Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 50945 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Łódź:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU W DZIEDZINACH OBRONNOŚCI I BEZPIECZEŃSTWA/O PODWYKONAWSTWIE
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Numer ogłoszenia o zamówieniu w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, którego podwykonawstwo dotyczy:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej, krajowy numer identyfikacyjny
158300000, ul.
Al. Politechniki
11,
90-924
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
042 6313614, 6313619, faks
426 313 614, e-mail
cmf@adm.p.lodz.pl.
Adres strony internetowej (URL): http://cmf.p.lodz.pl/
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
http://zp.p.lodz.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Sekretariat CMF przyjmuje oferty w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach: 800 - 1500 złożone bezpośrednio w Sekretariacie i lub przesłane drogą pocztową.
adres:
Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki Politechniki Łódzkiej al. Politechniki 11 pok. 507, 90 - 924 Łódź (budynek C3, Sekretariat, pokój 507).
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnodostępne:
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego lub nazwa przedmiotu umowy o podwykonawstwo:
Opracowanie scenariuszy e-zasobów dla grupy
zawodów budowlanych i drogowych i inżynieryjno instalacyjnych realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój
Numer referencyjny: 1/CMF/U/2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań): 1. Przedmiot zamówienia jest niepodzielny. Przedmiotem postępowania jest usługa wytworzenia i dostawa 97 scenariuszy do e-zasobów przeznaczonych dla 97 modułów (modułem nazywamy nazwy kwalifikacji oraz niepowtarzających się części kwalifikacji) dla IV obszaru zawodowego -budowlanego z zakresu nauczania języka angielskiego zawodowego. (Wykaz zawodów i modułów zawarty jest w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 lutego 2012 roku Dz. U. z 2012 r. poz. 184 oraz dla niepowtarzających się części kwalifikacji podany jest w Załączniku nr 6). Zadanie 1 "Opracowanie scenariuszy do e-zasobów z zakresu języka angielskiego zawodowego dla grupy zawodów budowlanych" obejmuje swym zakresem przygotowanie scenariuszy dla 8 -e-zasobów dla grupy zawodów budowlanych (co stanowi 49 scenariuszy dla 49 modułów dla których e-zasoby będą wykonane w wersji językowej polskiej i językowej angielskiej). Zadania 2 "Opracowanie scenariuszy do e-zasobów z zakresu języka angielskiego zawodowego dla grupy zawodów drogowych i inżynieryjno-instalacyjnych" obejmuje swym zakresem przygotowanie scenariuszy do 7 e-zasobów dla grupy zawodów drogowych i drogowych i inżynieryjno instalacyjnych(co stanowi 48 scenariuszy dla 48 modułów dla których e-zasoby będą wykonane w wersji językowej polskiej i językowej angielskiej). Scenariusze mają być wykonane w języku polskim z elementami języka angielskiego (np. w postaci słownika użytych zwrotów specjalistycznych). Scenariusz modułu powinien zawierać szczegółowy opis zawartości danego modułu. Opis zawierać powinien zarówno zagadnienia merytoryczne jak również konstrukcję i zawartość modułu, tj. opis sytuacji zawodowych z tematyką, liczbą i rodzajem wszystkich planowanych elementów, scenopisem wszystkich filmów oraz innych elementów modułu. Dialogi i teksty należy przedstawić w wersji polskiej (z elementami języka angielskiego, tam gdzie jest to niezbędne). Przewiduje się dwukrotną procedurę modyfikacji uzyskanych scenariuszy w wyniku przeprowadzonego dodatkowego przeglądu w zakresie zgodności produktu z przepisami prawa oświatowego oraz metodyką nauczania języka obcego zawodowego. Poziom kwalifikacji językowych ukierunkowanych zawodowo A2-B1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposobu jego wykonania zawiera "Specyfikacja techniczna" stanowiąca załącznik nr 3 do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi spełniać w zakresie wymagań merytorycznych wymogi podane w załączniku nr 5 "Regulamin konkursu" (w zakresie: Punktu 3.2 strona 10; Punktu 5.2. od strony 22 do strony 43 oraz Punktu 6.3.2 i 6.3.3 od strony 58 do strony 66).Scenariusz musi uwzględniać warunek, że opracowane na jego podstawie wszystkie materiały multimedialne (e-zasoby) zostaną wykonane zgodnie ze standardami dla dostępności treści internetowych i wymiany informacji (WCAG 2.0)) i powinny spełniać zasadę równości szans i niedyskryminacji. 2. Przedmiot postępowania, to jest 97 scenariuszy modułu musi być wykonany przez osoby uprawnione, tj posiadającą odpowiednie wyksztalcenie zawodowe i/lub doświadczenie w nauczaniu zawodu dla którego będzie przeznaczony scenariusz modułu, potwierdzone odpowiednim dokumentem (Załącznik 9 lub Załącznik 10) zgodnie z wymaganiami SIWZ w punkcie VIII.1.3. Jedna osoba nie może być wykonawcą więcej niż 10 modułów. 3. Scenariusz każdego z modułów powinien być kompletny, wolny od wszelkich wad prawnych nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 4. