Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-10
Wyszków: Ochrona fizyczna obiektów i mienia WOSiR wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz doraźnym konwojowaniem wartości pienieżnych
Numer ogłoszenia: 509762 - 2013; data zamieszczenia: 10.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyszkowski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul.T. Kościuszki 54, 07-200 Wyszków, woj. mazowieckie, tel. 029 74 242 69, faks 029 74 242 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów i mienia WOSiR wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz doraźnym konwojowaniem wartości pienieżnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektów i mienia zarządzanych przez Wyszkowski Ośrodek Sportu i Rekreacji wraz z objęciem ich systemem całodobowego monitoringu oraz konwojowanie wartości pieniężnych Zamawiającego - w okresach odpowiednio jak niżej dla poszczególnych obiektów: Ochrona fizyczna będzie prowadzona zgodnie z następującymi szczegółowymi założeniami przez pracowników ochrony 2. Monitorowanie bezpieczeństwa na obiektach wymienionych powyżej przy wykorzystaniu zmotoryzowanych patroli nie rzadziej niż 4 razy na dobę i w chwilach zagrożenia po wezwaniu. Patrol interwencyjny Wykonawcy jest zobowiązany do pojawienia się na miejscu zdarzenia najpóźniej w 6 minut od powiadomienia o zagrożeniu. 3. Konwojowanie wartości pieniężnych Zamawiającego odbywać się będzie według potrzeb i w terminach ustalanych w trybie roboczym - tj. codziennie w dni powszednie. W szczególnych przypadkach Zamawiający odstąpi od konwojowania wartości pieniężnych o czym powiadomi Wykonawcę telefonicznie na co najmniej 3 godz. przed wyznaczoną godziną do konwojowania. Konwojowanie wartości pieniężnych odbywać się będzie z trzech obiektów. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości chronionych obiektów, w przypadku sprzedaży obiektu, dot. obiektu i minia na stadionie WOSIR przy ul. Kościuszki 54. 5. Do zadań pracowników ochrony bezpośrednio realizujących przedmiot zamówienia będą należały w szczególności następujące obowiązki: a) ochrona fizyczna obiektów określonych w wyżej wymienionych terminach poprzez zapewnienie bezpieczeństwa i porządku na terenie chronionego obiektu oraz w jego bezpośrednich okolicach (parking, alejki dojazdowe, itp.), b) wzywanie i wspomaganie - w razie potrzeby - patrolu interwencyjnego lub odpowiednich służb (np. policji, pogotowia ratunkowego, straży pożarnej, itp.), c) udzielanie podstawowych informacji osobom korzystającym z chronionego obiektu, d) przeciwdziałanie wynoszeniu i wywożeniu składników majątkowych przez osoby nieuprawnione oraz dewastacji składników majątkowych znajdujących się w chronionym obiekcie i w jego bezpośredniej okolicy, e) zapobieganiu przebywaniu na chronionych obiektach osób będących pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających, f) przeciwdziałanie wszelkim próbom zakłócania porządku i próbom kradzieży na terenie objętym ochroną oraz zatrzymywanie osób dopuszczających się takich działań, g) nadzorowanie i obsługa urządzeń alarmowych funkcjonujących w chronionym obiekcie, h) każdorazowe sprawdzanie przed i po zakończeniu dyżuru stanu zabezpieczenia pomieszczeń i dokonywanie stosownych wpisów do książki dyżurów, i) prowadzenie książki dyżurów z obowiązkiem dokonywania w niej wpisów dokumentujących przebieg dyżuru ze szczególnym uwzględnieniem zdarzeń zakłócających jego przebieg, j) w razie wystąpienia awarii urządzeń technicznych - przeciwdziałanie ich skutkom, powiadomienie odpowiedniego pracownika Zamawiającego i podejmowanie niezbędnych działań celem zapewnienia bezpieczeństwa osób i zabezpieczenia mienia przed zniszczeniem. 5. Pracownicy Wykonawcy, przy pomocy których będzie realizował przedmiot zamówienia określony powyżej muszą posiadać stosowne uprawnienia przewidziane ustawą z 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia , być ubrani w jednolity ubiór firmowy, być wyposażeni w środki przymusu bezpośredniego oraz w środki łączności umożliwiające - w razie potrzeby - wezwanie patrolu interwencyjnego Wykonawcy i innych służb..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia tj. w zakresie objętym zamówieniem stosownie do wymagań przepisów prawa, a w szczególności z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997r. (tekst jednolity Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze.zm.)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Oświadczenie Wykonawcy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 3 ( trzema) pracownikami ochrony z licencją I stopnia (po jednym na każdy chroniony obiekt) Ocena tego warunku na podstawie wykazu osób i oświadczenia Wykonawcy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę min. 200 000 zł. Ocena tego warunku na podstawie załączonej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz cenowy wg Formularza Nr 4 2)Formularz oferty wraz z informacją m.in. o cenie zamówienia, terminie wykonania zamówienia, Podwykonawcach, przynależeniu do grupy kapitałowej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: 1)zmiany w zakresie ceny zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany jest skutkiem zmiany przepisów prawa, w tym zmiany stawek podatku VAT. 2)Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku np. przedłużającej się procedury przetargowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wyszkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski
Aleja Róż 2
07-200 Wyszków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski Aleja Róż 2 07-200 Wyszków pok. 145.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WYSZKOWA
więcej: przetargi w Wyszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Muzeum Gdańska
- Usługa ochrony osób i mienia w obiektach Łódzkiego Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi oraz konwojowania wartości pieniężnych
- Usługa ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Otwocku, Jastrzębiej Górze i Kamionie
- Usługa całodobowej ochrony nieruchomości Business Park Nad Drwiną położonej przy ul. Nad Drwiną 10 w Krakowie (część -1) oraz nieruchomości przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie (część-2)
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.