Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-01
Og³oszenie nr 509702-N-2019 z dnia 2019-02-01 r.
Gmina Warta: Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szkolnego w Cielcach - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cielcach
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa £ódzkiego na lata 2014-2020
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Warta, krajowy numer identyfikacyjny
73093454200000, ul.
Rynek im. W³. St. Reymonta
1
,
98-290
Warta, woj.
³ódzkie, pañstwo
Polska, tel.
43 828 70 00, , e-mail
promocja@gimwarta.pl, , faks
43 828 71 14.
Adres strony internetowej (URL): http://warta.bip.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
http://warta.bip.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://warta.bip.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urz±d Miejski w Warcie Rynek im. W³. St. Reymonta 1, 98-290 Warta
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szkolnego w Cielcach - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cielcach
Numer referencyjny:
Zp.271.4.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 3.1 Przedmiot zamówienia: Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szkolnego w Cielcach - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cielcach 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: 3.2.1 Termomodernizacjê budynku Szko³y Podstawowej w Cielcach, w której zakres wchodzi: 3.2.1.1 Wymianê stolarki okiennej i drzwiowej; 3.2.1.2 Docieplenie ¶cian zewnêtrznych - elewacja; 3.2.1.3 Docieplenie ¶cian wewnêtrznych pomieszczeñ ogrzewanych na poddaszu; 3.2.1.4 Ocieplenie stropu pomieszczeñ ogrzewanych na poddaszu; 3.2.1.5 Ocieplenie stropu nad piêtrem we³n± mineraln± w ruszcie drewnianym z p³yt OSB. 3.2.2 Instalacja pomp ciep³a, w jej zakres wchodzi: 3.2.2.1 Roboty demonta¿owe i przygotowawcze; 3.2.2.2 Wykonanie pomp ciep³a. 3.2.3 Wykonanie wewnêtrznej instalacji C.O. w którego zakres wchodzi: 3.2.3.1 Roboty demonta¿owe i przygotowawcze; 3.2.3.2 Monta¿ instalacji C.O. 3.2.4 Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku Szko³y Podstawowej w Cielcach, w której zakres wchodzi: 3.2.4.1 Instalacja ogniw fotowoltaicznych: instalacja fotowoltaiczna, instalacja uziemiaj±ca; 3.2.4.2 Instalacje elektryczne: Monta¿ kabli i przewodów, monta¿ tablic i rozdzielni, instalacja gniazd wtykowych, instalacja strukturalna-audiowizualna, prace kontrolno-pomiarowe, prace ogólnobudowlane; 3.2.4.3 Instalacja o¶wietleniowa: demonta¿ instalacji elektrycznej, monta¿ instalacji o¶wietleniowej, prace ogólnobudowlane; 3.2.4.4 Instalacja zasilania pomp ciep³a; 3.2.4.5 Instalacja odgromowa, instalacja CCTV. 3.3 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia (Dokumentacja techniczna, Kosztorys, STWiORB) zawiera za³±cznik nr 10 do SIWZ - Termomodernizacja Budynku SP w Cielcach, za³±cznik nr 11 do SIWZ - Instalacja pompy ciep³a, wewnêtrzna instalacja C.O., za³±cznik nr 12 do SIWZ - Fotowoltaika, instalacje elektryczne.
II.5) G³ówny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45300000-0 |
45310000-3 |
45311100-1 |
45317300-5 |
45320000-6 |
45321000-3 |
45421130-4 |
45331100-7 |
45261215-4 |
42511110-5 |
09331200-0 |
09332000-5 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-10-31
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2019-10-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie ustanawia szczegó³owego warunku w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wykonawca winien byæ ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1.400.000,00 PLN;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli:
5.1.2.3.1 Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ co najmniej 1 roboty budowlan± (zadanie) polegaj±ce na Termomodernizacji obiektów kubaturowych o¶wiaty wraz z instalacj± CO, fotowoltaik± i pompami ciep³a powietrze-woda o warto¶ci min. 1.400.000,00 z³. brutto, na potwierdzenie tego przedstawi dokument po-twierdzaj±cy, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone.
5.1.2.3.2 Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia publicznego:
5.1.2.3.2.1 Jedn± osobê na stanowisko Kierownika Budowy, posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyj-no-budowlanej.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
7.2.2 W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postêpowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 ustawy Pzp nale¿y na wezwanie zamawiaj±cego, pod rygorem wykluczenia z postêpowania, z³o¿yæ w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie - nie krótszym ni¿ 5 dni - nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty: 7.2.2.1 za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 7.2.2.2 za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 7.2.2.3 odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
7.3.1 Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona do z³o¿enia w wyznaczonym terminie - nie krótszym ni¿ 5 dni - aktualnych na dzieñ z³o¿enia o¶wiadczeñ lub dokumentów:
7.3.1.1 Dotycz±cych sytuacji ekonomicznej i finansowej:
7.3.1.1.1 dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie wprowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± minimum 1.400.000,00 PLN.
