Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-12
Zabrze: PRZEBUDOWA ZIELEŃCA PRZY UL. 3-GO MAJA I UL. FLORIANA W ZABRZU
Numer ogłoszenia: 50917 - 2008; data zamieszczenia: 12.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta, ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, fax (032) 3733427, 2710818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA ZIELEŃCA PRZY UL. 3-GO MAJA I UL. FLORIANA W ZABRZU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej zieleńca przy ul. 3-go Maja i ul. Floriana w Zabrzu zgodnie z opracowanym programem funkcjonalno-użytkowym oraz wykonie robót budowlanych (w tym zakresie) a w szczególności : - sporządzenie projektu budowlanego wielobranżowego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń oraz na podstawie wniosku uzyskanie zgłoszenia lub pozwolenia na budowę (projekty należy uzgodnić również z WIK i WE oraz WI i autorem programu funkcjonalno - użytkowego) - sporządzenie wielobranżowych projektów wykonawczych, (projekty należy uzgodnić również z WIK i WE oraz WI i autorem programu funkcjonalno - użytkowego) - obsługą geodezyjna, - wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektowa, - dostawę niezbędnych urządzeń, instalacji i wyposażenia, -sporządzenie dokumentacji rozruchu fontanny - wykonanie prac związanych z drogami, chodnikami, placami oraz oświetleniem, zabezpieczeniem terenu i zagospodarowaniem terenów zielonych, - wykonanie tablic informacyjnych, - nadzór autorski projektanta, - zamawiający posiada i może udostępnić zaktualizowaną mapę do celów projektowych z dnia 09.10.2007r. dla działki 2936/22 - Zamawiający odstępuje od wymogu sporządzenia koncepcji (Część opisowa A, I opis ogólny pkt2 myślnik 1 programu funkcjonalno -użytkowego). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera program funkcjonalno - użytkowy stanowiący załącznik do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 PLN, (słownie czterdzieści tysięcy złotych ) zabezpieczającego ofertę na okres 30 dni, tj. od 03.04.2008 r. do 02.05.2008 r..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu ww. warunków udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełniania warunków : W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz nie mniej niż 2 obiektów rekreacyjnych ( np. parku, zieleńca, ogródka jordanowskiego, deptaka lub reprezentacyjnego placu miasta, kąpieliska ), o wartości robót nie mniejszej niż 800 000 PLN każda Łącznie zakres robót musi obejmować: nawierzchnie chodnikowe, oświetlenie, elementy małej architektury, budowę fontanny lub basenu. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie; B) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie : 1) Projektant w zakresie konstrukcji budowlanych- projektant główny 2) Projektant sieci sanitarnych wod-kan 3) Projektant sieci elektrycznych 4) Kierownik budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 5) Kierownik robót instalacyjnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych 6) Kierownik robót instalacyjnych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 7) Geodeta E) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Projektant w zakresie konstrukcji budowlanych- projektant główny -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2). Projektant sieci sanitarnych wod-kan., -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności sieci i instalacji sanitarnych bez ograniczeń (Załącznik nr 3.2), -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3) Projektant sieci elektrycznych -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności sieci i instalacji elektrycznych bez ograniczeń, -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 4) Kierownik budowy: - dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie wod-kan - dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 6) Kierownik robót instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznych - dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 7) Geodeta - dokument potwierdzający posiadanie uprawnienia do pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabrze.magistrat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, Wydział Inwestycji, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 207. Osoba przekazujaca Grzegorz Boral.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Wolności 286, 41-800 Zabrze, pok. 305.
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.05.2008.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup oprogramowania do archiwizacji badań wraz urządzeniami towarzyszącymi
- "ŚWIADCZENIE USŁUG MEDYCZNYCH W IZBIE WYTRZEŹWIEŃ W ZABRZU w terminie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r. "
- "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2025-2026 nr 3".
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Wykonanie dokumentacji projektowej na remont mostu w Taciszowie nad Kanałem Gliwickim
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy infrastruktury mostowej Powiatu Nowosądeckiego na terenie Gminy Chełmiec
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.