eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa tonerów do kserokopiarek



Ogłoszenie z dnia 2012-12-13

Lublin: Dostawa tonerów do kserokopiarek
Numer ogłoszenia: 509564 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Lublinie, ul. Obrońców Pokoju 1, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 45 23 354, faks 81 45 23 454.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tonerów do kserokopiarek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 20 sztuk (wraz z rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego) tonerów do kserokopiarki Develop Ineo 363, zwanych także materiałami eksploatacyjnymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia pod nazwą: Wykaz asortymentowo-ilościowy materiałów eksploatacyjnych do kserokopiarek stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (nr 1 do umowy)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.19.21.12 - Głowice barwiące do maszyn drukujących .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Plus Lucyna i Adam Koptyra Spółka jawna, ul. Handlowa 4b, 37-450 Stalowa Wola, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3564,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3193,08

  • Oferta z najniższą ceną: 3193,08 / Oferta z najwyższą ceną: 4329,60

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia na dostawę tonerów do kserokopiarek należy udzielić w trybie zapytania o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia na zakup tonerów do kserokopiarek typu Develop Ineo 363 w trybie zapytania o cenę, ponieważ przedmiotem zamówienia: 1) są towary powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych; 2) jest to dostawa, czyli nabywanie rzeczy na podstawie umowy sprzedaży; a wartość zamówienia wynosi 3.564,55 zł i jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 pzp, tj. 522.548 zł netto. Zgodnie z definicją słownikową, do której należy się odnieść, mając na uwadze wykładnię gramatyczną, termin powszechny należy rozumieć jako dotyczący wszystkich, wszystkiego, publiczny, a także ogólnie znany, codzienny, częsty. Termin dostępny definiowany jest jako nietrudny do zdobycia, łatwy do osiągnięcia, osiągalny. Natomiast zgodnie z przedmiotowym stanowiskiem przez powszechną dostępność dostaw lub usług należy rozumieć oferowanie dóbr o pożądanej charakterystyce przez liczne podmioty rynku, co umożliwia łatwy dostęp do tych dóbr praktycznie nieograniczonej grupie konsumentów, co z kolei łączy się wprost z powszechną konsumpcją tych dóbr. Jak już wyżej wskazano, rzeczy powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działającej w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Natomiast przyjęcie, że określone dobra są standardowe, oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą, jedyną różnicą będą zaoferowane ceny. Przedmiotem zamówienia w postępowaniach prowadzonych w trybie zapytania o cenę mogą być środki czystości, przybory higieniczne, materiały papiernicze, artykuły spożywcze, prasa, materiały biurowe.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.