Ogłoszenie z dnia 2022-02-07
Zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych - laptopów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym do pracy zdalnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Otwocku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 778-1-300
faks: 22 778-1-302
e-mail: przetargi@powiat-otwocki.pl
www: www.bip.powiat-otwocki.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa 13 szt. komputerów przenośnych - laptopów wraz z zainstalowanym systemem operacyjnym oraz pakietem biurowym do pracy zdalnej dla pracowników Starostwa Powiatowego w Otwocku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): S.AI.272.2.5.2022
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.
Podane w opisie przedmiotu zamówienia parametry są minimalne. Dopuszcza się sprzęt o wyższych parametrach.
Zaoferowany sprzęt ma być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, kompletny, posiadać niezbędne gwarancje i dokumentację w języku polskim. Sprzęt ma być dostarczony w oryginalnym opakowaniu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Postępowanie prowadzone na podstawie art. 6a Ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2095 z późn. zm.)
Postępowanie prowadzone w procedurze otwartej na podstawie Zarządzenia nr 3/2021 Starosty Otwockiego z 19 stycznia 2021 r. w sprawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w Starostwie Powiatowym w Otwocku, których wartość nie przekracza 130.000 zł netto
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 52845.53 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SAGITO Sebastian Kaczanowski
Email wykonawcy: sagito@sagito.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II nr 140
Kod pocztowy: 05-077
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 50404.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51974
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa pieczywa do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Modernizacja, przebudowa i adaptacja infrastruktury szpitalnej wraz z zakupem wyposażenia w celu poprawy efektywności, w MCLChPiG w Otwocku - uzupełnienie dokumentacji projektowo-kosztorysowej .
- Przyrządy do endoskopii i endochirurgii
- Dostawa mleka i przetworów oraz zamienników do SPSK im prof. A. Grucy CMKP w Otwocku
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z dygestoriami do NCBJ OR POLATOM - 2 części
- Wyposażenie Domu Pomocy Społecznej "Wrzos" (część 1)
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego do Instytutu Języka Polskiego Polskiej Akademii Nauk
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych w podziale na 6 części
- Dostawa sprzętu multimedialnego w ramach projektów: "Dobry start (...)", Bystrzaki (...)", "Aktywne przedszkolaki (...)", "W krainie zabawy (...)"
- "Modernizacja i wyposażenie pomieszczeń w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 1 w Dynowie" - zakup sprzętu, wyposażenia i pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć dydaktycznych.
- Wymiana wyposażenia w ramach projektu "Wymiana wyposażenia kinotechnicznego sali Czerwonej w Kinie Pionier 1907w Szczecinie"
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.