7.3.1.2 Dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
7.3.1.2.1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postepowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budow-lan± (zadanie) polegaj±ce na Termomodernizacji obiektów kubaturowych o¶wiaty wraz z instalacj± CO, fotowoltaik± i pompami ciep³a powietrze-woda o warto¶ci min. 1.400.000,00 z³. brutto i na potwierdzenie tego przedstawi dokument potwierdzaj±cy, ¿e roboty te zosta³y wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczone, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór dokumentu stanowi z³±cznik nr 5 do niniejszej SIWZ
7.3.1.2.2 wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci:
7.3.1.2.2.1 Jedn± osobê na stanowisko Kierownika Budowy, po-siadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór dokumentu stanowi z³±cznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
7.4 Inne dokumenty sk³adane wraz z ofert± 7.4.1 Formularz oferty stanowi±cy za³±cznik nr 1 do SIWZ; 7.4.2 Kosztorys ofertowy; 7.4.3 Je¿eli upowa¿nienie do podpisania i z³o¿enia oferty nie wynika ze z³o¿onych dokumentów, do oferty do³±czyæ nale¿y stosowne pe³nomocnictwo w formie orygina³u lub kserokopii po¶wiadczonej notarialnie lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê (-y) udzielaj±c± (-e) pe³nomocnictwa; 7.4.4 Pe³nomocnictwo ustanawiaj±cego Pe³nomocnika - gdy ofertê sk³adaj± wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego - w formie orygina³u albo kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza, ustanawiaj±ce pe³nomocnika do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna wskazywaæ rodzaj uprawnieñ, do których upowa¿niony jest Pe³nomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodno¶æ z orygina³em kopii dokumentów, sk³adanie o¶wiadczeñ woli i wiedzy itp.; 7.4.5 Zobowi±zanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - je¿eli wykonawca dla wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu powo³uje siê na zasoby innych podmiotów; 7.4.6 Wykaz czê¶ci zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom. (Za³±cznik nr 7 do SIWZ) wraz z ofert±. 7.4.7 O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Za³±cznik nr 8 do SIWZ) 7.4.8 W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej nale¿y do³±czyæ orygina³ dokumentu potwierdzaj±cego wniesienie wadium, za¶ w przypadku wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zalecane jest do³±czenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu. 7.5 Dokumenty podmiotów zagranicznych 7.5.1 Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada dokument potwierdzaj±cy, ¿e: 7.5.1.1 nie zalega z op³acaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu, 7.5.1.2 nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci 7.5.2 Dokument, o którym mowa w pkt 7.5.1.2, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu a dokumenty, o których mowa w 7.5.1.1, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem tego terminu. 7.5.3 Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.1, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 7.5.2 stosuje siê odpowiednio. 7.5.4 W przypadku w±tpliwo¶ci co do tre¶ci dokumentu z³o¿onego przez wykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê do w³a¶ciwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbêdnych informacji dotycz±cych tego dokumentu. 7.2.1 Ka¿dy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przeka¿± Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. - Wzór o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi za³±cznik nr 4 do niniejszej SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
9.1 Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawców sk³adaj±cych oferty wniesienia wadium w wysoko¶ci, 30.000,00 z³ (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy 00/100 z³.) w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy PZP tj.:
9.1.1 pieni±dzu;
9.1.2 porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e porêczenie kasy jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym;
9.1.3 gwarancjach bankowych;
9.1.4 gwarancjach ubezpieczeniowych;
9.1.5 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zmianami).
9.2 Oferta, która nie bêdzie zabezpieczona form± wadium wskazan± w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, zostanie przez Zamawiaj±cego odrzucona.
9.3 Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej przed terminem sk³adania ofert
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony zastrzegaj± mo¿liwo¶æ dokonania uzasadnionych zmian postanowieñ zawartej umowy. Wszelkie zmiany postanowieñ zawartej umowy pod rygorem niewa¿no¶ci mog± nast±piæ za zgod± obu stron, wyra¿on± na pi¶mie. 2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia ni¿ej wymienionych okoliczno¶ci niezale¿nych od stron umowy: 2.1 wykopalisk uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót, 2.2 szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, które nie by³y mo¿liwe do przewidzenia, 2.3 dzia³ania si³y wy¿szej maj±cej wp³yw na termin wykonania zamówienia, (np. dzia³anie si³ przyrody - huragan, powód¼, po¿ar; stan wojenny, stan wyj±tkowy itp.), 2.4 konieczno¶ci wykonania robót nieprzewidzianych i nieuwzglêdnionych w dokumentacji projektowej, 2.5 zmiana przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ umowy w przypadkach okre¶lonych w art. 144 Pzp. 4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany wynagrodzenia umownego: 4.1 w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. 5. Ka¿da ze stron mo¿e wyst±piæ z propozycj± zmian postanowieñ niniejszej umowy. Propozycja musi wskazywaæ na okoliczno¶ci uzasadniaj±ce wprowadzenie zmian.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-02-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
20. Informacje dotycz±ce ochrony danych osobowych wykonawców 20.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informujê, ¿e: 20.1.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Warty, Rynek im. W³. St. Reymonta 1, 98-290 Warta; 20.1.2 inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Warta jest Pani/Pani , Krzysztof Kona kontakt: gci@gimwarta.pl , 43 8287119; 20.1.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Poprawa efektywno¶ci energetycznej budynku szkolnego w Cielcach - Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Cielcach, nr Zp.271.4.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 20.1.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2018r. poz. 1986 ze zmianami), dalej "ustawa Pzp"; 20.1.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 20.1.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 20.1.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 20.1.8 posiada Pani/Pan: 20.1.8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; 20.1.8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **; 20.1.8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; 20.1.8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 20.1.9 nie przys³uguje Pani/Panu: 20.1.9.1 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; 20.1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; 20.1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA MOSTKÓW W ZDROJOWEJ CZʦCI MIASTA
- MODERNIZACJA BUDYNKU SZKO£Y PODSTAWOWEJ W ¦WINICACH WARCKICH FILIA PIASKI WRAZ Z INFRASTRUKTUR¡ TECHNICZN¡
- Centrum aktywno¶ci i wypoczynku w Gminie Nawojowa
- Modernizacja infrastruktury gospodarki odpadami na terenie gminy Wa¶niów
- Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
- Przebudowa i remont czê¶ci budynku Medyczno-Spo³ecznego Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Przemy¶lu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.