eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna GóraDostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000350-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie: Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629091-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540260718-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Szarocinie, Krajowy numer identyfikacyjny 23109500700000, ul. Szarocin 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 0-75 742 44 20, e-mail szarocin@post.pl, faks 0-75 742 44 20.
Adres strony internetowej (url): www.dpsszarocin.wordpress.com

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

1/D/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Szarocinie. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na siedem części: Część 1 Artykuły spożywcze różne Część 2 Nabiał i mleko Część 3 Pieczywo Część 4 Warzywa i owoce Część 5 Mięso i wyroby wędliniarskie Część 6 Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe Część 7 Jaja 3. Szczegółowe zestawienie asortymentowe zamawianych artykułów żywnościowych zawarte jest w poniższych tabelach. 4. Użyte w załącznikach nazwy własne (towaru lub producenta) oznaczają, iż oferowany artykuł powinien być równoważy do wskazanych, tzn. powinien posiadać porównywalną wartość odżywczą i energetyczną oraz zawartość składników, a także posiadać nie gorsze cechy jakościowe w zakresie wydajności oraz zbliżone walory smakowe. 5. Zamawiający na bazie doświadczeń z lat ubiegłych oszacował zapotrzebowanie na wymienione artykuły na okres 12 miesięcy. Ilości te (podane w załącznikach) stanowią wartość szacunkową, co oznacza, że ostateczna ilość zamawiana na podstawie umowy może ulec zmianie. 6. Dostawy artykułów żywnościowych odbywać się będą w dni robocze od poniedziałku do soboty, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach od 6°° do godziny 13°°. Miejscem dostawy jest siedziba Zamawiającego (Pałac- kuchnia). 7. Zamawiający będzie zamawiał wyroby sukcesywnie, w miarę potrzeb - od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach od 7°°do godziny 13°°. 8. Dostawy realizowane będą w partiach, na podstawie zamówień składanych przez Zamawiającego z jednodniowym wyprzedzeniem, elektronicznie na adres e-mail lub numer faks Wykonawcy wskazany w umowie. W zamówieniu Zamawiający każdorazowo określi ilość i rodzaj zamawianego asortymentu. 9. Częstotliwość składanych zamówień uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego i zamawianego asortymentu. Szacuje się, że będzie ona średnio wynosiła: dla części 1, 4, 7 - jeden raz w tygodniu, dla części 5 - dwa razy w tygodniu, dla części 2 - 3 razy w tygodniu, dla części 3 - 6 razy w tygodniu i dla części 6 - wg zapotrzebowania. 10. Dostarczane artykuły żywnościowe będące przedmiotem umowy muszą być: - świeże, bardzo dobrej jakości i spełniać wszystkie obowiązujące w tym zakresie normy, - dostarczane w oryginalnych opakowaniach producenta, z etykietą handlową identyfikującą dany artykuł i z podanym na etykiecie terminem przydatności do spożycia (nie dotyczy warzyw i owoców), - dostarczane środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne dotyczące środków transportu żywności. 11. Podana w załącznikach waga (gramatura) dotyczy pojedynczego opakowania danego artykułu. Artykuły, dla których określono wagę opakowań nie mogą być dostarczane luzem. 12. Artykuły spożywcze powinny posiadać odpowiednio długie okresy (terminy) przydatności do spożycia, stosownie do rodzaju asortymentu. 13. W przypadku wykrycia wad zamówionych artykułów spożywczych lub ich niezgodności asortymentowej i ilościowej ze złożonym zamówieniem, Zamawiającemu przysługuje prawo złożenia reklamacji. W przypadku złożenia uzasadnionej reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest wymienić niezwłocznie i na własny koszt towar wadliwy na wolny od wad i/lub dostarczyć (uzupełnić) asortyment i ilości zgodnie z zamówieniem. 