Ogłoszenie z dnia 2020-01-03
Ogłoszenie nr 510000930-N-2020 z dnia 03-01-2020 r.
Nadleśnictwo Cisna: "Usługi recepcyjne w Ośrodku
Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" Cisna oraz w domku myśliwskim Koliba w Dołżycy".
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629698-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Cisna, Krajowy numer identyfikacyjny 37001467900000,
ul. Cisna
87A,
38-607
Cisna, woj.
podkarpackie, państwo
Polska, tel.
013 4686301, 668036997, e-mail
cisna@krosno.lasy.gov.pl, faks
134 686 435.
Adres strony internetowej (url): http://www.cisna.krosno.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Usługi recepcyjne w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" Cisna oraz w domku myśliwskim Koliba w Dołżycy".
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):NH.270.2.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Rodzaj zamówienia - usługi. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 79.99.20.00-4 Usługi recepcyjne 2. Nazwa przedmiotu zamówienia (zwanego dalej "zamówieniem"): "Usługi recepcyjne w Ośrodku Szkoleniowo - Wypoczynkowym "Wołosań" Cisna oraz w domku myśliwskim Koliba w Dołżycy". 3. Przedmiotem zamówienia są usługi recepcyjne. 3.1 Zakres usług recepcyjnych obejmować będzie: a) przyjmowanie gości do ośrodka i do domku myśliwskiego KOLIBA w Dołżycy, b) dokonywanie formalności meldunkowych w ośrodku i w domku myśliwskim Koliba; c) zakwaterowanie gości w pokojach Ośrodka, wydawanie i odbiór kluczy; d) prowadzenie ewidencji zgodnej z programem komputerowym Ośrodka; e) prowadzenie rezerwacji; f) obsługa centrali telefonicznej oraz systemu p. poż.; g) sprawne kierowanie ruchem osobowym podczas ewakuacji gości ośrodka, znajomość procedur bezpieczeństwa w sytuacjach zagrożenia; h) kontrola wnoszonych i wynoszonych przedmiotów, elementów wyposażenia itp.; i) dozorowanie Ośrodka; j) zamykanie okien, gaszenie świateł, sprawdzanie pomieszczeń pod kątem groźby zalania wodą, sprawdzanie urządzeń elektrycznych itp.; k) egzekwowanie właściwych zasad, zgodnych z obowiązującym regulaminem, korzystania z Ośrodka przez gości; l) obsługa depozytu ośrodka; m) obsługa oprogramowania hotelowego KWhotel połączonego z Booking.com.B.V. n) obsługa systemu alarmowego oraz monitoringu; o) prowadzenie książki dyżurów poprzez wpisy dotyczące przebiegu dyżuru z wyszczególnieniem wszelkich zdarzeń, uwag, oraz przekazywanych poleceń Kierownika Ośrodka; p) prowadzenie ewidencji awarii kotła co w budynku administracyjno-hotelowym; q) telefoniczne powiadomienie konserwatora lub Kierownika Ośrodka o zaistnieniu awarii w przypadku niemożności jej usunięcia; r) rozliczenie należności finansowych za pobyt gości w ośrodku z obowiązkiem rozliczenie się pobranych Kierownikiem Ośrodka; s) kontrola pokoi gościnnych Ośrodka po opuszczeniu ich przez gości; t) obsługa infrastruktury ośrodka ( sauna, sala szkoleń, sala konferencyjna, wypożyczanie sprzętu turystycznego itp. ) u) obsługa systemu alarmowego Nadleśnictwa w godzinach od 15:00 do 7:00 oraz w dni wolne od pracy v) bieżące informowanie Kierownika Ośrodka o wszystkich uwagach gości, awariach, usterkach itp.; w) niezwłoczne powiadamianie Kierownika Ośrodka, a w przypadkach uznanych za konieczne Policji Państwowej, w przypadku zaobserwowania na terenie Ośrodka lub w bezpośrednim jego sąsiedztwie osób, których zachowanie może wskazywać na zamiar dokonania włamania, kradzieży, lub innego czynu przestępczego. 3.2 Obsługa recepcji ma być pełniona przez 24 godziny na dobę w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. 3.3 Recepcjonista zobowiązany jest do zachowania tajemnicy służbowej, oraz wykonywania innych poleceń Kierownika Ośrodka. 3.4 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich wewnętrznych zarządzeń i regulaminów obowiązujących w Ośrodku. 4. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. 5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na obsłudze recepcji, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy, w celu kontroli spełniania warunku, o którym mowa w pkt. 4.6. powyżej, udostępnienia następujących dokumentów: a) oświadczenia Wykonawcy o zatrudnieniu osób przy realizacji zamówienia publicznego na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. Jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia publicznego jest podwykonawca - oświadczenie o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy składa podwykonawca. b) poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii umów o pracę osób wykonujących czynności przy realizacji przedmiotu zamówienia (których dotyczy oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy wskazane powyżej w lit. a) wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków (jeżeli taki dokument został sporządzony). Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników, danych o wynagrodzeniu). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; dla osób mających wykonywać te czynności. Zamawiający dopuszcza również możliwość uzyskania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę oświadczeń zatrudnianych prze siebie pracowników o wyrażeniu przez nich zgody na przetwarzanie przez Nadleśnictwo Cisna danych osobowych w celach związanych z realizacją niniejszego zamówienia publicznego. Wyrażanie takiej zgody jest całkowicie dobrowolne i zarówno Wykonawca jak i żaden inny podmiot trzeci nie ma skutecznego roszczenia o uzyskanie takiej zgody. 8. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją prac oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. Za bezpieczeństwo publiczne ludzi i mienia związane z prowadzonymi usługami odpowiada Wykonawca.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.99.20.00 - Usługi recepcyjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/01/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
588800.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Usługi Recepcyjne Jacek Krawiec
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
728160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI CISNA
więcej: przetargi CISNA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.