eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2020-01-03

Ogłoszenie nr 510000919-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 630047-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji, Krajowy numer identyfikacyjny 01132013000000, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)6028645, e-mail zamowienia@zer.mswia.gov.pl, faks +48(22)8254979.
Adres strony internetowej (url): http://bip.zer.mswia.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: państwowa jednostka budżetowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZER-ZP-20/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części. 2. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 1 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 2 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Sandomierskiej 5/7, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje do zapewnienia własnego sprzętu i wyposażenia (odkurzacze, wózki serwisowe, drabiny, podesty itp.) oraz środków chemicznych, myjących i czystości w ilości niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Środki czystości używane przez Wykonawcę muszą być wysokiej jakości, biologicznie neutralne i muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w Polsce. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia w CZĘŚCI 2 poprzez przedłużenie okresu trwania umowy o 6 miesięcy, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r. 6.1. Prawo opcji zostanie wykonane przez oświadczenie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej, najpóźniej do dnia 22 czerwca 2020 r. W oświadczeniu Zamawiający wskaże okres, o który wydłuża czas trwania zamówienia w CZĘŚCI 2 zgodny z treścią pkt. 6.2.2. SIWZ. 6.2. W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt 2.10. SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy w zakresie CZĘŚCI 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ dla CZĘŚCI 2. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w CZĘŚCI 1 i 2 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania (z wyłączeniem mycia okien), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca udokumentuje ten fakt poprzez złożenie dokumentów szczegółowo opisanych we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ i we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 3b do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9


Dodatkowe kody CPV: 90911200-8, 90919200-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 278912.69
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLEAN-ARD ARTUR CIBOR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wyszogrodzka 3 lok. 39
Kod pocztowy: 03-337
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 322461.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 322461.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 513648.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Sandomierskiej 5/7.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 48227.85
Waluta złoty

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: CLEAN-ARD ARTUR CIBOR
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wyszogrodzka 3 lok. 39
Kod pocztowy: 03-337
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139851.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 139851.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 214020.00
Waluta: złoty

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.