eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOchrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000692-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego: Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 633330-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Filharmonia Śląska im. Henryka Mikołaja Góreckiego, Krajowy numer identyfikacyjny 27933800000000, ul. ul. Sokolska 2, 40-084 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. (32) 351-17-19, 258-62-61, e-mail fszamp@gmail.com, faks (32) 351-17-14.
Adres strony internetowej (url): www.filharmonia-slaska.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona osób i mienia na terenie Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

4/ZP/AT/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony osób i mienia na rzecz Filharmonii Śląskiej im. Henryka Mikołaja Góreckiego. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: ochronę osób przebywających na terenie Filharmonii Śląskiej oraz ochronę mienia przed kradzieżą, zniszczeniem, dewastacją, nieuprawnionym dostępem, nielegalnym zasiedleniem, podłożeniem ognia itp., tj. ochrona fizyczna i dozór posesji wraz z budynkiem. Usługa jest świadczona całodobowo przez jednego pracownika ochrony, przy czym maksymalny czas pracy pracownika ochrony nie może przekroczyć 12 godzin na dobę. Ochrona będzie realizowana poprzez pełnienie dyżurów przez uprawnionych pracowników ochrony, zatrudnionych przez wykonawcę, na terenie chronionej posesji oraz przeprowadzanie patroli kontrolno-prewencyjnych na terenie wskazanego obiektu, a także poprzez całodobowe monitorowanie sygnałów wizualnych i dźwiękowych pochodzących z lokalnych systemów alarmowych i p-poż. W razie ujawnienia się jakiegokolwiek zgłoszenia lub alarmu, pracownik wykonawcy musi natychmiastowo powiadamiać osoby wskazane przez Zamawiającego. W celu zapewnienia bezpieczeństwa wykonawca zagwarantuje stałą i nieprzerwaną łączność telefoniczną z pracownikami ochrony wykonującymi usługę oraz wsparcie "grupy interwencyjnej", tzn. patrolu zmotoryzowanego, przygotowanego i wyposażonego do podjęcia bezpośredniej interwencji, na wezwanie pracownika ochrony wykonującego usługę na posesji lub w chronionym obiekcie, mającej na celu oddalenie zagrożenia bądź usunięcie już istniejącego naruszenia chronionego mienia lub dostępu do tegoż, zatrzymanie sprawców szkody, zabezpieczenie śladów w przypadku popełnienia czynu zabronionego na chronionym terenie. Grupa interwencyjna będzie się składała z wystarczającej liczby osób do wykonania zadania, przy czym zawsze będą to nie mniej niż dwie osoby. Maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej, liczony do czasu podjęcia działania na miejsce gdzie zostanie wezwana wyniesie w nocy nie więcej niż 7 minut, w dzień (rozumiany jako pora dnia od godziny 6:00 do godziny 22:00) nie więcej niż 12 minut. Pracownicy ochrony muszą być umundurowani w sposób identyfikujący ich jako służbę ochrony, zaopatrzeni w czytelne identyfikatory, środki przymusu bezpośredniego, zaś w porze o ograniczonej widoczności - w latarki. Wykonawca, zważywszy na przedmiot działalności statutowej Zamawiającego, do wykonywania przedmiotu zamówienia oddeleguje stałych pracowników charakteryzujących się wysoką kulturą osobistą. Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zamówienia noszący znamiona stosunku pracy, Zamawiający wymaga, stosując klauzulę społeczną, na podstawie art. 29 ust. 3a upzp, aby wszyscy oddelegowani do realizacji zamówienia pracownicy byli zatrudnieni na umowę o pracę. Oddelegowani do obsługi obiektu pracownicy muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej zgodnie z ustawą z dnia 13 czerwca 2013 r. o zmianie ustaw regulujących wykonywanie niektórych zawodów (Dz.U. z 2013r. Poz. 829). W czasie realizacji usług wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów BHP, P.POŻ. oraz wewnętrznych przepisów Zamawiającego dotyczących zasad bezpieczeństwa i porządku. Pracownicy ochronny będą przeszkoleni w tym zakresie przez Zamawiającego. Wykonawca będzie prowadził dziennik służby. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność w tym materialną za wszelkie ewentualne szkody na osobie lub mieniu powstałe podczas wykonywania lub w wyniku niewykonania bądź nienależytego wykonania zobowiązań wynikających z Umowy. Wykonawca ponosi też odpowiedzialność za inne działania lub zaniechania osób, którymi będzie posługiwał się w celu wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie przed przystąpieniem do realizacji umowy do przedłożenia listy osób wykonujących usługę na rzecz Zamawiającego i jej bieżącego uaktualniania przed przystąpieniem do pracy osób nowych. Do listy wykonawca załączy kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez poszczególne osoby. Dane dotyczące budynku: - ilość kondygnacji - 6, nadziemnych - 5, podziemnych - 1; - powierzchnia zabudowy obiektu - 1 567,40 m2; - kubatura - 28 872,00 m3; - powierzchnia całkowita - 6 719,90 m2; - powierzchnia użytkowa - 5 238,79 m2. W budynku znajdują się dwa dźwigi osobowe, stacja energetyczna SN, kotłownia wraz z magazyn oleju opałowego. Budynek jest monitorowany systemem kamer i automatyczną instalacją sygnalizacji pożaru z centralkami zlokalizowanymi w pomieszczeniu ochrony, ponadto obiekt posiada system kontroli dostępu do poszczególnych pomieszczeń za pomocą kart elektronicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 300000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PUH "IMPULS" Janusz Dudek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Barlickiego 12
Kod pocztowy: 41-103
Miejscowość: Siemianowice Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 383629.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 383629.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 529824.96
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca będzie korzystał z grupy interwencyjnej Luna and Sokół Security. Zamówienie obejmuje okres 24 miesięcy.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.