Ogłoszenie z dnia 2022-01-27
Zakup wraz z transportem: -Kombinezon ochronny kat. III Tyvek Xpert 500 rózne rozmiary - 1550 sztuk -Osłony na buty wysokie POBO Tyvek - 7000 sztuk - Zarękawki ochronne Tyvek 42-50 cm - 5000 sztuk - Czepki flizelinowe - 7000 sztuk - Zarękawki folia 40cm minimum 20 mikronów 15000 sztuk - Maska ochronna FFF3 3M aura 9332+ - 1500 sztuk
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: +48(22) 55 09 615
e-mail: zamowieniapubliczne@pzh.gov.pl
www: www.pzh.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup wraz z transportem: -Kombinezon ochronny kat. III Tyvek Xpert 500 rózne rozmiary - 1550 sztuk -Osłony na buty wysokie POBO Tyvek - 7000 sztuk - Zarękawki ochronne Tyvek 42-50 cm - 5000 sztuk - Czepki flizelinowe - 7000 sztuk - Zarękawki folia 40cm minimum 20 mikronów 15000 sztuk - Maska ochronna FFF3 3M aura 9332+ - 1500 sztuk
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O-OZP-22-178/11/21
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup wraz z transportem:
-Kombinezon ochronny kat. III Tyvek Xpert 500 rózne rozmiary - 1550 sztuk
-Osłony na buty wysokie POBO Tyvek - 7000 sztuk
- Zarękawki ochronne Tyvek 42-50 cm - 5000 sztuk
- Czepki flizelinowe - 7000 sztuk
- Zarękawki folia 40cm minimum 20 mikronów 15000 sztuk
- Maska ochronna FFF3 3M aura 9332+ - 1500 sztuk
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 35.11.34.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Okoliczności faktyczne uzasadniające udzielenie zamówienia bez zastosowania przepisów ustawy Prawo zamówień Publicznych: Środki ochrony osobistej personelu laboratoryjnego używane do izolacji RNA wirusa SARS-CoV 2 w Laboratorium Covid 19 w celu diagnostyki medycznej próbek wymazowych od pacjentów, a także pozostałych jednostek organizacyjnych Instytutu współpracujących z laboratorium i pracujących z patogenami.
Zamówienia udzielono bez zastosowania ustawy Prawo zamówień publicznych na podstawie art. 6a ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem covid-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 oraz art. 46c ust. 1 ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi z dnia 5 grudnia 2008r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 84850.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: CONECTA Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Emaliowa 28
Kod pocztowy: 02-295
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104034.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 104034.02
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.9.2025 Dostawa odzieży i obuwia roboczego
- "Dostawa odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej dla pracowników GDDKiA Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami"
- Dostawa odzieży z podziałem na zadania
- Dostawa sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Baligród w 2025 roku
- EOP.332.11.25 Dostawa odzieży roboczej na potrzeby SP ZOZ WSPR w Białymstoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.