Ogłoszenie z dnia 2022-01-18
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski w 2022 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Piaski w 2022 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Ir.271.45.2021.KŁ
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem umowy jest zimowe utrzymanie dróg gminnych wraz z chodnikami oraz dróg wewnętrznych, których właścicielem jest Gmina Piaski w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2022 roku.
W ramach zadania umowy Wykonawca zobowiązany jest do zimowego utrzymania dróg w roku 2022, które określa się od chwili wystąpienia warunków wymagających podjęcia działań w zakresie zimowego utrzymania dróg, a kończy z chwilą całkowitego ustąpienia warunków zimowych.
Powierzone zadanie obejmuje świadczenie przez Wykonawcę usług związanych z kompleksowym zimowym utrzymaniem dróg na terenie Gminy Piaski, a w szczególności przejęcie na siebie obowiązku utrzymania przejezdności dróg, zmniejszenia lub ograniczenia zakłóceń ruchu drogowego wywołanego czynnikami atmosferycznymi, poprzez:
- odśnieżanie dróg – ulic przy użyciu pługów,
- odśnieżanie chodników,
- likwidację śliskości zimowej, gołoledzi przy użyciu własnego materiału i sprzętu do zimowego utrzymania,
- przekazywanie informacji o stanie dróg do Urzędu Miejskiego w Piaskach,
- inne czynności w razie klęsk żywiołowych
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 90.62.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 200000.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej
Kod pocztowy: 21-050
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 246000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 246000.00
Waluta: PL
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zawarł umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1pkt 11 ustawy Pzp.
Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione.
Zamawiający sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarzadzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. uzyskał przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Piaski na poziomie 90,83% w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.