eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda ŚląskaDostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2019-01-04

Ogłoszenie nr 510001290-N-2019 z dnia 04-01-2019 r.

AQUADROM Sp. z o.o.: Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w podziale na części

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 649523-N-2018

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500283010-N-2018


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

AQUADROM Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 24030950400000, ul. ul. Kłodnicka , 41706 Ruda Śląska, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 797 32 70, e-mail zamowienia@aquadrom.pl, faks 32 797 32 71.
Adres strony internetowej (url): www.aquadrom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: podmiot o którym mowa w art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy PZP

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w podziale na części

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP12/2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych do punktu gastronomicznego w Parku Wodnym Aquadrom Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej w podziale na części. 1.1. Część I: Różne artykuły spożywcze Przedmiotem zamówienia są różne artykuły spożywcze: makaron, ryż, kasza, warzywa, krem orzechowy, majonez, mąka pszenna i ziemniaczana, sosy, bakalie, ser, filety śledziowe, napoje, syropy, śmietana, ryby, owoce, przyprawy, grzyby, śmietana, oliwki, zapiekanki. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3a do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części I. 1.2. Część II: Lody Przedmiotem zamówienia są: lody Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3b do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części II. Wykonawca zobowiązany jest w okresie trwania umowy do wyposażenia Zamawiającego w następujące urządzenia i akcesoria kompatybilne z zaoferowanymi produktami spożywczymi: 1. urządzenia chłodnicze: zamrażarka wolnostojąca w ilości 2 sztuki 2. kosze na śmieci w ilości 4 sztuki 3. potykacz w ilości 3 sztuki 4. parasole w ilości 4 sztuki w sezonie tj. od 15.04.2019 do zakończenia umowy 5.pucharki do lodów w ilości 60 sztuk 6. podajnik na lody w ilości 2 sztuki 7. podajnik na wafle w ilości 2 sztuki 8. fartuszek 10 sztuk Wykonawca zapewni standardowy serwis wyżej wymienionych urządzeń wynikający z użytkowania w warunkach restauracyjnych, a także uzupełnianie akcesoriów szklanych w przypadku ich zniszczenia w ilości nie wskazującej na celowe działanie Zamawiającego. 1.3. Część III: Mięso, wędliny Przedmiotem zamówienia jest: boczek wędzony, pierś z kurczaka, karkówka wieprzowa bez kości, kiełbasa, parówki wieprzowe, mięso mielone wieprzowe i wołowe, salami, schab, szynka konserwowa, słonina, smalec, wątróbka, rosołowe, filet z indyka, szynka, polędwiczka wieprzowa, wołowe, łopatka, żeberka, udko z kurczaka. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3c do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części III. 1.4. Część IV: Owoce i warzywa Przedmiotem zamówienia są owoce i warzywa, zioła i żur. Szczegółowy wykaz, parametry oraz ilości produktów zawiera Formularz nr 3d do SIWZ - kalkulacja ceny ofertowej dla części IV. 2.Dodatkowe wymagania. Produkty będące przedmiotem zamówienia będą wytwarzane zgodnie z zasadami GMP (Dobrej Praktyki Produkcyjnej), będą spełniać prawem określone wymogi bezpieczeństwa żywności i żywienia, posiadać ważny termin przydatności do spożycia (nie później niż w ?/? okresu przydatności do spożycia przewidzianego dla danego artykułu spożywczego) oraz posiadać atesty, świadectwa, certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające do ich spożycia przez ludzi zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie. Proces dostawy będącej przedmiotem zamówienia będzie zapewniał bezpieczeństwo dostaw i winien być zgodny z obowiązującym systemem HACCP w przetwórstwie spożywczym. 3.Cykl życia produktu. Zamawiający informuje, iż koszty związane z cyklem życia produktu tj. koszty magazynowania, przetworzenia produktów oraz ich utylizacji ponosi Zamawiający, natomiast koszty produkcji, pakowania oraz dostawy do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 4.Rozwiązania równoważne. Tam, gdzie w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, załącznikach, umowie został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. pkt 2 lub ust. 3 Pzp, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp zaoferowanie rozwiązań "równoważnych" w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie produktów nie gorszych od założonych w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem jakościowym i użytkowym. 5.Warunki płatności. Należność za dostarczone artykuły spożywcze będzie płatna przelewem w terminie do 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury zbiorczej wystawianej za miesiąc świadczonych dostaw.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 15000000-8


Dodatkowe kody CPV: 15800000-6, 15332200-6, 15610000-7, 15840000-8, 15870000-7, 15500000-3, 15300000-1, 15200000-0, 15811500-1, 15555000-3, 15112000-6, 15119000-5, 15131100-6, 15131130-5, 15430000-1, 03221000-6, 15331500-2, 15872300-4, 03222300-6, 03222200-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Różne artykuły spożywcze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 35998.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 20
Kod pocztowy: 81-339
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 34078.46
Oferta z najniższą ceną/kosztem 34078.46
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 38271.52
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Lody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4955.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Iglotex Kraków Spółka z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Polska 20
Kod pocztowy: 81-339
Miejscowość: Gdynia
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 5780.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 5780.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5780.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Mięso, wędliny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20825.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: GOBARTO S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kłobucka 25
Kod pocztowy: 02-699
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 21482.69
Oferta z najniższą ceną/kosztem 21482.69
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 21482.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Owoce i warzywa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 8113.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hurtownia Warzyw i Owoców J.J. Adamczyk S.C.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Korfantego 1A
Kod pocztowy: 44-186
Miejscowość: Gierałtowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 8834.13
Oferta z najniższą ceną/kosztem 8834.13
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 8834.13
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.