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie normy stawiane takim utworom przez obowiązujące prawo na terytorium Polski i Unii Europejskiej. 5. Przedmiot zamówienia powinien być wyposażony we wszystkie niezbędne elementy oprogramowania niezbędne do uruchomienia i pracy u Zamawiającego na typowej platformie Windows do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupiony, bez konieczności zakupu dodatkowego oprogramowania przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia w części dostarczanej w formie elektronicznej powinien spełniać standard dostępności WCAG (czyli pliki powinny być w formie edytowalnej lub wektorowej np. z rozszerzeniem .doc, .docx lub .pdf) 6. Przedmiot postępowania obejmuje także: a) dostawę przedmiotu zamówienia do Centrum Nauczania Matematyki i Fizyki znajdującego się przy ulicy al. Politechniki 11 pokój 507. Dostarczony przedmiot zamówienia powinien być w przypadku scenariusza zapisany na kartach formatu A4 oraz w wersji elektronicznej edytowalnej na nośniku optycznym (DVD) i odpowiednio oznakowany b) instalację i uruchomienie przedmiotu zamówienia w siedzibie Zamawiającego, lub na terenie Politechniki Łódzkiej we wskazanym miejscu , c) przeprowadzenie szkolenia w zakresie prawidłowej obsługi oprogramowania dla użytkowników, d) świadczenie polegające na dokonaniu odpowiednich poprawek w zakresie scenariusza w okresie 120 dni od przekazania przedmiotu zamówienia do dyspozycji Zamawiającego oraz wykonanie stosownych poprawek w zakresie materiałów multimedialnych do 31 lipca 2018 roku. W przypadku konieczności dokonywania poprawek zarówno scenariusza jak i materiału multimedialnego wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia od dnia jego wydania Wykonawcy do dnia jego odebrania przez Zamawiającego ponosi Wykonawca. 7. Warunkiem koniecznym dla dokonania odbioru zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie przez wykonawcę umowy przenoszącej autorskie prawa majątkowe łącznie z wyłącznym prawem do udzielania zezwoleń na wykonywanie zależnego prawa autorskiego, na polach eksploatacji określonych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2016 r., poz. 666, z późn. zm.), do ww. utworu na Politechnikę Łódzką i Ministerstwo Edukacji Narodowej, z jednoczesnym udzieleniem licencji na rzecz Politechniki Łódzkiej i Ministerstwa Edukacji Narodowej na korzystanie z ww. utworów z możliwością publikowania na zasadzie licencji Creative Commons.
Krótki opis przedmiotu umowy o podwykonawstwo (podstawowe cechy, wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
II.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunki na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.6) Główny kod CPV:
92312200-3
Dodatkowe kody CPV:92312213-7, 92111100-3
II.7) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia:
Wartość bez VAT:
Waluta:
II.8) Dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.9) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
II.10) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Okres w miesiącach: 10
Okres w dniach: 305
W przypadku zawierania umowy ramowej na okres dłuższy niż 7 lat należy podać uzasadnienie dla konieczności zawarcia na taki okres umowy ze względu na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) UDZIAŁ W POSTĘPOWANIU
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania w innych państwach niż jedno z państw członkowskich Unii Europejskiej, Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub państw, z którymi Unia Europejska lub Rzeczpospolita Polska zawarła umowę międzynarodową dotyczącą tych zamówień nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące ochrony informacji niejawnych związane z realizacją zamówienia: nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące bezpieczeństwa dostaw związane z realizacja zamówienia:: nie
Przewiduje się następujące wymagania dotyczące podwykonawstwa związane z realizacją zamówienia: nie
III.2) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.2.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
1.2. dodatkowo nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
a) art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. z udziału
w postępowaniu zostanie wykluczony Wykonawca, w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. poz. 978, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy
z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, z późn. zm.),
b) art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. z udziału
z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wskazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
2. Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że nie podlega wykluczeniu z postępowania.
3. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione.
4. Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania
o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawca może w celu potwierdzenie spełnienie warunku udziału
w postępowaniu, o którym mowa w punkcie 1.3. SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, polegać na zdolnościach technicznych
lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących
go z nim stosunków prawnych.