14. Reklamacje mogą być zgłaszane telefonicznie lub pisemnie przez przedstawicieli Zamawiającego wymienionych w umowie. W przypadku pisemnego zgłoszenia reklamacji, Wykonawca zobowiązany jest również pisemnie potwierdzić fakt jej przyjęcia. 15. W przypadku wystąpienia trzech udokumentowanych reklamacji, Zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy ze skutkiem natychmiastowym. 16. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy przedmiotu umowy w ustalonych terminach lub gdy wskutek reklamacji nie dokona niezwłocznej wymiany towaru wadliwego na wolny od wad i/lub uzupełnienia asortymentu i ilości, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy w asortymencie i ilościach odpowiadających niezrealizowanej/niewymienionej dostawie, co będzie skutkować zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu. 17. W przypadku zaistnienia sytuacji określonej w pkt 16, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu Zamawiającemu kwoty wynikającej z różnicy pomiędzy ceną zakupu a ceną wynikającą z umowy, po uprzednim przesłaniu do Wykonawcy kopii faktury zakupu danego asortymentu. 18. Do obowiązków Wykonawcy, który złoży ofertę najkorzystniejszą na Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe, należeć będzie nieodpłatne wyposażenie Zamawiającego w 4 szt. zamrażarek, każda o pojemności 350 litrów - na czas trwania umowy. Powyższe winno być wkalkulowane w cenę oferty. Część 1. Artykuły spożywcze różne 1. Makaron nitki 250 g (4 jajeczny) - 180kg 2. Makaron świderki po 2,5 kg z mąki durum - 400kg 3. Makaron kolanka po 2,5 kg z mąki durum - 100kg 4. Woda mineralna gazowana - butelki 0,5 l - 600l 5. Woda mineralna gazowana - butelki 1,5 l - 1500l 6. Woda mineralna niegazowana - butelki 0,5 l - 400l 7. Sól po 1 kg - 600kg 8. Pasztet z drobiu 160g (typu prochowicki) -400kg 9. Pasztet z drobiu 300g (typu prochowicki) - 350kg 10. Konserwy mięsne wieprzowe 300g - 350kg 11. Pasztet wieprzowy 500g - 50kg 12. Ogórek konserwowy po 900 g - 400kg 13. Mąka pszenna typ 500 po 1 kg - 200kg 14. Mąka tortowa typ 450 po 1 kg - 600kg 15. Mąka ziemniaczana po 1 kg - 50kg 16. Kasza manna po 1 kg - 200kg 17. Kasza jęczmienna po 1 kg - 300kg 18. Kasza kukurydziana po 0,5 kg - 50kg 19. Cukier - wyrób polski - Kategoria I po 1 kg - 3600kg 20. Cukier puder po 0,5 kg - 20kg 21. Groszek konserwowy po 400 g - 200kg 22. Musztarda po 1 kg - 80kg 23. Ocet po 1 l - 120l 24. Olej roślinny (opak. 1 l) - 200l 25. Olej roślinny (opak. 3 l) - 300l 26. Olej słonecznikowy (opak. 1 l) - 120l 27. Miód naturalny po 900 g- PSZCZELI - 100kg 28. Dżemy po 280 g - 280kg 29. Powidła śliwkowe po 300g - 100kg 30. Marmolada wieloowocowa po 1 kg - 60kg 31. Masa makowa po 850 g - 20kg 32. Brzoskwinie w puszce po 850 g - 20kg 33. Wiórki kokosowe po 100 g - 5kg 34. Rodzynki po 500 g - 10kg 35. Cukier waniliowy po 1 kg - 5kg 36. Kwasek cytrynowy po 1 kg - 5kg 37. Proszek do pieczenia po 1 kg - 5kg 38. Żelatyna po 1 kg - 10kg 39. Konserwa makrela w pomidorach po 170 g - 180kg 40. Konserwa makrela w oleju po 170 g - 160kg 41. Konserwa szprot podwędzany po 170 g - 30kg 42. Pieczarki marynowane po 850 g - 70kg 43. Płatki kukurydziane po 500 g - 120kg 44. Płatki owsiane błyskawiczne po 400 g - 80kg 45. Płatki jęczmienne błyskawiczne po 400 g - 30kg 46. Ananasy w puszce po 500 g - 30kg 47. Napoje owocowe różne gazowane po 1,5 l - 180szt. 48. Napoje owocowe różne niegazowane po 1,5 l - 180szt. 49. Aromaty do ciast różne po 9 ml - 30szt. 50. Soda oczyszczona po 500g - 5kg 51. Fasola konserwowa czerwona 400g - 70kg 52. Cieciorka konserwowa 400g - 80kg 53. Majonez 700 g typu Winiary - 600kg 54. Oranżada różna po 1,5 l - 180szt. Część 2. Nabiał i mleko 1. Ser biały półtłusty - 1200kg 2. Ser topiony kostka kremowy 100g - 400kg 3. Serek homogenizowany po 150 g typu Danio - 600kg 4. Śmietana 18% - 800l 