Ogłoszenie z dnia 2020-01-03
Ogłoszenie nr 510000921-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.
Sąd Okręgowy w Siedlcach: Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego
w Siedlcach i w budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 624520-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Siedlcach, Krajowy numer identyfikacyjny 57150100000000,
ul. Sądowa
2,
08-100
Siedlce, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
25 640 78 03, e-mail
anna.zelazowska@siedlce.so.gov.pl, faks
25 640 78 85.
Adres strony internetowej (url): www.siedlce.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Sąd
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach i w budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):Zpn-261-4/19
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach i w budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części:CZĘŚĆ NR 1 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach: a)przy ul. Sądowej 2; b)przy ul. 11-ego Listopada 4; c)przy ul. Kazimierzowskiej 31. CZĘŚĆ NR 2 - Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3. Uwaga: Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i w związku tym dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wybrane zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części. Każda część stanowi odrębny przedmiot zamówienia i będzie podlegała odrębnej procedurze związanej z wyborem oferty. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy(Dz. U z 2019 r., poz. 1040 ze zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U z 2018 r., poz. 2177 j.t) przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia osób biorących bezpośredni udział w realizacji zamówienia (sprzątających pomieszczenia). Zatrudnienie na umowę o pracę musi obejmować co najmniej okres realizacji przez te osoby niniejszego zamówienia. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Wymóg ten nie dotyczy osób koordynujących pracę osób sprzątających, chyba że osoba łączy obie te funkcje.W celu weryfikacji zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający może żądać w szczególności: 1)oświadczenia Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę; 2)poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika; 3)innych dokumentów - zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymagań określonych powyżej Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Osoby, które będą wykonywały bezpośrednio usługi na rzecz Zamawiającego nie mogą być skazane za popełnienie przestępstwa lub przestępstw skarbowego. Do świadczenia usługi nie mogą być dopuszczone osoby, które figurują w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego. 1Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV: 90919200-4, 90911300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach Sądu Okręgowego w Siedlcach przy ul. Sądowej 2, przy ul. 11-go Listopada 4, przy ul. Kazimierzowskiej 31 |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
270000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: BORSTE SERVICE Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
142729.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Sprzątanie pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim przy ul. ks. Bosco 3. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
168000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: F.U.M.A.D SERVICE Mirosław Droń
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
117960.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Zakup specjalistycznego sprzętu urologicznego.
- Dostawa narożnika dla Osiedla Studenckiego.
- "Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w Zakładzie Karnym w Siedlcach"
- Zakup sprzętu ratowniczego dla 5 jednostek OSP z terenu Gminy Siedlce
- "Remont drogi powiatowej nr 3659W na odcinku Kępa - Oleksin"
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi sprzątania pomieszczeń w obiektach Sądu Rejonowego w Jeleniej Górze oraz mycie szklanej elewacji budynku przy ul. Mickiewicza 21
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- "Usługa kompleksowego utrzymania czystości pomieszczeń w budynku Obsługi Ruchu Turystycznego na Westerplatte oraz budynku Elektrowni dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- KPN/2/2025 Usługa sprzątania pomieszczeń w budynkach Karkonoskiego Parku Narodowego w Jeleniej Górze wraz z zamykaniem budynków i z załączaniem systemów alarmowych
- Kompleksowe utrzymywanie na bieżąco czystości pomieszczeń biurowych Toruńskiego centrum Usług Społecznych oraz lokali w których TCUS świadczy usługi dla mieszkańców miasta z podziałem na części
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych w siedzibie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.