5.1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
5.2. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać w szczególności:
- podmiot udostępniający zasoby (podmiot trzeci),
- podmiot przyjmujący zasoby (Wykonawca),
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu trzeciego,
- sposób wykorzystania zasobów podmiotu trzeciego, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
- zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, czego konkretnie dotyczy zobowiązanie,
- zakres i okres udziału podmiotu trzeciego przy wykonywaniu zamówienia.
Zobowiązanie składane jest w oryginale. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.3. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe innego podmiotu nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca
w terminie określonym przez Zamawiającego:
5.3.1. Zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami,
5.3.2. Zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe w zakresie opisanym w Ogłoszeniu
i SIWZ.
Informacje dodatkowe:
III.2.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe:
III.2.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
a). wykaże, że dysponuje doświadczeniem odpowiedniej ilości osób fizycznych (zwanych dalej Podwykonawcami, lub pracownikami), którzy udostępnili mu prawidłowo wypełniony formularz potwierdzający kwalifikacje zawodowe do wykonania scenariusza lub scenariuszy zgodny z Załącznikiem 9 lub Załącznikiem 10 potwierdzającym doświadczenie zawodowe w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla odpowiedniego obszaru przedmiotów zawodowych będącego przedmiotem scenariusza, w okresie ostatnich 5 lat (to jest w okresie 1830 dni). Udokumentowaniem takiego doświadczenia jest oryginał wypełnionego wspomnianego powyżej formularza.
b). dostarczy wraz z ofertą przetargową 6 (sześć) scenariuszy do e-zasobu złożonego z sześciu różnych modułów (zgodnych z opisem w Załączniku nr.6) zawartych w branży (nr 34) prace wykończeniowe) spełniających wymogi opisane w "Specyfikacja techniczna" stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ oraz w zakresie wymagań merytorycznych wymogi podane w Załączniku nr 5 "Regulamin konkursu" (w zakresie: Punktu 3.2 strona 10; Punktu 5.2. od strony 22 do strony 43);
wykonane co najmniej przez czterech różnych Podwykonawców lub pracowników Wykonawcy spełniających warunek podany w literze a) tego punktu.
(Scenariusze te będą podlegać w trakcie wykonywania zamówienia takim samym procedurom oceny i konieczności dokonywania poprawek i procedurom odbioru jak pozostałe 91 scenariuszy objęte przedmiotem zamówienia. Procedura ta będzie zgodna z procedurą wskazaną w załączniku nr 5 strona 37 i 38 punkt 6 i punkt 8).
Zamawiający wymaga podania imion i nazwisk pracowników wykonawcy, osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Wykonawca oświadcza, że posiada że wypełnione formularze (Załącznik nr 9 i/lub Załącznik nr 10 do SIWZ) osób wykonujących scenariusze do modułów określające ich doświadczenie zawodowe w nauczaniu przedmiotów zawodowych dla odpowiedniego obszaru przedmiotów zawodowych. Udokumentowaniem takiego doświadczenia jest oryginał zaświadczenia odpowiedniej placówki oświatowej o świadczeniu pracy w charakterze nauczyciela zawodu w okresie ostatnich 5 lat, lub oryginał zaświadczenia o wiedzy i umiejętnościach wystawionego dla pracownika dydaktycznego lub doktoranta wyższej uczelni technicznej.