5. Śmietana 30% - 50l 6. Jogurt owocowy po 115 g typu Danon - 500szt. 7. Jogurt naturalny po 150 g min. 3% tłuszczu w 100g produktu - 2500szt. 8. Jogurt owocowy po 150 g typu Jogobella - 5000szt. 9. Masło extra min. 82% tłuszczu zwierzęcego (osełka po 100g) - 200kg 10. Masło extra min 82% tłuszczu zwierzęcego pakowane po 1 kg - 50kg 11. Masło smakowe typu smaksełko po 100g - 60kg 12. Margaryna z masłem do smarowania pieczywa min 5% masła - 900kg 13. Margaryna do smarowania pieczywa typu Śniadaniowa, Smakowita maślany smak - 900kg 14. Ser żółty (typu gouda) - 150kg 15. Ser żółty (typu salami) - 400kg 16. Ser żółty typu dziurawiec - 200kg 17. Ser żółty typu morski - 50kg 18. Ser żółty EDAMSKI - 50kg 19. Ser żółty dziurawiec typu RYCKI - 50kg 20. Ser żółty typu rolada ustrzycka - 150kg 21. Ser żółty wędzony - 50kg 22. Margaryna do pieczenia typu KASIA - 100kg 23. Margaryna mleczna - 350kg 24. Mleko 1l 2% tłuszczu - 6000l 25. Maślanka 1l - 200l 26. Kefir 380g - 2000szt. 27. Serek wiejski 150g - 2000szt. 28. Serek kanapkowy po 150 g - 300szt. 29. Serek typu mój ulubiony po 450 g - 200szt. 30. Deser ryżowy po 150 g - 300szt. 31. Deser - kaszka po 150 g - 300szt. 32. Deser - serniczek po 150 g - 300szt. 33. Serek typu mój ulubiony 200 g - 450szt. 34. Ser biały mielony 1 kg - 350kg 35. Serek kanapkowy typu Łaciaty 135 g (różne smaki) - 600szt. 36. Serek typu Almette 150 g - 240szt. Część 3. Pieczywo 1. Chleb zwykły krojony 600 g - 7000kg 2. Chleb z orkiszem krojony 500 g - 350kg 3. Chleb typu FITNNESS krojony 500 g - 350kg 4. Chleb IG dla diabetyków 500 g - 350kg 5. Chleb żytni razowy ze słonecznikiem 500 g - 350kg 6. Chleb graham 500 g - 350kg 7. Bułka pszenna wrocławska krojona 400 g - 5000kg 8. Bułka mała pszenne po 50g - 13000szt. 9. Bułka tarta - 100kg 10. Bułka słodka z serem 100g - 2500szt. 11. Bułka słodka z marmoladą 100g - 1500szt. 12. Bułka słodka z jagodami 100g - 500szt. 13. Pączki z marmoladą - 200szt. 14. Pączki z nadzieniem różanym - 200szt. 15. Rogal zwykły po 90 g - 2000szt. 16. Rogal maślany po 50 g - 7000szt. 17. Bułka maślana 90g - 2000szt. 18. Ciasto - sernik - 100kg 19. Ciasto - makowiec - 100kg 20. Ciasto - jabłecznik - 100kg Część 4 . Warzywa i owoce 1. Burak czerwony - 800kg 2. Cebula - 600kg 3. Marchew - 2000kg 4. Seler - 250kg 5. Ziemniaki młode - 4000kg 6. Ziemniaki - 11000kg 7. Ogórek świeży od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 400kg 8. Ogórek świeży od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 600kg 9. Ogórek małosolny - 200kg 10. Ogórek kiszony - 300kg 11. Kapusta pekińska - 150kg 12. Kapusta kiszona - 800kg 13. Kapusta biała młoda - 500szt. 14. Kapusta biała - 400kg 15. Kapusta włoska - 50szt. 16. Kapusta czerwona - 120kg 17. Sałata zielona - 1300szt. 18. Kalafior świeży - 150szt. 19. Koper świeży - 1500pęczek 20. Pietruszka natka świeża - 1500pęczek 21. Jabłka - 4000kg 22. Pomidory świeże od 01.01.2020 do 30.06.2020 i od 01.11.2020 do 31.12.2020 - 800kg 23. Pomidory świeże od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 1000kg 24. Pomidor malinowy od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 200kg 25. Szczypior - 1500pęczek 26. Czosnek krajowy - 400szt. 27. Pietruszka korzeń - 250kg 28. Por - 250kg 29. Cytryna - 500kg 30. Groch łuskany po 5 kg - 250kg 31. Fasola Jasiek po 500 g - 150kg 32. Orzech włoski łuskany - 5kg 33. Rzodkiewka - 2500pęczek 34. Rabarbar - 30kg 35. Botwina - 200pęczek 36. Brokuł - 50szt. 37. Fasolka szparagowa żółta od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 50kg 38. Fasolka szparagowa zielona od 01.07.2020 do 31.10.2020 - 100kg 39. Sałata lodowa - 100szt. 40. Pieczarka świeża - 300kg Część 5. Mięso i wyroby wędliniarskie 1. Filet z piersi kurczaka - 300kg 2. Uda z kurczaka z obciętym grzbietem - 900kg 3. Skrzydełko z kurczaka - 50kg 4. Porcja rosołowa z kurczaka - 1500kg 5. Kurczak świeży - 600kg 