Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-22
Czosnów: 3/ZP/WOMP/ICH/2011
Numer ogłoszenia: 50980 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa nr 2189 w Kazuniu Nowym , 05-152 Czosnów, woj. mazowieckie, tel. 22 6861010, faks 22 6861015.
- Adres strony internetowej zamawiającego: jw2189zamowieniapubliczne@ip-point.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa - Obrona.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 3/ZP/WOMP/ICH/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią trzy główne części, które zamawiający podzielił na części - pakiety.Wszystkich części - pakietów jest 22. Szacunkowa wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy P.z.p. Część I w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup: ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH i LABORATORYJNYCH oraz PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH nazwane przez Zamawiającego - leki dla Wojskowego Ośrodka Medycyny Prewencyjnej w Modlinie. Oznaczenie wg CPV: 33696300-8, 33696500-0, 33600000-6, szczegółowo podano w załączniku Nr 5 do SIWZ Przedmiot zamówienia zawiera się w części I z 18 części - pakietów nazwanych przez Zamawiającego pakietami opisanymi szczegółowo w załącznikach Nr 5 do SIWZ. Część II w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup LEKÓW I MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Izby Chorych. Oznaczenie wg CPV: 33600000-6- 33141100-1- (szczegółowo podano w załączniku Nr 5 do SIWZ). Przedmiot zamówienia zawiera się w części II z 3 części nazwanej przez Zamawiającego pakietami opisanym szczegółowo w załączniku Nr 5 do SIWZ. Część III w przedmiocie zamówienia na dostawę i zakup: PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNY tj.: wazeliny farmaceutycznej białej dla Jednostki Wojskowej 2189 w Kazuniu Nowym z przeznaczeniem dla Służby MPS. Oznaczenie wg CPV: 09221100-5 Przedmiot zamówienia zawiera się w części III z 1 części - pakietu opisanym w załączniku Nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze OFERTA CENOWA na poszczególne części zamówienia, które Zamawiający podzielił na pakiety - 22 stanowiące integralną część SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8, 33.69.65.00-0, 33.60.00.00-6, 33.60.00.00-6, 33.14.11.00-1, 09.22.11.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia publicznego określonego w Rozdziale III SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące i określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, tj.: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, które określają przepisy Ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie prowadzenia działalności gospodarczej (Dz. U. z 2004r. Nr 173 poz. 1807 wraz z późn. zm.); b. posiadają wiedzę i doświadczenie; c. dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (zadania); d. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania (zamówienia); e. nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 Ustawy P.z.p. f. w przypadku korzystania z podwykonawców Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania w złożonej ofercie zakresu zamówienia, który zostanie powierzony podwykonawcy. g. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) h. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. i. Wykonawcy którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. j. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: - jest niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawiera błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, - jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. k. O wykluczeniu z postępowania oraz o odrzuceniu oferty wykonawcy zostaną zawiadomieni niezwłocznie po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie zawierać będzie uzasadnienie faktyczne i prawne.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnianiu warunków - Załącznik Nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełnioną i podpisaną Ofertę - Formularz Ofertowy wraz z Ofertą cenową wg wzoru Zamawiającego - odpowiednio Załącznik Nr 1 do SIWZ i Załącznik Nr 5 do SIWZ na które Wykonawca składa Ofertą dotyczącą danej części - pakietu. Parafowany wzór Umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ. Pełnomocnictwo osób(y) podpisującej ofertę w imieniu Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. jako konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają na piśmie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: na wniosek złożony w siedzibie zamawiającego lub pobierany osobiście w siedzibie zamawiającego - Budynek Sztabu JW 2189 Nr 5 , pok. Nr 14. SIWZ przekazywana nieodpłatnie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Oferta złożona w Kancelarii Jawnej - budynek sztabu brygady Nr 5 pok. nr 13 - osobiście lub drogą pocztową(poczta kurierska) Koperta opisana z rozdz. XV SIWZ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część Nr I- dla Część Nr 1 - Pakiet Nr 1 - Odczynniki do badania mikrobiologicznego żywności i wody:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania, wielkości terminy dostaw, certyfikaty(jeżeli wymaga się) określono w Załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część Nr I - dla Część Nr 2 - Pakiet Nr 2 - Odczynniki do kontroli procesu sterylizacji - (LBŻiW):.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia- materiał asortyment jego ilości, terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część Nr I - dla Część Nr 3 - pakiet Nr 3- Testy i odczynniki do ATB - (LBŻ i W)..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część I - dla Część Nr 4 - pakiet Nr 4 - test biochemiczny do identyfikacji E. coli (LBŻ i W).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia, jego zakres oraz szczegółowe wymagania Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część I dla Część Nr 5 - pakiet Nr 5 - Odczynniki do badania chemicznego wody (LBŻ I W).