To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-13
Jastarnia: Wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających związanych z zadaniem Remont nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap I
Numer ogłoszenia: 509326 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 504460 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Jastarni, ul. Portowa 24, 84-140 Jastarnia, woj. pomorskie, tel. 58 675 19 99; 675 19 30, faks 58 6752176.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających związanych z zadaniem Remont nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap I.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających związanych z zadaniem Remont nawierzchni drogowej na plaży zatokowej w Juracie - etap I polegające na wykonaniu: - robót uzupełniających, w tym wykonania nawierzchni drogowej stanowiącej kontynuację zakresu wynikającego z umowy na roboty podstawowe o długości 20m od mola spacerowego w kierunku wschodnim oraz wykonanie 6 zatok pod ławki parkowe o wymiarach 3,0x1,5m; - robót dodatkowych - wykonanie ścianki oporowej zabezpieczającej przed osypywaniem piasku z wydmy obustronnie wzdłuż drogi łącznikowej do ul. Kasztanowej o długości 29m i wysokości ok. 0,5m nad poziom nawierzchni drogowej z palisady betonowej typu Nostalit o wymiarach 12x18x800cm w kolorze pomarańczowym na fundamencie betonowym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABRUKO Sp. z o. o., ul. Gdańska 78, 84-140 Władysławowo, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40842,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40842,04
Oferta z najniższą ceną: 40842,04 / Oferta z najwyższą ceną: 40842,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5, art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia stanowią roboty dodatkowe, nieobjęte zamówieniem podstawowym i nieprzekraczające łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia. Prace te są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, a ich wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. Z przyczyn technicznych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów. Ponadto wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego; Przedmiotem zamówienia są również roboty uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące remonty infrastruktury technicznej uszkodzonej podczas wystąpienia powodzi na terenie Gminy Nowa Ruda
- Roboty budowlane polegające na wykonywaniu napraw i remontów, modernizacji, przebudowy i budowy dróg oraz infrastruktury służącej drodze na terenie Gminy Kosakowo
- Modernizacja ul. Leśnej w Suchej Beskidzkiej
- Modernizacja drogi gminnej Kaleń Drugi- Kaleń Pierwszy
- "Budowa drogi powiatowej w m. Kaniów łączącej drogę powiatową nr 4441S ul. Nad Białką z drogą powiatową nr 4403S ul. Batalionów Chłopskich - etap I budowa mostu na rzece Biała wraz z dojazdami"
- Remont odcinka drogi gminnej nr 011069L w miejscowości Trzeszczany Drugie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.