6. Udziec z indyka b/k - 200kg 7. Wątroba wieprzowa - 250kg 8. Wołowina - pręga b/k - 50kg 9. Wołowina - ligawa b/k - 50kg 10. Wołowina b/k pieczeniowa - 100kg 11. Wieprzowina - golonka tylna - 50kg 12. Wieprzowina - szynka b/k - 800kg 13. Wieprzowina - łopatka b/k i bez tłuszczu - 150kg 14. Wieprzowina - karkówka b/k - 500kg 15. Wieprzowina - biodrówka b/k - 50kg 16. Wieprzowina - pachwina - 50kg 17. Wieprzowina - nóżki - 50kg 18. Wieprzowina - przedgolonki - 50kg 19. Wieprzowina-schab b/k - 500kg 20. Żeberka wieprzowe trójkąty - 90kg 21. Wieprzowina - kości schabowe -150kg 22. Parówka z szynki - 100kg 23. Polędwica drobiowa - 200kg 24. Polędwica z warzywami - 200kg 25. Kiełbasa parówkowa serdelki - 500kg 26. Kiełbasa śląska- 200kg 27. Kiełbasa szynkowa - 100kg 28. Kiełbasa szynkowa drobiowa - 150kg 29. Kiełbasa wiejska - 50kg 30. Kiełbasa mielonka - 70kg 31. Kiełbasa zwyczajna - 600kg 32. Kiełbasa krakowska - 200kg 33. Kiełbasa mortadela - 150kg 34. Kiełbasa piwna - 30kg 35. Kiełbasa biała parzona - 80kg 36. Kiełbasa biała surowa - 30kg 37. Kiełbasa żywiecka - 150kg 38. Kiełbasa golonkowa - 30kg 39. Kiełbasa jałowcowa - 80kg 40. Schab wędzony - 50kg 41. Schab pieczony - 50kg 42. Polędwica sopocka - 200kg 43. Ogonówka wędzona - 50kg 44. Baleron - 50kg 45. Pierś wędzona z indyka - 30kg 46. Filet z piersi indyka - 50kg 47. Boczek surowy - 120kg 48. Boczek wędzony parzony - 80kg 49. Boczek faszerowany - 30kg 50. Rolada boczkowa - 30kg 51. Szynka gotowana - 150kg 52. Szynka typu z pieca - 60kg 53. Szynka typu krucha - 60kg 54. Szynka drobiowa prasowana - 50kg 55. Salceson drobiowy z kurczaka - 100kg 56. Salceson drobiowy z indyka - 100kg 57. Salceson wieprzowy włoski - 100kg 58. Kaszanka z podrobami - 300kg 59. Pieczeń wieprzowa - 80kg 60. Pieczeń a´la kaczka - 40kg 61. Pasztet zapiekany - 150kg 62. Pasztetowa drobiowa - 200kg 63. Słonina świeża bez skóry - 120kg 64. Żołądki drobiowe świeże - 40kg 65. Żołądki z indyka świeże - 40kg 66. Kości wędzone wieprzowe - 150kg 67. Pachwina wędzona - 30kg 68. Szynka konserwowa prasowana - 150kg 69. Kiełbasa salami - 10kg 70. Kiełbasa ze świniobicia - 20kg 71. Kabanosy wieprzowe - 15kg 72. Kabanosy drobiowe - 15kg 73. Kiełbasa biała z szynki - 50kg 74. Parówka z fileta - 50kg 75. Pasztet borowikowy - 50kg 76. Pasztetowa wędzona - 50kg 77. Kiełbasa wieprzowa z cielęciną - 30kg 78. Kiełbasa geesowska - 30kg 79. Kiełbasa myśliwska - 20kg Część 6. Ryby, mrożonki i przetwory warzywno owocowe 1. Filet z dorsza mrożony SHP, bez glazury - 500kg 2. Miruna mrożona - filet SHP, bez glazury - 500kg 3. Śledź a´la Matjas - 300kg 4. Śledź po kaszubsku - 50kg 5. Śledź po wiejsku - 150kg 6. Pyzy z mięsem - 320kg 7. Pyzy ziemniaczane - 200kg 8. Knedle z truskawkami - 240kg 9. Mrożonka wiosenna 7 skład. - 500kg 10. Mrożonka włoszczyzna paski - 1000kg 11. Mrożonka bukiet warzyw - 400kg 12. Mrożonka kompotowa - 500kg 13. Kalafior mrożony - 100kg 14. Truskawka mrożona - 80kg 15. Fasola mrożona szparagowa - 300kg 16. Lody różne na patyku po 50 ml - 300szt. 17. Lody różne na patyku po 110 ml - 450szt. 18. Lody rożne rożek po 110 ml - 300szt. 19. Lody różne w kubku po 200 ml - 150szt. 20. Lody różne po 5 l - 50l 21. Pierogi z serem - 120kg 22. Pierogi ruskie - 120kg 23. Tłuszcz FRYTURA - 30kg 24. Szczaw konserwowy - 40kg 25. Jabłka prażone "szarlotka" - 300kg 26. Margaryna w płynie po 3,7 l - 15szt. 27. Ćwiartka z kurczaka mrożona - 360kg 28. Czarna porzeczka mrożona - 100kg 29. Kluski śląskie z dziurą - 120kg 30. Mrożone leczo - 120kg 31. Malina mrożona - 80kg 32. Szpinak rozdrobniony - 50kg 33. Koncentrat owocowy po 5 l (Kanister) bez syntetycznych barwników i substancji słodzących - 20szt. Część 7. Jaja 1. Jaja kurze "L" - 40000szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15800000-6


