To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Sokółka: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania , przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla
Urzędu Skarbowego w Sokółcew 2013 roku
Numer ogłoszenia: 509288 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 481298 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Sokółce, ul. Białostocka 47, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 085711 14 30, faks 085 711 14 50.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie powszechnych usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania , przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych dla Urzędu Skarbowego w Sokółcew 2013 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Skarbowego w Sokółce w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych w tym doręczeń wynikających w szczególności z przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego i Ordynacji podatkowej oraz ich ewentualnych zwrotów , w obrocie krajowym i zagranicznym ( do każdego miejsca w kraju i za granicą) w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe z 12 czerwca 2003 roku (Dz. U. z 2008, Nr 189 poz.1159 ze zm). 2.Usługi pocztowe maja być świadczone przez Wykonawcę dla następującej lokalizacji siedziby Zamawiającego : Urząd Skarbowy w Sokółce, ul. Białostocka 487, 16-100 Sokółka. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ 4.Wykonawca I Zamawiający podczas wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do stosowania przepisów , wynikających z : a)ustawy z dnia 12 czerwca 2003 r. - Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2008, Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.); b)rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 9 stycznia 2004 r. w sprawie warunków wykonywania powszechnych usług pocztowych (Dz. U. Nr 5, poz. 34 z późn. zm.); c)rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 13 października 2003 r. w sprawie reklamacji powszechnej usługi pocztowej w zakresie rejestrowanej i przekazu pocztowego (Dz. U. Nr 183 , poz.1795 z późn. zm); d)międzynarodowych przepisów pocztowych: ratyfikowana umowa międzynarodowa ogłoszona dnia 8 listopada 2007 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 206 poz. 1494), Regulamin Poczty Listowej (Dz. U. Z 2007 r., Nr 108 poz. 744), Regulamin dotyczący paczek pocztowych (Dz. U. z 2007 r. Nr 108, poz. 745) w przypadku usług pocztowych w obrocie zagranicznym; e)rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 18 czerwca 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu karnym (Dz. U. z 2003 r., Nr 108, poz. 1022); f)rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 czerwca 1999 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w postępowaniu cywilnym (Dz. U. z 1999 r., Nr 62, poz. 697); 5.Ilość przesyłek i paczek jest szacunkowa i służy jedynie orientacyjnemu określeniu wielkości przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie gwarantuje w żaden sposób, że podane ilości zostaną zrealizowane w okresie trwania umowy i zastrzega sobie prawo do zmiany ilości przesyłek danego rodzaju w każdym czasie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Poczta Polska S.A. Biuro Klienta Biznesowego i Instytucjonalnego, Rejon Sprzedaży Białystok, ul. Warszawska 10, 15-001 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94490,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 94591,2
Oferta z najniższą ceną: 94591,2 / Oferta z najwyższą ceną: 94591,2
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa drobnego wyposażenia tworzonej poradni POZ na potrzeby NAD BIEBRZĄ Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Modernizacja infrastruktury społecznej w Powiecie Sokólskim część 3 zamówienia
- Dostawę, montaż i uruchomienie systemu kolejkowego, centrali telefonicznej, urządzenia wielofunkcyjnego oraz sprzętu komputerowego na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej.
- Przebudowa drogi gminnej Plebanowce - Nowowola (do granicy gminy Sokółka)
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Poznańskiego Centrum Świadczeń w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Koninie w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych 2024/2025
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Straży Miejskiej Miasta Poznania
więcej: Usługi pocztowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.