Ogłoszenie z dnia 2022-01-24
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2022 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 815 821 020
faks: 815 821 020
e-mail: um@piaski.pl
www: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Bieżące utrzymanie i naprawa dróg gminnych i dróg wewnętrznych asfaltowych oraz gruntowych nieutwardzonych na terenie Gminy Piaski w 2022 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Ir.271.44.2021.EP
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Bieżące remonty dróg gminnych i wewnętrznych oraz elementów im towarzyszących (tj. chodniki, pobocza, rowy odwadniające, przepusty, parkingi)
2. Profilowanie równiarką dróg gminnych wymagających naprawy.
3. Mieszanie, załadunek i transport kruszywa oraz innych materiałów naprawczych we wskazane miejsce oraz ich właściwe zagospodarowanie.
4. Uzupełnianie oznakowania poziomego i pionowego dróg oraz ewentualny montaż wiat przystankowych.
5. Prace adaptacyjno-porządkowe na terenie dróg gminnych i wewnętrznych będących własnością Gminy Piaski.
6. Każdorazowej weryfikacji zgłoszenia o konieczności dokonania naprawy drogi otrzymanej od radnych, sołtysów, mieszkańców oraz pracowników Urzędu Miejskiego w Piaskach poprzez dokonanie wizji lokalnej.
7. Przeprowadzenie wszystkich prac będzie wymagało każdorazowo akceptacji kierownictwa bądź pracowników Urzędu Miejskiego w Piaskach.
8. Koszty przeprowadzenia poszczególnych prac będą rozliczane na bieżąco na podstawie stosownych protokołów odbioru oraz wystawionych faktur.
9. Minimalne wymagania dla Wykonawcy dotyczące wyposażenia w sprzęt obejmują:
a) równiarka z pługiem czołowym i pługiem środkowym (1 sztuka)
b) ciągniki z przyczepami (2 sztuki)
c) koparko – ładowarka (1 sztuka)
10. Materiały do naprawy dróg (tj. kruszywo różnych frakcji) będą zapewnione przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 45.23.31.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 400000.00 PL
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Armii Krajowej 2
Kod pocztowy: 21-050
Miejscowość: Piaski
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 492000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 492000.00
Waluta: PL
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy Pzp
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Zamawiający zawarł umowę z Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust.1pkt 11 ustawy Pzp.
Udzielenie zamówienia w oparciu o w/w art. było możliwe z uwagi na fakt, iż wszystkie przesłanki z tego art. zostały spełnione.
Zamawiający sprawuje nad Zakładem Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. kontrolę, odpowiadającą kontroli nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarzadzania sprawami tej osoby prawnej. Ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez Zamawiającego sprawującego kontrolę. W okresie ostatnich trzech lat Zakład Usług Komunalnych w Piaskach Sp. z o.o. uzyskał przychody z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych w zakresie wykonywanych zadań powierzonych przez Gminę Piaski na poziomie 90,83% w stosunku do całkowitej wartości przychodów z tytułu usług, dostaw lub robót budowlanych. W kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia z wolnej ręki było uzasadnione.
INNE PRZETARGI PIASKI
więcej: przetargi PIASKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi 675500P w miejscowości Nędzerzew
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Przebudowa ulicy Ceramicznej w Tolkmicku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.