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości, zakres oraz szczegółowe wymagania określa załącznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część I dla Część Nr 6- pakiet Nr 6 - Odczynniki chemiczne różne:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części I jego ilości, terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania okrśla załącznik Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część I dla Część Nr 7 - pakiet Nr 7 - leki i preparaty weterynaryjne dla Zespołu Weterynaryjnego i Profilaktyki Weterynaryjnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia w części I jego ilości, materiał, termin dostaw oraz szczegółowe wymagania określono w załączniku Nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.12.00-2, 33.61.70.00-8, 33.61.00.00-9, 33.65.12.00-0, 33.65.16.90-1, 33.69.70.00-2, 33.63.16.00-8, 33.61.60.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część I dla Część Nr 8 - pakiet Nr 8 - Testy SMART dla Sekcji Rozpoznania Biologicznego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis szczegółowy dla w/w części - pakietu Zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część I dla Część Nr 9 - pakiet Nr 9 - Rurki wskaźnikowe dla Laboratorium Badania Środowiska Pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania , terminy dostaw oraz ilości Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część I dla Część Nr 10 - pakiet Nr 10 - Pożywki do badań z ognisk i kontroli między-laboratoryjnych oraz kontroli sterylizacji - wymagane certyfikaty jakości dla Medycznego Laboratorium Mikrobiologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia dla części I Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIW - tj.: terminy dostaw, ilość..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część I dla Część Nr 11 - pakiet Nr 11 - szczepy kontrolne z kolekcji ATCC 4 pasaż- liofilizowane preparaty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości, terminy dostaw oraz minimalny okres przydatności zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część I dla Część Nr 12 - pakiet Nr 12 - podłoża do badań na nosicielstwo wymagane certyfikaty jakości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz minimalny okres przydatności zamawiający szczegółowo określił w zalaczniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część I dla Część Nr 13- pakiet Nr 13 - odczynniki do PCR:.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia jego ilości terminy dostaw oraz szczegółowe wymagania określono przez zamawiającego w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część I dla Część Nr 14 - pakiet Nr 14 - Odczynniki do ASA dla laboratorium Badania Środowiska Pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres, ilość, minimalny termin przydatności oraz szczegółowe wymagania zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część I dla Część Nr 15- pakiet Nr 15 - odczynniki do chromatografii gazowej I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania tj. ilości, rodzaje, minimalny okres przydatności oraz terminy dostaw zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część I dla Część Nr 16-pakiet Nr 16 - odczynniki do chromatografii gazowej II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania tj.: terminy dostaw, ilości, rodzaje oraz terminy dostaw określił zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Część I dla Część Nr 17 - pakiet Nr 17 - wzorce do chromatografii i ASA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dla w/w części - pakietu zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Część I dla Część Nr 18 - pakiet Nr 18 - środki czystości do czyszczenia sprzętu laboratoryjnego, szkła laboratoryjnego i kuwet laboratoryjnych dla Zespołu Diagnostyki Laboratoryjnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe ilości, terminy dostaw, rodzaje wymagane terminy przydatności określił zamawiający w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Część II dla Część Nr 19 - pakiet Nr 1 - leki - I dla Izby Chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania dla w/w części - pakietu jego rodzaj, ilość terminy dostaw zamawiający określił w załączniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.61.10.00-6, 33.66.12.00-3, 33.65.11.00-9, 33.63.11.10-6, 33.63.11.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Część II dla Część Nr 20 - pakiet Nr 2 - leki - II dla Izby Chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania jego ilość, termin dostawy zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Część II dla Część Nr 21 - pakiet Nr 3 - materiały medyczne dla Izby Chorych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe wymagania jego ilości, rodzaj i terminy dostaw Zamawiający określił w załączniku Nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.19-7, 33.14.11.14-2, 33.14.11.00-1, 33.14.14.20-0, 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Część III dla Część Nr 22 - pakiet Nr 1- produkty farmaceutyczne - wazelina farmaceutyczna dla służby MPS - Logistyka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wazelina farmaceutyczna biała - ilość, termin gostawy zamawiający opisał w załaczniku nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.22.11.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CZOSNÓW
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy drogi KDD7 łączącą ul. Cichą z Miodową i drogi KDD8 łączącą ul. Miodową z ul. Słowiańską.
- Przebudowa dachu strażnicy OSP Czosnów.
więcej: przetargi CZOSNÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego, materiałów opatrunkowych, rękawic i opatrunków specjalistycznych
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Dostawa produktów leczniczych - Dostawy leku Atezolizumab SC.
- Dostawa materiałów medycznych i sprzętu jednorazowego dla Zespołu Lecznictwa Otwartego Sp. z o.o. w podziale na 7 części.
- Dostawa produktów leczniczych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
- Sukcesywna dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatorów do badań w zakresie hematologii.
więcej: Wazelina »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.