Dodatkowe kody CPV: 15600000-4, 15400000-2, 15500000-3, 15511000-6, 15300000-1, 15110000-2, 15130000-8, 15200000-0, 03142500-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Artykuły spożywcze różne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44677.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPH POLARIS Małgorzata Gruszczyńska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Żołnierska 20a
Kod pocztowy: 62-800
Miejscowość: Kalisz
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 52504.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 52504.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68326.10
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Nabiał i mleko

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 87907.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spółdzielnia Mleczarska KAMOS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Towarowa 41
Kod pocztowy: 58-400
Miejscowość: Kamienna Góra
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 88046.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 88046.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 98436.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pieczywo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53850.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: KAJZERKA SP. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Żelazno 44A
Kod pocztowy: 57-361
Miejscowość: Żelazno
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84217.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84217.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 84217.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Warzywa i owoce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73797.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PHUP MIMAR Marian Sopinka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Zaułek Rogoziński 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89757.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89757.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 118958.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Mięso i wyroby wędliniarskie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111583.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOBARTO SA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kłobucka 25
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 136209.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 136209.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 170532.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Ryby, mrożonki i przetwory warzywno - owocowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53717.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LECHTOM Tomasz Sikociński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wokulskiego 8
Kod pocztowy: 58-100
Miejscowość: Świdnica
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62028.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 62028.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 62778.16
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Jaja

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części 7 zamówienia "Jaja" zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 5 ustawy. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 5 Ustawy postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się, jeżeli zostały złożone oferty dodatkowe o takiej samej cenie. Na część 7 zamówienia złożono dwie oferty o takie samej cenie. Zamawiający korzystając z dyspozycji art. 91 ust. 5 Ustawy, wystąpił do dwóch Wykonawców o złożenie w wyznaczonym przez siebie terminie ofert dodatkowych. Termin ten wyznaczono na 16 grudnia 2019 roku. W odpowiedzi na wezwanie Zamawiający uzyskał dwie oferty dodatkowe z taką samą ceną. Biorąc pod uwagę powyższe Zamawiający unieważnił postępowanie dotyczące tej części zamówienia na podstawie przywołanego przepisu Ustawy.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.