III.3) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.3.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 131e ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 131e ust. 1b pkt 1-3 ustawy Pzp:
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia (należy wypełnić w przypadku zaznaczenia odpowiedzi "tak"):
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określone w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3.3) Zamawiający przewiduje możliwość odstąpienia od obowiązku wykluczenia z postępowania wykonawców:
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP
III.5.1) Wykaz dokumentów i oświadczeń:
I. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY WRAZ Z OFERTĄ: 1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 - 22 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowania jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1.1. Aktualne na dzień składania ofert "Oświadczenie o nie podleganiu przez Wykonawcę wykluczeniu z postępowania oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu" w zakresie opisanym w Ogłoszeniu i SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Informacje zawarte w Oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wobec Wykonawcy nie zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 oraz ust. 5 pkt. 1 i 8 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunku udziału w postępowaniu w zakresie opisanym w Ogłoszeniu i SIWZ. 3. Potwierdzeniem spełnienia warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale VIII pkt. 1.3 SIWZ są informacje przekazane przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podmioty, na których zdolnościach polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych zamieszczone w odpowiedniej sekcji w/w Oświadczenia. 4. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację w odpowiedniej sekcji w/w Oświadczenia.5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz w zakresie w jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. II. WYKAZ OŚWIADCZEŃ JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY ZAMAWIAJĄCEMU PO ZAMIESZCZENIU NA STRONIE INTERNETOWEJ INFORMACJI, O KTÓREJ MOWA W ART. 86 UST. 5 UPZP 1. Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej przez Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 11). 2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Wzór ww. oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie Zamawiającego wraz z informacją o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - Informacją z otwarcia ofert. 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. III. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MA DOSTARCZYĆ WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA NAJWYŻEJ 1. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne dokumenty złożone przez Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona będą budzić wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, który wystawił dokumenty o którym mowa w rozdziale VIII pkt. 1.3 SIWZ: potwierdzające kwalifikacje Podwykonawców lub wskazanych pracowników Wykonawcy o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 2. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie opisanym w Ogłoszeniu i SIWZ, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). W przypadku wskazania przez Wykonawcę: 2.1. dostępności w/w oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający wskazane oświadczenia lub dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie opisanym w Ogłoszeniu i SIWZ pobierze samodzielnie z tych baz danych. 2.2. oświadczeń lub dokumentów potwierdzającą spełnienie warunków udziału oraz braku podstaw do wykluczenia w zakresie opisanym w Ogłoszeniu i SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego wówczas Zamawiający skorzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są aktualne.
III.5.2) W zakresie wykazania spełniania przez podwykonawcę, o którym mowa w art. 131n ust. 2 ustawy Pzp, wymagań dotyczących realizacji części zamówienia należy przedłożyć:
III.5.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca lub podwykonawca, o którym mowa w art. 131n ustawy Pzp, ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy przedłożyć:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.6.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.6.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
6 scenariuszy dotyczących branży nr 34 prace wykończeniowe spełniających formalne warunki odbioru musi być przedstawione w ofercie Wykonawcy
III.9) Ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla zakładów pracy chronionej oraz wykonawców, których działalność lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, u których % (nie mniej niż 30%) pracowników stanowią osoby o których mowa w art. 22 ust. 2a ustawy Pzp:
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium:
Wadium wynosi 1% wartości przedmiotu umowy (wartości brutto).
Dowód wpłaty wadium na rachunek:
91 1020 3352 0000 1502 0231 9606
PKO BP SA
Piłsudskiego 153
92-332 Łódź
SWIFT: BPKOPLPW
powinien być dostarczony wraz z ofertą. Wadium wpłacone przez Wykonawcę, któremu udzielono zamówienia staje się zabezpieczeniem umowy. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników postępowania zostaje im zwrócone w ciągu 14 dni od dnia zakończenia postępowania.
IV.1.3) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni odpowiednio do składania ofert, do składania ofert wstępnych lub do udziału w dialogu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny)
Liczba wykonawców
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu:
IV.1.4 Przewidziane jest prowadzenie postępowania w następujących po sobie etapach
(dotyczy negocjacji z ogłoszeniem oraz dialogu konkurencyjnego)
nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu (kryteria kwalifikacji do kolejnych etapów):
IV.1.5 Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek odrzucenia ofert, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 89 ust. 1 ustawy Pzp
nie
Określenie przesłanek odrzucenia ofert:
IV.1.6 Przewidziane jest unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia
Przewidziane jest stosowanie dodatkowych przesłanek unieważnienia postępowania, innych niż przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 i 1a ustawy Pzp
Określenie przesłanek unieważnienia postępowania:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 10% |
a) Parametry organizacyjno-techniczne oferty (P) | 90% |
IV.2.2) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.3) NEGOCJACJE Z OGŁOSZENIEM I DIALOG KONKURENCYJNY
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji:
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji:
Informacje dodatkowe:
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Czy przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia dialogu:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań :
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) PODWYKONAWSTWO
Przewidziane jest zobowiązanie wykonawcy do zawarcia umowy o podwykonawstwo
Przedział wartości obejmujących minimalny i maksymalny procent wartości umowy w sprawie zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa, który ma być przedmiotem umowy o podwykonawstwo
IV.7) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.7.1) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
31/03/2017 godzina: 12.00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.7.2) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.7.3) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli i uczniów" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DLA BIBLIOTEKI POLITECHNIKI ŁÓDZKIEJ - serwery i macierz
- 184/TP/ZP/D/2024 - Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Dostawa aparatu do izolacji DNA
- Świadczenie usług w zakresie rezerwacji, wystawiania, sprzedaży i dostarczania biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych oraz rezerwacji i sprzedaży usług noclegowych w 2025 r.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.