Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-05
Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych
i wentylacyjnych na okres 12 miesięcy w budynkach znajdujących się na terenie Instytutu Lotnictwa, zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki
Numer ogłoszenia: 50968 - 2009; data zamieszczenia: 05.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Lotnictwa , al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8460011, faks 022 8466567.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ilot.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest serwis i konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych na okres 12 miesięcy w budynkach znajdujących się na terenie Instytutu Lotnictwa, zgodnie z wykazem stanowiącym załączniki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Konserwację urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych wg załączników nr 4 i 5. 2. Zakres prac konserwacyjnych zgodnie z Dokumentacją Techniczno-Ruchową (DTR). 3. Materiały eksploatacyjne zakupuje Wykonawca (filtry, paski itp.). 4. Filtry i parowniki jednostek wewnętrznych klimatyzatorów oraz filtry w centralach wentylacyjnych muszą być każdorazowo dezynfekowane środkami dopuszczonymi do stosowania w systemach wentylacji i klimatyzacji w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi. 5. Prowadzenie dokumentacji przeglądów poszczególnych urządzeń. 6. Częstotliwość przeglądów konserwacyjnych urządzeń klimatyzacyjnych: - w serwerowni - raz na dwa miesiące, - w budynku D1 - raz na kwartał, - pozostałe - pierwszy przegląd - marzec, - drugi przegląd - czerwiec, - trzeci przegląd - sierpień, - czwarty przegląd (rooftopy) - listopad. 7. Częstotliwość przeglądów konserwacyjnych central wentylacyjnych - raz na kwartał. 8. Usuwanie awarii wg poniższych wymagań: - przyjazd po otrzymaniu informacji o awarii - do 24 godzin, w godzinach pracy Instytutu Lotnictwa 700÷1600 (nie dotyczy serwerowni oraz UPS), - usuwanie awarii w serwerowniach i pomieszczeniach UPS do 24 godzin, - usuwanie awarii będzie się odbywać na podstawie oddzielnego zlecenia, którego zakres i cena musi być każdorazowo ustalona z Wykonawcą, - Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru innej firmy do usunięcia awarii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 i niewykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający wymagania zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca musi posiadać odpowiednie uprawnienia wynikające z Ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.) o substancjach zubożających warstwę ozonową. Osoby odpowiedzialne za wykonanie przedmiotu zamówienia muszą posiadać uprawnienia kwalifikacyjne związane z eksploatacją urządzeń (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 16 marca 1998 r.) oraz aktualne uprawnienia SEP z serii E do 1 kV do konserwacji ze znajomością aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń regulacji automatycznej, regulacji sterowania i zabezpieczeń. Dodatkowo osoby te muszą wykazać się niekaralnością. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzech prac, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz udowodnić, że prace zostały wykonane z należytą starannością. Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej potwierdzonej protokołem przed złożeniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz cenowy (zał. nr 1) oraz wypełnione i podpisane zestawienie zgodnie z zał. nr 4 i nr 5. 2. Aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Upoważnienie dla osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy w toczącym się postępowaniu, o ile nie wynika to z załączonych dokumentów (odpis z KRS lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). 4. Wypełnione oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 2). 5. Świadectwo Kwalifikacji w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane oraz obrót tymi substancjami zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 121, poz. 1263 z późn. zm.) o substancjach zubażających warstwę ozonową. 6. Wykaz osób, które będą wykonywały prace związane z konserwacją wentylacji i klimatyzacji, z aktualnymi uprawnieniami SEP z serii E do 1 kV do konserwacji ze znajomością aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń regulacji automatycznej, regulacji sterowania i zabezpieczeń oraz uprawnienia kwalifikacyjne związane z eksploatacją urządzeń (Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dn. 16 marca 1998r.). 7. Zaświadczenie o niekaralności dla osób wykonujących konserwację urządzeń. 8. Wykaz wykonanych z okresu ostatnich trzech lat przynajmniej trzech prac, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane z należytą starannością np. listy referencyjne. 9. Podpisany protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej. Powyższe dokumenty i oświadczenia muszą być w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentacji..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ilot.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114,
02-256 Warszawa, w pokoju 32, bud. B (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2009 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Instytut Lotnictwa, Al. Krakowska 110/114, 02-256 Warszawa, w pokój 32, bud. B (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi konserwacji i napraw awaryjnych sprzętu gastronomicznego, chłodniczego, grzejnego, myjącego, polowego
- Wykonywanie robót konserwacyjnych oraz całodobowa obsługa nieruchomości stanowiących zasób Gminy Miasto Kołobrzeg zarządzanych przez Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o
- Usługi naprawcze/usuwanie uszkodzeń/awarii w bud. i nieruch. w zasobie SP, w gospod. ZMSP zlokalizowanych na terenie Os. Akademickiego Przyjaźń w W-wie, w zakresie branży ogólnobudowlanej w roku 2025.
- Konserwacja i naprawa sprzętu gastronomicznego, chłodniczego i sprzętu AGD
- Obsługa techniczna w 2025 roku dla nieruchomości Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.