Usługi o charakterze niepriorytetowym. Z uwagi na fakt, że miejsca hotelowe należy zarezerwować dużo wcześnie, jak również dużo wcześniej zawrzeć umowę , a obecnie nie znana jest dokładna liczba uczestników konferencji, przeprowadzenie postępowania w innym trybie było niemożliwe. Na miejsce organizacji Konferencji wybrano Hotel Pałac Restauracja SPIŻ, ul. Wiejska 218, 58-535 Miłków . Liczba miejsc noclegowych, którymi dysponuje Wykonawca pozwala na zorganizowanie konferencji z udziałem ok. 90 uczestników. Dodatkowo usługi gastronomiczne , miejsca hotelowe oraz sale konferencyjne znajdują się w jednym obiekcie co ułatwia i usprawnia kwestie organizacyjne i komunikacyjne oraz wpływa na większą integrację uczestników.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na zagospodarowanie wnętrza podwórzowego w obrębie placu zabaw przy ul. Gwareckiej 17-33 we Wrocławiu
- Usługa weryfikacji wdrożonego systemu zarządzania jakością wraz z organizacją certyfikacji oraz dwóch audytów nadzoru w odniesieniu do wymagań normy ISO 9001:2015
- Rewitalizacja Parku Andersa - "Park Przygody w Parku Andersa" - etap II w ramach programu Rewitalizacja zieleni, nabrzeży i wysp odrzańskich.
- Zakup wraz z dostawą oleju opałowego na potrzeby Akademii Wojsk Lądowych imienia gen. Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu
- Jednorazowa dostawa drobnego sprzętu w podziale na 4 części" Nr Sprawy: SPZP.271.45.2025
- 17/WYP/DCZP/2025/P Dostawa wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.