eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WągrowiecUtrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000146-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Burmistrz Miasta Wągrowca: Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 550267110-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Miasta Wągrowca, Krajowy numer identyfikacyjny 57079128200000, ul. ul. Kościuszki 15 a, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 67 2621522, 67 2680320, e-mail p.hayn@wagrowiec.eu, m.walkowiak@wagrowiec.eu, faks 67 2620325.
Adres strony internetowej (url): www.wagroweic.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TI.271.25.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie zieleni urządzonej w Wągrowcu, w terminie od 1 stycznia 2020 do 31 grudnia 2020. Do czynności i obowiązków wykonawcy należeć będzie: 1)współpraca z Zamawiającym, 2)zapewnienia bezpieczeństwa, w tym bezpieczeństwa osób trzecich oraz ponoszenia odpowiedzialności materialnej za szkody wynikłe w związku z wykonywanymi pracami przedmiotu zamówienia, 3)przestrzegania przepisów bhp i ppoż, 4)zapewnienia sprzętu spełniającego wymogi i normy techniczne niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, 5)wykonania prac objętych niniejszą umową zgodnie ze swoją najlepszą wiedzą i doświadczeniem, należytą starannością, przy zachowaniu obowiązujących przepisów prawa, norm i standardów, oraz na warunkach określonych w niniejszej umowie, 6)właściwego postępowania z odpadami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 701 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 2010) wraz z powszechnie obowiązującymi przepisami miejscowymi. 7)ponoszenia odpowiedzialności cywilnej za szkody wynikłe ze złego wykonawstwa i zabezpieczenia robót, 8)ponoszenia kosztów poboru wody oraz unieszkodliwiania odpadów powstałych przy realizacji umowy, 9)wykonywania prac zawartych w opisie przedmiotu zamówienia

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 77300000-3


Dodatkowe kody CPV: 90610000-6, 77211500-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 924207.41
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Janowiecka 100
Kod pocztowy: 62-100
Miejscowość: Wągrowiec
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1000000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1000000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1000000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt.12 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W myśl art. 7 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy. Zadania własne gminy obejmują m.in. sprawy utrzymania czystości i porządku na gminnych drogach, ulicach i placach, sprawy zieleni gminnej, a także utrzymywanie sprawności urządzeń użyteczności publicznej i dbałość o zadrzewienia i zakrzewienia na podległym gminie terenie. Zgodnie z art. 67 ust. 12 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp) Zamawiający, o którym mowa wart. 3 ust. 1-3 ustawy Pzp może udzielić zamówienie osobie prawnej, jeśli spełnione są łącznie wszystkie przesłanki: a)zamawiający sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c)w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Zamówienie to ma charakter usługi publicznej i jest usługą w ogólnym interesie gospodarczym. Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. (MPWiK) jest spółką handlową, w której 100% udziałów posiada Gmina miejska Wągrowiec. Umożliwia to zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 12 lit. a - c ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (w skrócie Pzp) udzielenie Spółce zamówienia na utrzymanie zieleni oraz terenów miejskich w Wągrowcu. Zlecenie zadania nastąpi w drodze umowy, co powoduje, że aktualizuje się obowiązek po stronie zamawiającego do zastosowania ustawy Pzp, przy zastosowaniu trybu zamówienia z wolnej ręki określonego w art. 67 ust. 1 pkt. 12 lit. a - c. Wprowadzona regulacja zamówienia in-house w oparciu o ww. przepisy i spełnienie wymaganych przesłanek umożliwia realizowanie przedmiotowych zadań własnych gminy o charakterze użyteczności publicznej w celu zaspokojenia potrzeb wspólnoty samorządowej. Przekazanie zadania MPWiK jako spółce zależnej pozwoli na utrzymanie zieleni i terenów miejskich w wyższym standardzie niż dotychczas i pozwoli na ich modernizację. Proponowana formuła będzie przesłanką do planowania i realizowania zadań w okresach wieloletnich, a także daje zamawiającemu większy nadzór nad podmiotem wykonującym zlecone zadanie. Osiągnięcie ww. celów zapewni fakt, że MPWiK posiada określony potencjał tzn. bazę logistyczną, niezbędny "park maszynowy", wymagane zasoby kadrowe oraz doświadczenie. MPWiK od kwietnia 2017 roku zajmuje się utrzymaniem terenów zielonych na terenie miasta oraz utrzymuje tereny zielone w obrębie oczyszczalni miejskiej, stacji ujęcia wody i przepompowni ścieków. Realizując roboty utrzymaniowe i eksploatacyjne na urządzeniach wodno-kanalizacyjnych przedmiotowe zamówienie będzie komplementarne do ww. dotychczasowej działalności i będzie stanowić przesłanki dla preferencji w kierunku obniżenia kosztów i poprawy wskaźników ekonomicznych Spółki. Proponowane rozwiązanie realizacji zamówienia w formie in-house pozwoli na osiągnięcie na terenach zieleni zakładanych korzyści estetycznych, podniesienia walorów krajobrazowych i rekreacyjno-wypoczynkowych, jak również pozwoli efektywniej wykorzystać potencjał Spółki.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.